The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo ei tippaakaan kiinnosta kevätsiivous. Ikkunoita en ole vielä pessyt täällä kertaakaan. Ne on alhaalta aukaistavat, tosi panavat ja jotkut lasit ovat jumittuneet toisiinsa karmeista. Pitäis olla kaks ihmistä pitelemässä ikkunaa ylhäällä ja kolmas pesemässä. Ja kuitenkaan noita kaikkia laseja ei saisi pestyä, kun niitä ei saa irti toisistaan. Olen siis luovuttanut. Se on seuraavan vuokralaisen ongelma. Kukakohan järjen jättiläinen nääkin on suunnitellut (n):cautious:
 
Joo ei tippaakaan kiinnosta kevätsiivous. Ikkunoita en ole vielä pessyt täällä kertaakaan. Ne on alhaalta aukaistavat, tosi panavat ja jotkut lasit ovat jumittuneet toisiinsa karmeista. Pitäis olla kaks ihmistä pitelemässä ikkunaa ylhäällä ja kolmas pesemässä. Ja kuitenkaan noita kaikkia laseja ei saisi pestyä, kun niitä ei saa irti toisistaan. Olen siis luovuttanut. Se on seuraavan vuokralaisen ongelma. Kukakohan järjen jättiläinen nääkin on suunnitellut (n):cautious:
veikkaan että ikkunoista suoritetun tarjouskilpailun voitti se, joka jätti halvimman tarjouksen

ei taida siivous juuri grynderiä huolettaa
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Joo ei tippaakaan kiinnosta kevätsiivous. Ikkunoita en ole vielä pessyt täällä kertaakaan. Ne on alhaalta aukaistavat, tosi panavat ja jotkut lasit ovat jumittuneet toisiinsa karmeista. Pitäis olla kaks ihmistä pitelemässä ikkunaa ylhäällä ja kolmas pesemässä. Ja kuitenkaan noita kaikkia laseja ei saisi pestyä, kun niitä ei saa irti toisistaan. Olen siis luovuttanut. Se on seuraavan vuokralaisen ongelma. Kukakohan järjen jättiläinen nääkin on suunnitellut (n):cautious:
Niin mäki tein edellisessä asunnossa. Kahteen vuoteen en siellä pessyt ikkunoita, hyh.
Jos on vanha talo ja ikkunat alkuperäiset, niin sen ajan tekniikalla kippi-ikkunat oli parasta tekniikkaa. Pesun kannalta kyllä mahottomat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä