The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
Ei tuu hyvä päivä... Itkuhanat auki heti aamusta. Sanokaa nyt miten voi päästä edes etenemään tässä kun ei ymmärrä miksi on erottu? Tai siis että tietää kyllä joo mutta ei voi ymmärtää sitä syytä kun se on ihan naurettavan tyhmä syy. Tai ainakin se mikä on syyksi sanottu.
Ai sullakin tuli ero älyttömästä syystä. Siihen menee oma aikansa että pääsee eteenpäin. Mutta se suru ja ikävä ei lopu koskaan. Mulla ainakaan.
 
Yinksu
Ai sullakin tuli ero älyttömästä syystä. Siihen menee oma aikansa että pääsee eteenpäin. Mutta se suru ja ikävä ei lopu koskaan. Mulla ainakaan.
Mun mielestä oli tyhmä syy miehestä eikai sit niinkään oli vaan itsekäs ja ajatteli vain itseään. Ei tollasen takia erota. Ei lopu ei. Ja vielä pahempaa se tekee juurikin siksi että syy oli typerä ja ei mikään mahdoton tehtävä selvitä siitä mutta jos toinen vaan antaa periks ja ajattelee itteään niin vaikee siinä on takoa järkeä päähän ja sitä mä kyllä yritin.
 
Boobabe
Mun mielestä oli tyhmä syy miehestä eikai sit niinkään oli vaan itsekäs ja ajatteli vain itseään. Ei tollasen takia erota. Ei lopu ei. Ja vielä pahempaa se tekee juurikin siksi että syy oli typerä ja ei mikään mahdoton tehtävä selvitä siitä mutta jos toinen vaan antaa periks ja ajattelee itteään niin vaikee siinä on takoa järkeä päähän ja sitä mä kyllä yritin.
Mulle kävi niin että ex ei puhunut mulle mitään. Luovutti ja jätti mut.
Olis voitu puhua siitä mikä häntä vaivasi ja korjata asia. Mutta ei.
 
Yinksu
Ja tiedän että ei pidä ruveta ettii uutta ja pitää surra. Kyllä mä tän kuvion tiedän mutta silti väkisin tulee mieleen se että tässä menee taas aikaa hukkaan enkä siltikään ehkä koskaan saa parisuhdetta. Vaikka oon jo vanha niin en nyt kuitenkaan niin vanha että haluisin yksin kulkea tätä elon matkaa....mutta joku jossain maailmankaikkeudessa on päättäny että mä en sellasta saa.
 
Osataan me kuunnella mut miehet ei osaa puhua ja sitte kun saavat suun auki niin on jo myöhästä tai ne ei haluu korjata asioita vaan antaa periks kun se on helpompaa niin.
ei ainaskaan mun eukko osaa, jos yritän kertoo jostain niin se aina kääntää sen niin että mää tunnen väärin, se ottaa aina kaiken haasteena jonka sen pitää saada voittaa

eipä enää juuri tuu avauduttua
 
Yinksu
ei ainaskaan mun eukko osaa, jos yritän kertoo jostain niin se aina kääntää sen niin että mää tunnen väärin, se ottaa aina kaiken haasteena jonka sen pitää saada voittaa

eipä enää juuri tuu avauduttua
Toi ei oo reilua

Kyllä mun kanssa pystyy puhumaan ja itekin pyrin siihen että puhun. Nyt oli vaan jotenki vittumaista kun puhuttiin siitä et sit kaikest pitää puhua et ei jää vaivaa ja harmittaa niin mitä tekee mies, ei puhu kun vasta sitte kun se on jo liian myöhästä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä