The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Tsiisus, sain sovittua kaks haastattelua ens viikolle. Paikallisen lehtipuljun päätoimittaja itse lupautu kohteeks. En kestä. Vähänkö siistiä!
+ yks hakemani kesäduunipaikkaki infos et ens viikon aikana viimeistään käydään hakemukset läpi ja sit tulee tai ei tuu kutsua.

Ja pyöräiltiin tänään hurjapääpuolikkaan kans ekaa kertaa yhdessä molemmat omilla pyörillämme, niin mallikkaasti suju ajaminen ja taluttaminen suojateiden yli että. Äiti on ylpeä :love:
 
Mulla oli aikanaan iäkkäämpi kollega (pari vuotta eläkkeeseen) joka joulukuussa kiroili sitä, kun oli viikko lomaa pitämättä, edessä joulunpyhät ja vuoden 60 sairaspäivästä "käyttämättä" vielä kolme. Ja päiviä on niin vähän, että ei ehdi sairastamaan kuin kaksi päivää. Joten sinä vuonna oli mielestään päivän liikaa töissä.
No perkule. Mulla jäi kaikki viime vuoden saikut pitämättä ja lomiakin kolmatta viikkoo
 
Mä olen niiiiiin kyllästynyt saikkuun. Lopetan heti kun ne pöllöt sädetykset on tehty.
Ei välttämättä onnistu.
Mä olin kymmenen vuotta sitten sairaslomalla lähes vuoden yhtäjaksoisesti. Muutaman kuukauden sohvalla makoilun jälkeen mä kysyin lääkäriltä, että enkö mä vois mennä jo duuniin, ennen kuin tulee makuuhaavoja.
Tohtori sanoi, että ei onnistu ja määräsi lisää pillereitä.
 
Iltaa ketjuun. :love: Mitäs tänne?
Tibikselle halaus,toivottavasti kuvauksista tulee hyviä uutisia.

Iltakahveet :coffee: ja uunissa paistuu päärynärahkapaistos :p iltapalaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Ei välttämättä onnistu.
Mä olin kymmenen vuotta sitten sairaslomalla lähes vuoden yhtäjaksoisesti. Muutaman kuukauden sohvalla makoilun jälkeen mä kysyin lääkäriltä, että enkö mä vois mennä jo duuniin, ennen kuin tulee makuuhaavoja.
Tohtori sanoi, että ei onnistu ja määräsi lisää pillereitä.
Mä en kyllä lääkäreiltä kysele vaan painun työmaalle ja ilmoitan Kelaan etten enää huoli sitä "jumalattoman isoa" rahasummaa jonka mulle kuukausittain maksavat.
 
Arggg, tietysti löydän kirjastosta hyvän,jännitävän krjan ja kun oon lukenut puoleen väliin jo, tajuan että kirjasta täytyy olla eka osa ja luen 2 osaa. :confused::( Missään kirjan takakannessa tai etusivulla ei kerrottu että kyseessä on kirjasarja. :devil: Vasta googlaamalla selvis. En ole aiemmin lukenut kirjailijan kirjoja.
 
Mä tunnen useamman ihmisen, joka on käynyt duunissa sekä sytostaattihoitojen että sädehoitojen aikana. Etenkin jälkimmäisten.

Mä ajattelin palata työmaalle vasta niiden jälkeen.
Mä en ajatellut asiaa vointisi tai jaksamisesi kannalta.
Ihan vaan siltä kannalta, että jos olet sairaslomalaisena töissä, niin se on sairas- ja tapaturmavakuutusten kannalta aikas huono juttu.
Et siinä mielessä kandee neuvotella lekurin kanssa sen sairasloman päättämisestä.
 
Mä en ajatellut asiaa vointisi tai jaksamisesi kannalta.
Ihan vaan siltä kannalta, että jos olet sairaslomalaisena töissä, niin se on sairas- ja tapaturmavakuutusten kannalta aikas huono juttu.
Et siinä mielessä kandee neuvotella lekurin kanssa sen sairasloman päättämisestä.
No hyvä on sit. :cautious: Saitte päättömän kanssa ylipuhuttua.

Toisaalta mä kyllä maksan niistä vauutuksista nytkin, että sietäisi olla voimassa kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä