Mul on kaks watsappikeskustelua auki, tsättäilen sähköpostissa tyypin kanssa, face on auki ja koitan syödä ja palstailla. En oo selvästikään tarpeeks harjaantunut multitaskaaja.Hiljasta on
Mul on kaks watsappikeskustelua auki, tsättäilen sähköpostissa tyypin kanssa, face on auki ja koitan syödä ja palstailla. En oo selvästikään tarpeeks harjaantunut multitaskaaja.Hiljasta on
saamilaisiaAhaa, en tiennyt. Kumpia sä oot?
No melko hyvältä multitaskaamiselta tuo nyt ainakin miusta näyttääMul on kaks watsappikeskustelua auki, tsättäilen sähköpostissa tyypin kanssa, face on auki ja koitan syödä ja palstailla. En oo selvästikään tarpeeks harjaantunut multitaskaaja.
Tänään!minua on sitte turha syyttää.
korjaan, Sámi.saamilaisia
Mul on se mixtapen biisilistaki vielä kesken, oon suunnitellu jo tunnin meneväni parvekkeella käymään, kauhee pissahätä olis ja piti linkata joku ällöhömppä lässytysbiisi tänneNo melko hyvältä multitaskaamiselta tuo nyt ainakin miusta näyttää
Mitähän vielä pitäis tehä
No oli ne aika hauskoja! Elä ny möksi.Hienoa että kuulee olevansa vittumainen, paskakasa, paskanjauhaja, riidanhaastaja, paskantaneen joulumielen päälle, käsketään mennä persereikään. Hienointa kuiten että moni muukin piti noita "hauskoina".
Puhuin vittu poroista ja tää koulukiusaaja saa sympatiat puolelleen noilla sanoillaan??
Anteeksipyyntö hyväksyttyNo oli ne aika hauskoja! Elä ny möksi.
Etenkin kun en ees tienny mistä oli kyse...riidasta vai mistä. Satuin lukemaan vaan ton paskomis jutun.
No jos se auttaa tilannetta niin ok. Pyydellään nyt kaikki sitten anteeks toisiltamme.Anteeksipyyntö hyväksytty
Olinko minä siellä(KIN).Mul on kaks watsappikeskustelua auki, tsättäilen sähköpostissa tyypin kanssa, face on auki ja koitan syödä ja palstailla. En oo selvästikään tarpeeks harjaantunut multitaskaaja.
No höpö.No jos se auttaa tilannetta niin ok. Pyydellään nyt kaikki sitten anteeks toisiltamme.
Juu Mun viestimissä huutaa nyt kauheen monta kivaa tyyppiä.Olinko minä siellä(KIN).
Tänään!
Jännittävää. Onko se totta että saamelaisilla ja lappilaisilla on paljo skismaa keskenään? Mun veli asui jonkin aikaa Rovaniemellä ja sanoi, että on jotain ristiriitoja ja että saamelaiset on aina omissa porukoissaan.saamilaisia
Mäpä saatan kiusata sua yksäreillä.
ja tulevaisuudessa.
Mimemomaa. No worries.No höpö.
Hattaran kuvia namupalanen.Kuuntelin tuon kirahvin laittaman biisin ja nyt meen nukkuun
Hyvät yöt
Ei ole. En ainakaan tiedä. Lukuunottamatta hyvin harvoja niin ihan kaikki sielä keskenään kavereita. Niinkuin pittääkin.Jännittävää. Onko se totta että saamelaisilla ja lappilaisilla on paljo skismaa keskenään? Mun veli asui jonkin aikaa Rovaniemellä ja sanoi, että on jotain ristiriitoja ja että saamelaiset on aina omissa porukoissaan.