Mä join jo.Päiväkahvit
Pidät palstan kurissa ja nuhteessa . Ja keskityt itsesi paranteluun .l'apsoset palautettu isälleen. Sit ois muutma vapaapäivä. Mitähän keksisi?
Jahas.."Päiväkahvit"
veikkaan että ikkunoista suoritetun tarjouskilpailun voitti se, joka jätti halvimman tarjouksenJoo ei tippaakaan kiinnosta kevätsiivous. Ikkunoita en ole vielä pessyt täällä kertaakaan. Ne on alhaalta aukaistavat, tosi panavat ja jotkut lasit ovat jumittuneet toisiinsa karmeista. Pitäis olla kaks ihmistä pitelemässä ikkunaa ylhäällä ja kolmas pesemässä. Ja kuitenkaan noita kaikkia laseja ei saisi pestyä, kun niitä ei saa irti toisistaan. Olen siis luovuttanut. Se on seuraavan vuokralaisen ongelma. Kukakohan järjen jättiläinen nääkin on suunnitellut
Niin mäki tein edellisessä asunnossa. Kahteen vuoteen en siellä pessyt ikkunoita, hyh.Joo ei tippaakaan kiinnosta kevätsiivous. Ikkunoita en ole vielä pessyt täällä kertaakaan. Ne on alhaalta aukaistavat, tosi panavat ja jotkut lasit ovat jumittuneet toisiinsa karmeista. Pitäis olla kaks ihmistä pitelemässä ikkunaa ylhäällä ja kolmas pesemässä. Ja kuitenkaan noita kaikkia laseja ei saisi pestyä, kun niitä ei saa irti toisistaan. Olen siis luovuttanut. Se on seuraavan vuokralaisen ongelma. Kukakohan järjen jättiläinen nääkin on suunnitellut
eiks naiset saa yleensä tuhansia vastauksia?Mikähän kevätpöpö muhun on iskeny. Tein vähän-niin-kuin treffi-ilmoituksen nettiin. Tuskinpa siihen kukaan vastaa kylläkään
Oot nainen niin saat sata vastausta ennenkuin kello näyttää maanantaita.Mikähän kevätpöpö muhun on iskeny. Tein vähän-niin-kuin treffi-ilmoituksen nettiin. Tuskinpa siihen kukaan vastaa kylläkään
Ei saa kaikki naiset. Mä sain muutaman. Yksi oli liian nuori ja pari muuta liian vanhoja.eiks naiset saa yleensä tuhansia vastauksia?
vai laitoikko hirmu tiukat speksit
ikärasistiEi saa kaikki naiset. Mä sain muutaman. Yksi oli liian nuori ja pari muuta liian vanhoja.
Joskus oli ilmoitus netissä.
Isoppojat on kertonu, että jos kirjoittaa deitti- ilmoitukseen, että "olen nainen" niin postiluukussa kolisee ihamperhanasti.Mikähän kevätpöpö muhun on iskeny. Tein vähän-niin-kuin treffi-ilmoituksen nettiin. Tuskinpa siihen kukaan vastaa kylläkään
Alappa ite olemaan kakskymppisen kanssa.ikärasisti
No ensimmäinen kriteeri on, että se toinen on nainen... En nyt jaksais miesten kanssa alkaa sähläämään.eiks naiset saa yleensä tuhansia vastauksia?
vai laitoikko hirmu tiukat speksit
saattasin alkaakki jos oisin poikamiesAlappa ite olemaan kakskymppisen kanssa.
Hain omaa ikäluokkaa.
Hyi hyi..saattasin alkaakki jos oisin poikamies
no miesten kanssa onkin kuulemma aivan hirveetä säätämistäNo ensimmäinen kriteeri on, että se toinen on nainen... En nyt jaksais miesten kanssa alkaa sähläämään.
Sanotaanko sitä aktia nykyään sähläämiseksiNo ensimmäinen kriteeri on, että se toinen on nainen... En nyt jaksais miesten kanssa alkaa sähläämään.
Jaa, sit oot samalla viivalla meidän miesten kanssa - et saa ainuttakaan vastausta vaan sun odotetaan olevan se joka ottaa yhteyksiä muiden ilmoituksiin.No ensimmäinen kriteeri on, että se toinen on nainen... En nyt jaksais miesten kanssa alkaa sähläämään.