ei mitään ylimäärästä.Iltapäivää!
Koko keho kuvattu. Saas nähdä, mitä paljastuu.
ei mitään ylimäärästä.Iltapäivää!
Koko keho kuvattu. Saas nähdä, mitä paljastuu.
Pare ois kanssa. Mä en syöpäkasvaimien lisäksi osaisi arvostaa yhtään jos ois vaikka kuudes viisaudenhammas tulossa. Tai kahdeskymmenes ensimmäinen varvas. Tai kaksoset.ei mitään ylimäärästä.
No perkule. Mulla jäi kaikki viime vuoden saikut pitämättä ja lomiakin kolmatta viikkooMulla oli aikanaan iäkkäämpi kollega (pari vuotta eläkkeeseen) joka joulukuussa kiroili sitä, kun oli viikko lomaa pitämättä, edessä joulunpyhät ja vuoden 60 sairaspäivästä "käyttämättä" vielä kolme. Ja päiviä on niin vähän, että ei ehdi sairastamaan kuin kaksi päivää. Joten sinä vuonna oli mielestään päivän liikaa töissä.
Ammattimainen saikuttaminen onkin taitolaji.No perkule. Mulla jäi kaikki viime vuoden saikut pitämättä ja lomiakin kolmatta viikkoo
Nyt tuli masennus. En siis osaakaan kaikkea enkä ole multitalentti.Ammattimainen saikuttaminen onkin taitolaji.
Ei välttämättä onnistu.Mä olen niiiiiin kyllästynyt saikkuun. Lopetan heti kun ne pöllöt sädetykset on tehty.
Multitalenttius on yliarvostettua.Nyt tuli masennus. En siis osaakaan kaikkea enkä ole multitalentti.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Mä en kyllä lääkäreiltä kysele vaan painun työmaalle ja ilmoitan Kelaan etten enää huoli sitä "jumalattoman isoa" rahasummaa jonka mulle kuukausittain maksavat.Ei välttämättä onnistu.
Mä olin kymmenen vuotta sitten sairaslomalla lähes vuoden yhtäjaksoisesti. Muutaman kuukauden sohvalla makoilun jälkeen mä kysyin lääkäriltä, että enkö mä vois mennä jo duuniin, ennen kuin tulee makuuhaavoja.
Tohtori sanoi, että ei onnistu ja määräsi lisää pillereitä.
Mä en kyllä lääkäreiltä kysele
Mitäs jos sattuu tapaturma tai vahinko?Mä en kyllä lääkäreiltä kysele vaan painun työmaalle ja ilmoitan Kelaan etten enää huoli sitä "jumalattoman isoa" rahasummaa jonka mulle kuukausittain maksavat.
Jos mä tönötän kuormaajan ratissa niin miten muka rasitun enemmän kuin kotona ollessa. Kotona huomaan liat ja pölyt ja puunaan ja vaihtelen mööbelien paikkaa ja hikoilen useamman kerran päivän aikana. Duunissa saa lounaankin valmiina, kotona pitää metsästää ja paistaa se itse.
Mä tunnen useamman ihmisen, joka on käynyt duunissa sekä sytostaattihoitojen että sädehoitojen aikana. Etenkin jälkimmäisten.Mitäs jos sattuu tapaturma tai vahinko?
Voipi tulla vakuutusyhtiölle/Kelalle aika paljon selitettävää?
kotona pitää metsästää ja paistaa se itse.
No juu-u! Kaikenmaailman eläkeläismummot ovat samoilla apajilla Prsimassa kanssani. Siinä saa olla vikkelä.
Mä en ajatellut asiaa vointisi tai jaksamisesi kannalta.Mä tunnen useamman ihmisen, joka on käynyt duunissa sekä sytostaattihoitojen että sädehoitojen aikana. Etenkin jälkimmäisten.
Mä ajattelin palata työmaalle vasta niiden jälkeen.
No hyvä on sit. Saitte päättömän kanssa ylipuhuttua.Mä en ajatellut asiaa vointisi tai jaksamisesi kannalta.
Ihan vaan siltä kannalta, että jos olet sairaslomalaisena töissä, niin se on sairas- ja tapaturmavakuutusten kannalta aikas huono juttu.
Et siinä mielessä kandee neuvotella lekurin kanssa sen sairasloman päättämisestä.
Toi on syvältä.Arggg, tietysti löydän kirjastosta hyvän,jännitävän krjan ja kun oon lukenut puoleen väliin jo, tajuan että kirjasta täytyy olla eka osa ja luen 2 osaa. Missään kirjan takakannessa tai etusivulla ei kerrottu että kyseessä on kirjasarja. Vasta googlaamalla selvis. En ole aiemmin lukenut kirjailijan kirjoja.