Jaa niin munkin ehkä pitäis koittaa siivota. Tulee maanantaina joku kattoo tätä mun kämppää. Pakkaamista en oo ees aloitanu vielä, mulla oo ees yhtään pahvilaatikkoa vielä haettuna mistää, mut ehkä viä kerkee. Harkinnu kyl oon
No ihanaa ! Onnea hänelle ja kumppanilleen !
Kirjailija Katariina Souri kertoo Ilta-Sanomissa, että on rakastunut naiseen.
Eikä yhtään helpottanu vaikka kasvo isoksion se siivoominen vaikeeta kun muistelee millasta se oli pikkupoikana.
kyllä mulla helpotti paljonkin.Eikä yhtään helpottanu vaikka kasvo isoksi
Mulla ei, oon luontainen sottapyttykyllä mulla helpotti paljonkin.
Niin miullakin . Aloittaminen voi joskus tympiä, mutta kun luuta pääsee vauhtiin niin jälkeä syntyy .kyllä mulla helpotti paljonkin.
Mä totesin, että hukkukaa paskaan jos ette saa siivottua ja että pesen vain ne vaatteet jotka on pyykkikorissa, muuten saavat kulkea likaisissaÄlkää nyt lynkatko mut on olemassa päiviä kun noita jälkeläisiään ei haluasi nähdä ollenkaan..tää on semmoinen. Siivouspäivä. En v*ttu ymmärrä miten voi olla niin vaikeaa kahden, jo 8v. ja 11v. siivota oma huoneensa. Lattialle kun on viljelty ties minkänäköistä pikkuelukkaa, vaatteita on kaikki tasot täynnä niin että muutama on tippunut jo lattiallekin. Tasoilla, niiden vaatteiden alla on sekaisin cd-levyjä, dvd-levyjä, kyniä, kumeja, hiuspompuloita jne.jne..
Niiden sänkyjen alle en uskalla ees katsoa.
Musiikki siellä soi, olevinaan ovat aloittamassa siivousta...ensin toki piti tapella siitä mitä musiikkia laitetaan...ja sitten etsiä jostain läjästä se oikea cd. Ja sitten inistä kun toinen ei tee mitään niin en miekään sit...
Eikä auta lahjonta, uhkailu tai ees kiristys. Pitää varmaan suorittaa joku itkupotkuraivarikohtaus...
Puuh.
Oppii hyvinkinMä totesin, että hukkukaa paskaan jos ette saa siivottua ja että pesen vain ne vaatteet jotka on pyykkikorissa, muuten saavat kulkea likaisissa
Kyllä ne aika pian oppi
Ei tarvinnut montaa kertaa aamulla tulla huutamaan että mulla ei oo yksiäkään puhtaita farkkuja, kun äiti totesi majurimaiseen tyyliin "aha".Oppii hyvinkin
AhaEi tarvinnut montaa kertaa aamulla tulla huutamaan että mulla ei oo yksiäkään puhtaita farkkuja, kun äiti totesi majurimaiseen tyyliin "aha".
Sitten kun olivat vähän isompia saivat pestä pyykkinsäkin itse
Mulla sama.Niin miullakin . Aloittaminen voi joskus tympiä, mutta kun luuta pääsee vauhtiin niin jälkeä syntyy .
Mie oon sentäs nopea ja tänään on tänään. Vuori kuurattu siis. Lakanat täytynee käydä vielä petaamassa.Mulla sama.
Aloitan yleensä "huomenna".
Mut kun "huominen" koittaa ja pääsee vauhtiin niin sit yleensä jotain tapahtuukin.
Huomenta . Pilaantuneita juomia olleet mokomat .Huomenta. Krapula.