Noin ex- rouvakultakin sanoi meikäläisestä...Mie oon sentäs nopea .
Noin ex- rouvakultakin sanoi meikäläisestä...Mie oon sentäs nopea .
Noin ex- rouvakultakin sanoi meikäläisestä...
Valituksen paikka, sanon ma Uudet tilalleHuomenta . Pilaantuneita juomia olleet mokomat .
Mie en pysty, ja joutuis pitämään muksujen huoneen ovea kiinni jos ei halua nähdä sitä sotkua.Mä totesin, että hukkukaa paskaan jos ette saa siivottua ja että pesen vain ne vaatteet jotka on pyykkikorissa, muuten saavat kulkea likaisissa
Kyllä ne aika pian oppi
..arvaas mitä...esikoisen huoneen ovi on aika sujuvasti kiinni...Mie en pysty, ja joutuis pitämään muksujen huoneen ovea kiinni jos ei halua nähdä sitä sotkua.
Tota ohjetta se on ittenikin noudatettava...arvaas mitä...esikoisen huoneen ovi on aika sujuvasti kiinni...
Ja joo, @Bitch sen sanoi ja tätä viljellään meilläkin..eli huku paskaan ja jos mielit saada just sen lempparivermeen puhtaana päälles, niin tee asialle ite jotain ...kummasti se toi kantapäillä puihin meneminen uppoaa selkärankaan, jos vaikka vielä onkin paljon oppimista...
Tässä tääkään tekele mikään valmis oo...
Meidän olisi pitänyt olla tarkkailemassa laatuaValituksen paikka, sanon ma Uudet tilalle
No, päivää ja tuitui . Ihanaa, että vointi kohenee vauhdilla ja pääset kotiin. Ja vielä uuteen sellaiseen.Ja päivää
Ai onko vieläkin alet? Vois käydä itekin hyödyntämässä ne.Ette kyllä usko ettekä arvaa ollenkaan...kun en mäkään tahdo tätä tajuta vaikka omin simmusin sen näinkin ..
Hankintareissu onnellisesti takana, jos niin voi sanoa . Ja jummijammi - kerranki oon oikeeseen aikaan liikenteessä, sillä -70% halvennukset rulettavat!! Ipanoitten vermeet eivät siis maksaneet just mitään - ja meikäläinenkin jopa löyti itellensä ..kulki mustissaan"- releet...
Ja vaikka kuplassa oonkin tässä menny sujuvasti - tiiättekö, semmosessa surrealistisessa ja absurdissa ja niin helvetin kipeässä huonompaakin huonommassa elokuvassa, mitä esitetään hidastettuna - niin...elämä menee eteenpäin . Kevät saapuu - mä näin tänään nuita suloisia pajunkissoja <3 - valo ja kirkkaus kaappaavat syliin ja kaitpa tästä itkemisestäkin pääsee joskus eroon...sitä itkuvapaata päivää odotellessa, ens viikko on aikamoinen koetinkivi mutta - ei itkuun oo kukaan vielä kuollut, se tekee hyvää - kuitenkin...
Kaikesta huolimatta - elämä on kaunista <3
Itkut pitää itkeä pois. Kovasti vaan voimia....sitä itkuvapaata päivää odotellessa, ens viikko on aikamoinen koetinkivi mutta - ei itkuun oo kukaan vielä kuollut, se tekee hyvää - kuitenkin...
Kaikesta huolimatta - elämä on kaunista <3
Joo, kaitpa jotkut halvennukset on menossa - ei mulla ollut mitään hajuakaan, joten varsin mieluinen ylläri oliAi onko vieläkin alet? Vois käydä itekin hyödyntämässä ne.
Itkut pitää itkeä pois. Kovasti vaan voimia.
En oo ite tärmännyt moiseen mutta näin äkkiseltään tuli mieleen, että voisko olla Punnitse ja Säästä - liikkeissä?Onko kukaan nähnyt missään myytävän kikhernejauhoja?
Totta! Pitää käydä kurkkaamassa. Kiitos!En oo ite tärmännyt moiseen mutta näin äkkiseltään tuli mieleen, että voisko olla Punnitse ja Säästä - liikkeissä?
Toivottavasti löytyy ..noi liikkeet on ihania hemmotteluherkkupaikkoja, aina pitää käydä, jos askeleet pyörii hiukankaan likellä, ainakin pikkupussukka hyvää oloa hankkimassaTotta! Pitää käydä kurkkaamassa. Kiitos!
Ei ole kivenäkään kivaa. Olen sitä (tahtomattani) kokeillut.Pitäähän se, itkeä vollottaa...huonommin käy jos sen erehtyy sisälle jättämään...
...kivenä ois niin paljon helpompaa kun mikään ei tuntuis missään eikä miltään.
En oo kuullu semmoisesta tuotteesta. Mut Ruohonjuurissa on samantapaisia. Ja Helsingin Herttoniemen K-Supermarketissa on hyvin suuri valikoima erilaisia vegaanisia tuotteita, mut en sit tiiä, oisko tota tai asutko ees Helsingissä päinOnko kukaan nähnyt missään myytävän kikhernejauhoja?
En asu, mutta tulee siellä usein piipahdettua työn takia.En oo kuullu semmoisesta tuotteesta. Mut Ruohonjuurissa on samantapaisia. Ja Helsingin Herttoniemen K-Supermarketissa on hyvin suuri valikoima erilaisia vegaanisia tuotteita, mut en sit tiiä, oisko tota tai asutko ees Helsingissä päin
*halaaruttaan*Ei ole kivenäkään kivaa. Olen sitä (tahtomattani) kokeillut.
Ja kun mikään ei tunnu miltään niin mikään ei ole minkään arvoista. Olla ikäänkuin zombie. Enkä eniten perseestä maailmassa.