Nautin talven ensimmäistä glögiä. Vai onks nyt vielä syksy?
Mä pidän marraskuuta vielä syksykuukautena.
Mutta voihan sitä juoda millon vaan, ei kai se aikaa katso
Nautin talven ensimmäistä glögiä. Vai onks nyt vielä syksy?
senki pervåTekeehän sitä mieli kesälläkin, mut kun ei anneta.
Mä yleensä luokittelen marras-maaliskuun talveksi, huhti-toukokuun kevääks, kesä-elokuun kesäks ja syys-lokakuun syksyksi. Mut nyt on vielä niin syksyinen sää, että kai tää on vielä syksyä.Mä pidän marraskuuta vielä syksykuukautena.
Mutta voihan sitä juoda millon vaan, ei kai se aikaa katso
Mä en ole edes kiinnittänyt huomiota onko sitä ympäri vuoden.Tekeehän sitä mieli kesälläkin, mut kun ei myyä.
Eikait se vuodenaikaa katsoTekeehän sitä mieli kesälläkin
Maaliskuu on mulla jo kevätkuukausiMä yleensä luokittelen marras-maaliskuun talveksi, huhti-toukokuun kevääks, kesä-elokuun kesäks ja syys-lokakuun syksyksi. Mut nyt on vielä niin syksyinen sää, että kai tää on vielä syksyä.
aijjaa, täällä huhtikuun alkupuolikin on vielä talveeMaaliskuu on mulla jo kevätkuukausi
Mulla on joulukuu-helmikuu talvea, maalis-toukokuu kevättä, kesä-elokuu kesää, syyskuu-marraskuu syksyä.
Se onkin sielläaijjaa, täällä huhtikuun alkupuolikin on vielä talvee
kunhan kattelen, mun ei muuten pitäny puhua sulle enää mitään.No mikä ny?
Vai meinaat lähtee riehumaan. Onks siellä ihan kaamee meno? Kaikki ihan sekasin sieniin päin?Liput ostettu!!!
Eihän siitä ookaan kuin kolme kuukautta, kun viimeks pääsin riehumaan
Kävin salilla ja tumppasin persauksen sohvaan. Nyt pitäs siirtyä sänkyynMitäs teidän illan suunnitelmiin kuuluu?
No ethän sä ny silleen voi tehä.mun ei muuten pitäny puhua sulle enää mitään.
No sehän on siis helppoa, siis jos on tekemättä jotakin?No ethän sä ny silleen voi tehä.
näköjään.No ethän sä ny silleen voi tehä.
Kerran oon niiden keikalla ollut silloin kolme kuukautta sitten. Se oli Weekend, että kyllä oli jengi sekaisin. Sentään siellä Infected Mushroomin lavalla ei ollut varhaisteinejä, enkä oikeastaan edes huomannut kyseisen bändin yleisössä mitään kovin aineissa olevia. Itsestäni en sano mitään... Mutta tuli pompittua ja tanssittua jalat helliksi! Varmasti on niiden oma keikka sitten ihan erilainen, kun on yleisökin pelkästään heitä katsomassa.Vai meinaat lähtee riehumaan. Onks siellä ihan kaamee meno? Kaikki ihan sekasin sieniin päin?
Laitan jos mieleen jotain tuleeAi ku kiva, tääl ollan viel hereil.
Vielä piti iltakahvit keitellä.
Ja nyt tubeen, mun pitää täyttää mun tikku uusilla piiseillä.
Jos Famille tulee jotaki hyvii piisei mieleen ni laita ihmeessä.
Eikä tartte olla uuttakaan ekaks meni tää:
Noniin, hyvä.näköjään.