mullon jänkiseltä pöllityt eväät. mutta syön myöhemmin.Aah syön kanam munaa.
mullon jänkiseltä pöllityt eväät. mutta syön myöhemmin.Aah syön kanam munaa.
Sama käynyt mielessä.Sen kerran ko mä tuun palstalle, niin tääl on emätinhiekkasquirtit käynissä. Morjes. Laittakaa toisenne estolistalle.
Aina voi antaa vaikka eteenpäin niin jonkun muun koti pursuaa noistaHeh, meille anoppi kantaa kaikkea ilmaiskrääsää. Viime vuonnakos se oli, kun tuli Siwasta jollain leimakortilla ilmaiseksi saatava kynttilälyhty. Ihan nättihän se on, mutta kun paikat pursuaa lyhtyjä ja maljakoita ihan liiaksi.
Sais viettää isänsä puolen suvun kanssa joulua ja välttyis vanhempien välisiltä riidoilta siitä, kuka saa lapsen pyhien ajaksi. Ämpäri kävi siitä haastelemaan jo muutama viikko sitten, joten sota on odotettavissa. Koen, että mä ja lapsi päästäis helpommalla, jos mää "luovuttaisin".entä pp?
*nappaa söpöset varpaiset kätösiin ja alkaa hinkata*Varpaita paleltaa. Voisiko joku lämmittää
Ei saa sitten kutittaa*nappaa söpöset varpaiset kätösiin ja alkaa hinkata*
Tuli muuten tosta mieleen se "loma" elokuva, jossa Aimo heitti eukolle villasukat ku se valitti että on kylmä!!!
mää oon kertaalleen pyytäny että toi paskakasa ei puutu mun juttuihin mutta se ei millään usko
ei mitään mun nähdäkseni.MITÄ TÄÄL TAPAHTUUUU!!!????
No vähän pitää kuitenki.Ei saa sitten kutittaa
Saat multa siniset villasukat jos auttais coldfeetVarpaita paleltaa. Voisiko joku lämmittää
Mie kutian herkästi varpaista. Nyt jo naurattaa pelkkä ajatuskin .No vähän pitää kuitenki.
Ei sitten heitetä mun päälle vahingossa niitä viinejä siitä jalkalasista.
Mua "kiusataan" yksäreillä.Hiljasta on
coldfeetSaat multa siniset villasukat jos auttais coldfeet
Ruutis tottu pitkään olemaan kukkona tunkiolla, mutta nyt ketju on täynnänsä miehiä.Lapin pojat tappelee... Onko toinen teistä saamelainen ja toinen lappalainen vai miksi tulee aina riitä?
Minusta oitte molemmat ihan ok.
Epekki ja Krutti.
Puhekielessä ainakin saamelainen ja lappalainen on vähän niinkuin sama asia. Erikseen on esim lappilaiset, suomalaisia jokka sattuu asumaan sielä päin.Lapin pojat tappelee... Onko toinen teistä saamelainen ja toinen lappalainen vai miksi tulee aina riitä?
Minusta oitte molemmat ihan ok.
Epekki ja Krutti.
minua on sitte turha syyttää.Mua "kiusataan" yksäreillä.
en oo just poiskaan menossa.ketju on täynnänsä miehiä.
Ahaa, en tiennyt. Kumpia sä oot?Puhekielessä ainakin saamelainen ja lappalainen on vähän niinkuin sama asia. Erikseen on esim lappilaiset, suomalaisia jokka sattuu asumaan sielä päin.
En päästäiskää!en oo just poiskaan menossa.