epek paskans sen päälleMissä se joulumieli on
epek paskans sen päälleMissä se joulumieli on
Öitä TipsukkaTyyny kutsuu...
Öitä kaikille ja krutille hali jotta tulisi pare mieli.
En väittele enempää. Sain sanottavani sanottua jo.osotappa ite että se olis just 99% eikä vaikkapa 90%
jollet siihen kykene niin oot pelkkä paskanjauhaja ja riidanhaastaja
painu sinne mihin aurinko ei paistaEn väittele enempää. Sain sanottavani sanottua jo.
Hyvää Joulun odotusta
Voi kun pääsiski Inariin nytpainu sinne mihin aurinko ei paista
mää oon kertaalleen pyytäny että toi paskakasa ei puutu mun juttuihin mutta se ei millään uskoSen kerran ko mä tuun palstalle, niin tääl on emätinhiekkasquirtit käynissä. Morjes. Laittakaa toisenne estolistalle.
Mikset blokkaa?mää oon kertaalleen pyytäny että toi paskakasa ei puutu mun juttuihin mutta se ei millään usko
oon kokeillu mutta ketjun seuraaminen menee tosi vaikeeks jos blokkaaMikset blokkaa?
Tai sitteny)Lanttulaatikko!
Sori tyhmä kysymys, mutta mikä elukka syö rusinoita ja manteleita? Joku jyrsijä?Mä oon suunnitellu joulupöytään näin:
- riisipuuro
- lanttulaatikko
- pikkukinkku
- menetetty Karjala -paisti
- perunamuusia
- lasimestarin silli
- tilli"silli" munakoisosta
- juustolajitelma kekseineen
- pari joulutorttua
- vihreitä kuulia
- 30 litraa viiniä
Lemmikeille rusinoita ja manteleita. Ollaan nelistään kotona, ja töistäkin tulee mukavan pitkä vapaa ilman että tarvii käyttää lomapäiviä.
Joo, jotain vitun kynttilänjalkoja tai pöytäliinoja jotka on ostettu vain koska jotain on pakko ostaaMua ahdistaa kun ihmiset ei ymmärrä sitä, että me ei haluta MITÄÄN materiaa lahjaksi. Laitan facebookiin kohta ilmoituksen, että kaikki meille kannettu krääsä viedään suoraan vastaanottokeskukseen.
en oo edes 50 v.keski-ikä lähentelee ainakin eteläisessä Suomessa metsästysseuroilla jo noin 147 vuoden ikää
eikun porkkanalaatikko.Lanttulaatikko!
Marraskuun puolivälissä? Varmaan siellä korvatunturilla. Joulukuun puolivälissäkään ei vielä hirveesti fiilistelläMissä se joulumieli on
Heh, meille anoppi kantaa kaikkea ilmaiskrääsää. Viime vuonnakos se oli, kun tuli Siwasta jollain leimakortilla ilmaiseksi saatava kynttilälyhty. Ihan nättihän se on, mutta kun paikat pursuaa lyhtyjä ja maljakoita ihan liiaksi.Joo, jotain vitun kynttilänjalkoja tai pöytäliinoja jotka on ostettu vain koska jotain on pakko ostaa
MITÄ!?epek paskans sen päälle
No sekin!eikun porkkanalaatikko.
Aika ärtsyn värinen, tykkään!
Ostin muuten kirpparilta parilla eurolla tällasen vilttimattojutun. On kaksinkerroin kuvassa. Ajattelin et Peyote osaa arvostaa En vaan tiedä et mihin ton nyt laitan, pitäiskö pitää vaan päiväpeiton päällä somisteena vai hankkia liukueste ja käyttää mattona. On tosi ohut, mut ei kuitenkaan sit sellanen torkkupeittomainen.
Unelmieni joulu: pakkaisin kissan, villasukkia ja kirjoja auton täyteen, ryntäisin mökille ja laittasin kännykän kiinni. Kuuntelisin musiikkia ja joisin glögiä. Voisin ostaa jumpsuitin tätä varten.Marraskuun puolivälissä? Varmaan siellä korvatunturilla. Joulukuun puolivälissäkään ei vielä hirveesti fiilistellä
entä pp?Unelmieni joulu: pakkaisin kissan, villasukkia ja kirjoja auton täyteen, ryntäisin mökille ja laittasin kännykän kiinni. Kuuntelisin musiikkia ja joisin glögiä. Voisin ostaa jumpsuitin tätä varten.
Sounds like a plan, mutta harmiko
a) ei oo autoa ja
b) joulun skippaamisen ehdottaminenkin ääneen sisältää suvustakarkoituspelon.
Siellä lienee nuo kiistanalaiset porotkinMarraskuun puolivälissä? Varmaan siellä korvatunturilla. Joulukuun puolivälissäkään ei vielä hirveesti fiilistellä