The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie en pysty, ja joutuis pitämään muksujen huoneen ovea kiinni jos ei halua nähdä sitä sotkua.
..arvaas mitä:whistle:...esikoisen huoneen ovi on aika sujuvasti kiinni...:D

Ja joo, @Bitch sen sanoi ja tätä viljellään meilläkin..eli huku paskaan ja jos mielit saada just sen lempparivermeen puhtaana päälles, niin tee asialle ite jotain :)...kummasti se toi kantapäillä puihin meneminen uppoaa selkärankaan, jos vaikka vielä onkin paljon oppimista...

Tässä tääkään tekele mikään valmis oo:barefoot:...
 
..arvaas mitä:whistle:...esikoisen huoneen ovi on aika sujuvasti kiinni...:D

Ja joo, @Bitch sen sanoi ja tätä viljellään meilläkin..eli huku paskaan ja jos mielit saada just sen lempparivermeen puhtaana päälles, niin tee asialle ite jotain :)...kummasti se toi kantapäillä puihin meneminen uppoaa selkärankaan, jos vaikka vielä onkin paljon oppimista...

Tässä tääkään tekele mikään valmis oo:barefoot:...
Tota ohjetta se on ittenikin noudatettava.
Joko siivoan, itken ja siivoan tai hukun paskaan.
Vielä on nenä pinnalla.
 
Ette kyllä usko ettekä arvaa ollenkaan...kun en mäkään tahdo tätä tajuta vaikka omin simmusin sen näinkin :)..

Hankintareissu onnellisesti takana, jos niin voi sanoa :). Ja jummijammi - kerranki oon oikeeseen aikaan liikenteessä, sillä -70% halvennukset rulettavat(y)!! Ipanoitten vermeet eivät siis maksaneet just mitään - ja meikäläinenkin jopa löyti itellensä ..kulki mustissaan"- releet...

Ja vaikka kuplassa oonkin tässä menny sujuvasti - tiiättekö, semmosessa surrealistisessa ja absurdissa ja niin helvetin kipeässä huonompaakin huonommassa elokuvassa, mitä esitetään hidastettuna - niin...elämä menee eteenpäin :). Kevät saapuu - mä näin tänään nuita suloisia pajunkissoja <3 - valo ja kirkkaus kaappaavat syliin ja kaitpa tästä itkemisestäkin pääsee joskus eroon...sitä itkuvapaata päivää odotellessa, ens viikko on aikamoinen koetinkivi mutta - ei itkuun oo kukaan vielä kuollut, se tekee hyvää - kuitenkin...

Kaikesta huolimatta - elämä on kaunista <3
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Ette kyllä usko ettekä arvaa ollenkaan...kun en mäkään tahdo tätä tajuta vaikka omin simmusin sen näinkin :)..

Hankintareissu onnellisesti takana, jos niin voi sanoa :). Ja jummijammi - kerranki oon oikeeseen aikaan liikenteessä, sillä -70% halvennukset rulettavat(y)!! Ipanoitten vermeet eivät siis maksaneet just mitään - ja meikäläinenkin jopa löyti itellensä ..kulki mustissaan"- releet...

Ja vaikka kuplassa oonkin tässä menny sujuvasti - tiiättekö, semmosessa surrealistisessa ja absurdissa ja niin helvetin kipeässä huonompaakin huonommassa elokuvassa, mitä esitetään hidastettuna - niin...elämä menee eteenpäin :). Kevät saapuu - mä näin tänään nuita suloisia pajunkissoja <3 - valo ja kirkkaus kaappaavat syliin ja kaitpa tästä itkemisestäkin pääsee joskus eroon...sitä itkuvapaata päivää odotellessa, ens viikko on aikamoinen koetinkivi mutta - ei itkuun oo kukaan vielä kuollut, se tekee hyvää - kuitenkin...

Kaikesta huolimatta - elämä on kaunista <3
Ai onko vieläkin alet? Vois käydä itekin hyödyntämässä ne.
 
Ai onko vieläkin alet? Vois käydä itekin hyödyntämässä ne.
Joo, kaitpa jotkut halvennukset on menossa - ei mulla ollut mitään hajuakaan, joten varsin mieluinen ylläri oli :)

Ja - tolle +140 senttisellekin löytyi kivuttomasti vaatteet :) - ei niitä kyllä valinnanvaikeuteen asti ollu eli valikoima oli niukkaakin niukempaa mutta yhdelle mä niitä kattelinkin :)
 
Itkut pitää itkeä pois. Kovasti vaan voimia.

Pitäähän se, itkeä vollottaa...huonommin käy jos sen erehtyy sisälle jättämään...

Oon mä kyllä itkenytkin. En mä pysty niitä estämään, enkä itteeni kovettamaankaan, vaikka sitä oon toivonut...kivenä ois niin paljon helpompaa kun mikään ei tuntuis missään eikä miltään.

Mutta kun se ei sitten ois mua. Ja mä kun oon tämmönen, joka elää koko tunneskaalan kirjollaan - pässi oon, huomattavasti helpommalla pääsisin jos en kaikkeen juttuun tarttuis pumppu edellä mutta toi tunnepuoli vaan sattuu ohjaileen mua enemmän...järki nyt ei tässä päässä viihdy, se nyt on huomattu.

Ja - lainassahan me kaikki ollaan se oma aikamme täällä. Kukaan ei siihen määrään, kestoon, voi vaikuttaa. Eikä vaihtokaupoillekaan pääse.

Äsken sanoin että "elämä on kaunis". Mutta niin on kuolemakin. Tummissa sävyissään ja kivussaan. Koska ne ovat täynnä rakkautta.

Hetki kerrallaan, helpottuu tää.
 
Pitäähän se, itkeä vollottaa...huonommin käy jos sen erehtyy sisälle jättämään...

...kivenä ois niin paljon helpompaa kun mikään ei tuntuis missään eikä miltään.
Ei ole kivenäkään kivaa. Olen sitä (tahtomattani) kokeillut.
Ja kun mikään ei tunnu miltään niin mikään ei ole minkään arvoista. Olla ikäänkuin zombie. Enkä eniten perseestä maailmassa.
 
Ei ole kivenäkään kivaa. Olen sitä (tahtomattani) kokeillut.
Ja kun mikään ei tunnu miltään niin mikään ei ole minkään arvoista. Olla ikäänkuin zombie. Enkä eniten perseestä maailmassa.
*halaaruttaan*
...vai kipuileeko se kivikin? Oisko mahdollista? Että se on siinä kivussansa saavuttanut sellaisen lakipisteen, minkä jälkeen tyhjyys valtaa kaiken...oisko se tyhjyyskin kuitenkin tunnetta? Ja kun sekin käy liiaksi painamaan, niin sitä etsii ulospääsyä tavalla tai toisella...

En tiiä.
Jokaisella omat kivettymisensä ja kipuilunsa. Mutta selviydytään me :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Vaan mä lähden synkistelemästä (jee!) riehumaan ympäri torppaa ja tekemään jotakin. Ipanat ovat ulkosalla, joten poppikset soimaan ja tassut viipottamaan..ja jossain vaiheessa saunan lämmöstä nauttimaan koko poppoo :)

..sininen hetki muuten ulkona just nyt <3..aina se vain osaa olla samettisen ihana:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä