Ei saa, tulis liian pienet. Enkä mä raaski.saiskohan tuommosesta piparirosmosta minkälaiset kinttaat?
Ei saa, tulis liian pienet. Enkä mä raaski.saiskohan tuommosesta piparirosmosta minkälaiset kinttaat?
Mites ny noin hermona siellä liihottelet ? Halaukset.i
Enkä mie tykkää tästä olotilasta nyt ollenkaan....hermostutaa ja jännittää ja perhosteluttaa niin joka paikassa, tiiättekö kun niitä hiien perhosia menee lepattaen pitkin kylkiä ja mahanpohjaa ja kantapäitä ja selkäpiitä jajaja...
Ihan rauniona....mutta mä kuulema keskimmäisen mielestä oon ihan tavallisena ..."..ainahan sä tolleen säntäilet ja vauhkoilet ja aivan turhaan..."...
Ja halvatut sentään - mä menin ja keitin sitten itelleni kahvitkin...ja
joinkin oikein ison mukillisen...vöyhötyttää...mutta vaikka tää onkin ihan karmeeta niin samalla tää on kuitenkin ihan kivaakin, semmosta hassunhauskaa tunnetta
...että otapa musta sitten selvää
Oireet viittaa rakastumiseen???...kaiken maailman saatavat heviletit sentään...kun mua jänskäpänskättää ja hermostuttaa ja pyörryttää ja.......
Enkä mie tykkää tästä olotilasta nyt ollenkaan....hermostutaa ja jännittää ja perhosteluttaa niin joka paikassa, tiiättekö kun niitä hiien perhosia menee lepattaen pitkin kylkiä ja mahanpohjaa ja kantapäitä ja selkäpiitä jajaja...
Ihan rauniona....mutta mä kuulema keskimmäisen mielestä oon ihan tavallisena ..."..ainahan sä tolleen säntäilet ja vauhkoilet ja aivan turhaan..."...
Ja halvatut sentään - mä menin ja keitin sitten itelleni kahvitkin...ja
joinkin oikein ison mukillisen...vöyhötyttää...mutta vaikka tää onkin ihan karmeeta niin samalla tää on kuitenkin ihan kivaakin, semmosta hassunhauskaa tunnetta
...että otapa musta sitten selvää
Tollopäisenä ja hattarana menin ja lupauduin yhteen esiintymiseen jajajajaja*rouskuttaa kynnet tärviölle ja kiskoo kikkuroita*...kiroan tätä lörppösuutani ja ajattelemattomuuttani ja .....Mites ny noin hermona siellä liihottelet ? Halaukset.
NäkyySanokaa kun toi jouluEemeli alkaa näkymään.
Oi onpa ihanaa, hyvin esitys menee. Ihan varmana. Ei sulla voi mennä pieleen. No niin sit vaan esiintymisasua valkkaamaan.Tollopäisenä ja hattarana menin ja lupauduin yhteen esiintymiseen jajajajaja*rouskuttaa kynnet tärviölle ja kiskoo kikkuroita*...kiroan tätä lörppösuutani ja ajattelemattomuuttani ja .....
...siis oikeesti, luulis että tähän ikään mennessä tämmönenkin vanaha akankutale ois jo jotain oppinu elämästä, että ei se nyt niin nöpönuukaa oo ja loppujen lopuksi ihan sairaan kivaakin ja että jänskätykset kuuluu asiaan mulla, muttakun.... tää ei oikeesti oo kivaaa.....paitti että on kuitenkin mutta ääääähhhh, iiikkkkk!!!!
Ja mulla on esiintymisvaatteetkin vielä ihan levällään ja vaiheessa ja....kyllä tästä taas hyvä tulee
Oireet viittaa rakastumiseen???
Eikä oo ...mie hajoon tähän tärinään ....Oi onpa ihanaa, hyvin esitys menee. Ihan varmana. Ei sulla voi mennä pieleen. No niin sit vaan esiintymisasua valkkaamaan.
Sittenpä kiekaset vääräs paikas tai keksit oman version. Ei se oo ni vakavaa pidä hauskaa ja nauti.Eikä oo ...mie hajoon tähän tärinään ....
Ja kuule - tasan tarkkaan voi mennä pieleen, kiekasen väärässä kohtaa tai sitten onnistun unohtamaan sanat tai - kielitieteilijä kun oon, viikolla todistettu - keksin sitten hourupäissäni aivan omat siansaksaversiot....
Joo, ei se ookaan vakavaa, jos/kun hölmöilen ....ja kiitos - kyllä mäpidän hauskaa ja nautinkin...tiiän, että tää ällötysolo hälvenee heti kun päästään tekemään tätä yhteistä juttuamme eli vaan soittamaan ja laulamaan <3...kaikki muu kun unohtuu...Sittenpä kiekaset vääräs paikas tai keksit oman version. Ei se oo ni vakavaa pidä hauskaa ja nauti.
En muista keikkaa mis ei olis joutunu käyttään siansaksaa alkuperäisen sanoituksen apuna. Lontoonkielisissä voi käyttää Remua, mut hittolainen jos unohtaa Satumaan sanat nii sit on vähän isommassa liemessä.Eikä oo ...mie hajoon tähän tärinään ....
Ja kuule - tasan tarkkaan voi mennä pieleen, kiekasen väärässä kohtaa tai sitten onnistun unohtamaan sanat tai - kielitieteilijä kun oon, viikolla todistettu - keksin sitten hourupäissäni aivan omat siansaksaversiot....
Siunattu Remu <3...jotenkin on semmonen tutina että vois mennä remuilemiseksikin...eikä meillä nyt Satumaata oo mutta pari siihen rinnastettavaa kylläkin eli niissä pitää olla oikeesti hereillä ja skarppina ja....En muista keikkaa mis ei olis joutunu käyttään siansaksaa alkuperäisen sanoituksen apuna. Lontoonkielisissä voi käyttää Remua, mut hittolainen jos unohtaa Satumaan sanat nii sit on vähän isommassa liemessä.
Tsemppiä murunenEeeeheheh heeee ...se on menoa nyt!!!
Jotain jopa löysin päällekin, nassu nyt on mitä on - en osaa sille mitään tehdäkään ja hiukset...niistä en sano mitään muuta kuin että ovat mokomat kiinni päässä!!
Perhosia joka paikassa, nyt sormenpäissäkin asti eli tärinät kohdillansa, poskipunan paikkakin jälleen luonnostaan....mutta nyt mä meen, jotta ehditään lämmitteleen ja tsekkaamaan viritykset sun muut häsellykset....
Moikkamoit *vilkuttaa*...
On toi parempi ku yksikään sun linkittämistä.Ihan paska biisi
Sori
Mie aina aika ajoin mietin samaa omasta katista . Ainakin ne olisi kauniin valkoiset .saiskohan tuommosesta piparirosmosta minkälaiset kinttaat?
Joo välillä katit tekee tuhmuuksia ja ovat riiviöitä, mut niin rakkaita ettei voi tehä rukkasia niistä.Mie aina aika ajoin mietin samaa omasta katista . Ainakin ne olisi kauniin valkoiset .
Vaan kun toinen on niin rakas riiviö, en ole tohtinut moiseen ryhtyä .
Jos mä tuun sinne selvittämään mikä mua vaivaa? Ainahan mua vaivaa jokin.Tääl on kyl ihan kamalan tylsää. Oon jututtanut molempia osaston viikonlopun laitoshuoltajiakin jo niin, että niiden työtkin viivästyvät
Ja sit huomenna saan tohon tietty jonkun kälättävän tai kuorsaavan huonekaverin ihan vaan rangaistuksena kun valitan tyhjästä.
*Purist... Eikun Rutistelee*Missä mun hali on?
Uuu..*Purist... Eikun Rutistelee*