on kokeiltu, siellä pärjää kyllä kun on navi kaattoriKokeiles Porissa ajamista. Koko kaupunki taitaa olla yhtä yksisuuntaista. Oli hiukan hämmentynyt olo siellä
on kokeiltu, siellä pärjää kyllä kun on navi kaattoriKokeiles Porissa ajamista. Koko kaupunki taitaa olla yhtä yksisuuntaista. Oli hiukan hämmentynyt olo siellä
No soriJos ollaan, niin olet huomaamattomin tietämäni naarasotus.
Ja sexiä meillä on ihan liian harvoin.
Sitähän tää elämä on, rämmitään ja yhtäkkiä huomataan että jokin onnistui.Mä en oo vielä päässy tohon super-fiilikseen. Usein tuntuu et mä vaan rämmin tietämättä mitä oon tekemässä, mut ihan hyvin nää asiat on tästä suttaantunu aina. Jos sen pääsykoetehtävän onnistun suttaamaan niin sit nostan itelleni hattua.
arvaan että noin 60% vakituisesta vahvuudestaPäivää.
Jos lähtis laskemaan montako ihmistä tänään on töissä
Yksi eilen sairastanut tuli eli vajaus on vain 4/12. Yhtä kyllä kolottaa, ahistaa ja vituttaa niin että se on luultavasti loppuviikon pois. Ensi viikolla on lomalla joten saa kivan pitkän loman kun nyt sattuu sairastumaanarvaan että noin 60% vakituisesta vahvuudesta
Sontaa tulee ovista ja ikkunoistaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaYksi eilen sairastanut tuli eli vajaus on vain 4/12. Yhtä kyllä kolottaa, ahistaa ja vituttaa niin että se on luultavasti loppuviikon pois. Ensi viikolla ole lomalla joten saan kivan pitkän loman kun nyt sattun sairastumaan ripuliin.
Just muutama viikko sitten kävin iskän kans ajelemassa Porin keskustassa. Ei ahistanu yhtään. Edes mun suuntavaistolla ei voi eksyä siellä pahasti ko se on niin pieni kaupunki, täynnä ykssuuntasia tai ei En tie paniks merkille, mut siel ei taida olla ees liikennevaloja ko kahdella tai kolmella kadulla. Keskustassa siis.Kokeiles Porissa ajamista. Koko kaupunki taitaa olla yhtä yksisuuntaista. Oli hiukan hämmentynyt olo siellä
No ihan varmana olisit, säähän oot Bitch isolla beellä.Sitähän tää elämä on, rämmitään ja yhtäkkiä huomataan että jokin onnistui.
Mut kyllä sä oot super. Kaikista paskaämpäreistä huolimatta kasvatat upeaa poikaa, hoidat koulun, ehdit keskittyä myös itseesi harrastamalla. Mä en rehellisesti sanottuna tiedä oisinko kyennyt samaan jos oisin ollut tuossa tilanteessa.
Palstailu on hyvä harrastus.No ihan varmana olisit, säähän oot Bitch isolla beellä.
Ja harrastuksesta saan kiittää yhtä ystävää, ko hän itse tarjoutui olemaan lapsenvahtina et mää saisin jotain omaa tekemistä
Palstailu on hyvä harrastus.
ei ihan koko kaupunki mutta melkein.Kokeiles Porissa ajamista. Koko kaupunki taitaa olla yhtä yksisuuntaista.
Mulla oli aikanaan iäkkäämpi kollega (pari vuotta eläkkeeseen) joka joulukuussa kiroili sitä, kun oli viikko lomaa pitämättä, edessä joulunpyhät ja vuoden 60 sairaspäivästä "käyttämättä" vielä kolme. Ja päiviä on niin vähän, että ei ehdi sairastamaan kuin kaksi päivää. Joten sinä vuonna oli mielestään päivän liikaa töissä.Yksi eilen sairastanut tuli eli vajaus on vain 4/12. Yhtä kyllä kolottaa, ahistaa ja vituttaa niin että se on luultavasti loppuviikon pois. Ensi viikolla on lomalla joten saa kivan pitkän loman kun nyt sattuu sairastumaan
Jumankekka, onks julkisella puolen enempi sairaslomia mitä paperitehtaalla?Mulla oli aikanaan iäkkäämpi kollega (pari vuotta eläkkeeseen) joka joulukuussa kiroili sitä, kun oli viikko lomaa pitämättä, edessä joulunpyhät ja vuoden 60 sairaspäivästä "käyttämättä" vielä kolme. Ja päiviä on niin vähän, että ei ehdi sairastamaan kuin kaksi päivää. Joten sinä vuonna oli mielestään päivän liikaa töissä.