Hui miten sä uskallat pyöräillä kuulematta liikennettä? Mä vihaan pyöräilyä Helsingissä, kun pitää jatkuvasti olla väistämässä kilpapyöräilijöitä, koiria, autoja yms.Ostin sellaset kuulokkeet pitkä pysyy päässä paremmin ku pyöräilee, nyt ei enää tipu.
Jouduin vaaratilanteeseen yks päivä, vauhtia oli varmaan mitä lie (alamäki) ja ne vi*un piuhat sokeentu minne sattuu ku tipahti korvista.
tämmönen? Monta kertaa laittanutkin. Hieno.Uppooks Papuselle muukin venalainen?
No hmmm.. se tulee vähän niin kuin selkärangasta jos näin nyt voi sanoa.Hui miten sä uskallat pyöräillä kuulematta liikennettä? Mä vihaan pyöräilyä Helsingissä, kun pitää jatkuvasti olla väistämässä kilpapyöräilijöitä, koiria, autoja yms.
En oo paljon muuta venäläistä kuunnellu. Mut eikös Vitas ole ukrainalainen? Vai erehdyinkö? Löysin sen vain jostain ja on niin mahtava, että oli pakko tutustua paremmin.Uppooks Papuselle muukin venalainen?
No hmmm.. se tulee vähän niin kuin selkärangasta jos näin nyt voi sanoa.
Venäjäks Vitas laulelee, ja olisin muistellu että venalainen.En oo paljon muuta venäläistä kuunnellu. Mut eikös Vitas ole ukrainalainen? Vai erehdyinkö? Löysin sen vain jostain ja on niin mahtava, että oli pakko tutustua paremmin.
Menevältä kuulostaa tämäkin
Jos joku saa joskus juotettua mulle pullon kaljaa ni lupaan juoda itse toisen.
Siperia Imperial Stout - Tuotteet - Alko
Tänä vuonna Suomen parhaaksi olueksi valittu Siperia Stout tulee pullomyyntiin.
Kahdeksanprosenttista olutta jaetaan Alkoihin 15 000 pullon erä ensi viikolla.
no gotham city. kukas se siellä asuukaan.En oo vielä alottanu, mutta blacklistin jälkeen voisin.
Ai tää vai? Onks joku tiedefella?
lupaat vaan.Jos joku saa joskus juotettua mulle pullon kaljaa ni lupaan juoda itse toisen.
Fätmän?no gotham city. kukas se siellä asuukaan.
No voin ainaki yrittää.lupaat vaan.
Piti tarkistaa wikipediasta, ja venäläinenhän se olikinVenäjäks Vitas laulelee, ja olisin muistellu että venalainen.
Hattaran kuvia Namupalanen.Täytyy mennä nukkuun
Eikä ooEn oo ikinä juonu pullollista kaljaa, pari huikkaa oon ottanu.
Oli ihan saa**nan pahaa!
Mitä kaljoja oot juonu? Kokeile Solia tai Brooklyn East IPA. Ei mikään Koff voi juotavalle maistuakaanEn oo ikinä juonu pullollista kaljaa, pari huikkaa oon ottanu.
Oli ihan saa**nan pahaa!
Olikohan se lapin kultaa. Olin 16v.Mitä kaljoja oot juonu? Kokeile Solia tai Brooklyn East IPA. Ei mikään Koff voi juotavalle maistuakaan
lapin kultaa
Mun ensikokemus kaljaan oli Karhu joskus alle 6-vuotiaana. Tarkoituksena saada mut ikuisesti välttelemään alkoholia. Ja 18-vuotiaana veli tyrkytti aina Koffia. Menihän se jotenkuten, jos oli tarpeeksi humaltunut.Olikohan se lapin kultaa. Olin 16v.
No hyi!Mun ensikokemus kaljaan oli Karhu joskus alle 6-vuotiaana. Tarkoituksena saada mut ikuisesti välttelemään alkoholia. Ja 18-vuotiaana veli tyrkytti aina Koffia. Menihän se jotenkuten, jos oli tarpeeksi humaltunut.