En ollut, kaunisOih Fami, ootko kuullu jo tän coverin???
Täääää on niiiiin ihku!<3
Helpostihan sitä istahtais tuollasen satusedän syliin, jos sillä olis edes sinnepäinkään niin hyvät tarinat kun meidän Aakoolla.helposti. reilun ja rehdin näkönen kaveri
Taitaa olla jossain hunningolla.Missäs DIDI(ääär)!?
kyl mun kuva on tääl ollut. jos kaik on sillon nukkunut niin se ei ole mun syy.Noniin kaikki muutkin laitto, poika kans!
Täällähän saattaa olla joitakin jotka ei oo viel nähny, nih!
No hyi, eli on kai jossakin porttolassa kuuntelemassa ranskalaisia törkypiisejä.Taitaa olla jossain hunningolla.
Jotenkin mä muistelen kans että näin on saattanut päästä käymään.kyl mun kuva on tääl ollut. jos kaik on sillon nukkunut niin se ei ole mun syy.
Vaadimme uusintaakyl mun kuva on tääl ollut. jos kaik on sillon nukkunut niin se ei ole mun syy.
Oon varmaan sitten ollut nukkumassakyl mun kuva on tääl ollut. jos kaik on sillon nukkunut niin se ei ole mun syy.
Missä??Jotkut tykkäs myös daimkakusta
En mä nyt enää muistaMissä??
Eikä taatusti ole valvontakamerat päällä.Taitaa olla jossain hunningolla.
Epäilen kanssa näinEikä taatusti ole valvontakamerat päällä.
Juuei tässä mitään sen kummempia olla, mitä ny vähän.Oho! Enpä taidakaan lukea, mitä työpäivän aikana on kirjoiteltu. Täällähän on kunnon pirskeet. Kaikki paikalla puheliaina ja silleen.
Omituisia pullojataas tyhmä pullo. haen uuden
ei pysty, pari tölkkiä viä niin ehk sitVaadimme uusintaa
Menoa ja meininkiäOho! Enpä taidakaan lukea, mitä työpäivän aikana on kirjoiteltu. Täällähän on kunnon pirskeet. Kaikki paikalla puheliaina ja silleen.
TÄ! Mitä sä oikeen juopottelet kun kaataa tollasta tahtia?taas tyhmä pullo. haen uuden
jos kolmas menee tyhmäksis yhtä äkkiä niin täytyy avata seuraavaks semmonen että jutut loppuu kokonaan.Omituisia pulloja