The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Auts.

Mun mies rakastaa mustaapippuria mutta tuossa on ehkä muutama liikaa.
Mäki rakastan, mut nyt meni vähän yli. 120g just avattu pippurimylly.

Siivilöin ja ronkin et sain ruoan pelastettua. Vähän meinas rusinat rasahdella ku poika pyysi mua niistämään, käskin harjoitella ite kun on iso poika enkä ehdi nyt, niin hän tuumas että "etkö sä äiti vois nyppiä niitä pippureita vähän nopeammin ku mä haluisin et sä niistät mun nenän". En voinut.
 
Päivää :) kotona ollaan töistä. Kiva päivä oli.

Mitä hemmettiä liikkuu,vai liikkuuko yhtään mitään sellaisen ihmisen päässä, joka antaa kalliin koiran huskyn tai no sama se onko kallis vai ilmainen sekarotuinen rakki, jonkin tuntemattoman baaripokan ulos vietäväksi kännissä ja koira parka kärsii. :mad: Ei tuonnu koiraa takaisin,koira löytyi juoppojen talosta seuraavana päivänä, aristi takajalkoja,ei heiluttanu häntää ei syönny.:(
Olivat vaatinu rahaa koirasta.

Eläin parka kärsii tyhmän omistajan virheistä.:devil:Toivottavavasti käyttää koiraa lääkärissä ja ei jää pysyvä vammoja. Ja mitä liikkuu ihmisen päässä joka varastaa koiran ja vie juoppojen taloon ja vaativat rahaa viellä.:cautious::mad:
 
Päivää :) kotona ollaan töistä. Kiva päivä oli.

Mitä hemmettiä liikkuu,vai liikkuuko yhtään mitään sellaisen ihmisen päässä, joka antaa kalliin koiran huskyn tai no sama se onko kallis vai ilmainen sekarotuinen rakki, jonkin tuntemattoman baaripokan ulos vietäväksi kännissä ja koira parka kärsii. :mad: Ei tuonnu koiraa takaisin,koira löytyi juoppojen talosta seuraavana päivänä, aristi takajalkoja,ei heiluttanu häntää ei syönny.:(
Olivat vaatinu rahaa koirasta.

Eläin parka kärsii tyhmän omistajan virheistä.:devil:Toivottavavasti käyttää koiraa lääkärissä ja ei jää pysyvä vammoja. Ja mitä liikkuu ihmisen päässä joka varastaa koiran ja vie juoppojen taloon ja vaativat rahaa viellä.:cautious::mad:
Hyi kamala! Noin vastuuttomille ihmisille ei pitäisi lemmikkiä antaa.
:mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä