ensin meni pernoota ja sen jälkeen punaviiniä.TÄ! Mitä sä oikeen juopottelet kun kaataa tollasta tahtia?
Poronpissiä tai muuta ölppistä vaiko lippuviinaa?
ensin meni pernoota ja sen jälkeen punaviiniä.TÄ! Mitä sä oikeen juopottelet kun kaataa tollasta tahtia?
Poronpissiä tai muuta ölppistä vaiko lippuviinaa?
Sielläpäin Alkot myy vissiin aika pieniä pulloja?taas tyhmä pullo. haen uuden
Ei nyt sentään noinkaan.jos kolmas menee tyhmäksis yhtä äkkiä niin täytyy avata seuraavaks semmonen että jutut loppuu kokonaan.
kai grillasit peuraa, muuten en ymmärrä punaviiniä.ensin meni pernoota ja sen jälkeen punaviiniä.
vai mitenpäin toi nyt meni. voi olla että sekasinkin.Sielläpäin Alkot myy vissiin aika pieniä pulloja?
No ei. Ja jos jotain musaakin yrittää itse hakea niin viestejä tulee sillä välinEihä tässä kerkii ees lukemaan kaikkia viestejä, ku tekstiä tulee hirmuista vauhtia.
nyt ei lyhenne sano mitään. ehkä sitten huomenna.Mä vilautan kuvani täällä huomenna.
mun mielestä alkaa jo hiljeneenn.Eihä tässä kerkii ees lukemaan kaikkia viestejä, ku tekstiä tulee hirmuista vauhtia.
Pernoota sai aikoinaan meijän "vakipaikassa" kun tilasi hymyilevää miestä. Johtuu tästä haastattelussa jossa tää herra tyhjentää pernoopullon haastattelun aikana kuitenkin että se mitään näkyvää vaikutusta sai aikaiseksi. Ja hymyilee koko ajan.ensin meni pernoota ja sen jälkeen punaviiniä.
Alastulo? Vähän toisella lailla lyhennettynä tosin....nyt ei lyhenne sano mitään. ehkä sitten huomenna.
mun mielestä alkaa jo hiljeneenn.
Ahaa trancea, psykedeelistä trancea, muuta elektronista, folkia, etenkin kelttifolkia, suomalaista pop-rockia, indietä ja vähän kaikkea mikä kuulostaa hyvältä. Tykkään enemmän musiikista, missä ei lauleta. Oliko hyvä vastaus?Juuei tässä mitään sen kummempia olla, mitä ny vähän.
Mitäs musaa papumössö kuuntelee?
En voi keksiä sulle lempinimeä ennen kun tiedän susta vähän kaikkee....
Hienoa! Ootko säkin joku vanha vai uusi? Vieras nikki.Mä vilautan kuvani täällä huomenna.
Äkkiäkös niitä huteja tulee jos on pikkupienissäAlastulo? Vähän toisella lailla lyhennettynä tosin....
*REPS*disko auki taas (mainos)
*REPS*
Mun luttupumpelo! *nappaa poskista kiinni ja mujauttaa märän muiskun*
en tuu sinne kun heti monotellaan munille.disko auki taas (mainos)
ookoo. tuttu naama.Alastulo? Vähän toisella lailla lyhennettynä tosin....