Ei mulla ole konjakkiaVoi, että voi ihminen olla jäässä. Töissä koko päivän ihan kalikkana, hyvä ettei nenänpää sinisenä naputellut konetta. Nyt viltin alla sohvannurkassa. Tuokaa mulle naukku konjakkia lämmikkeeksi.
*tarjoaa makuupussia*
Ei mulla ole konjakkiaVoi, että voi ihminen olla jäässä. Töissä koko päivän ihan kalikkana, hyvä ettei nenänpää sinisenä naputellut konetta. Nyt viltin alla sohvannurkassa. Tuokaa mulle naukku konjakkia lämmikkeeksi.
Jotain muutakin vois tehdä kuin täällä notkuaEikai täällä liikaa voi olla
Nii...siispä se onkin moroJotain muutakin vois tehdä kuin täällä notkua
Ruoanlaittokonjamiini xomulla olis liekityskonjakkia. renault merkkistä.
juotavaksi tuo on kyllä tarkotettu, mutta ei pysty.
Lämpötyyny pepun alle?Pitää alkaa vaatia kiintiölämmitystä näin kylmään vuodenaikaan. Mutta ei ratkaise töissäpalelua
pitäs keksiä mitä se muu on. tulis edes kesä niin olis vaikka mitä tekemistä.Jotain muutakin vois tehdä kuin täällä notkua
Kääriydyin juuri kylpytakkiin, eipä juuri auta.Lämpötyyny pepun alle?
Man-ket?Nopealla googlauksella uroshuopaa ei ole olemassa. Jos tähdätään ulkomaan markkinoille, niin tuotteelle olisi keksittävä ensin myyvä nimi.
tollasta, ihan juotavaks tarkotettu mutta mä käytän sitä väärin.Ruoanlaittokonjamiini xo
Sä oletkin löytänyt kainalon missä usein ollaNii...siispä se onkin moro
Excellent idea, hyppää sylkkyyn! Myydäänkö hirvi'o'sacin lisukkeena?Man-ket?
Kaippa sitä jotain keksis kun sulkis vaan koneen. Ei viittisi mustaa näyttöäkään katsellapitäs keksiä mitä se muu on. tulis edes kesä niin olis vaikka mitä tekemistä.
Missä niin on sanottuSä oletkin löytänyt kainalon missä usein olla
Oikeesti, konjakki on niin pahaa, ettei sitä voi juoda.tollasta, ihan juotavaks tarkotettu mutta mä käytän sitä väärin.
http://www.alko.fi/tuotteet/001041/
Pitää varmaan kehittää naarasversio hirviukkoille.Excellent idea, hyppää sylkkyyn! Myydäänkö hirvi'o'sacin lisukkeena?
No nyt mä vasta hokasin mitä tarkoittaa sana HottisLämpötyyny pepun alle?
puhut vähän mutta asiaa.Oikeesti, konjakki on niin pahaa, ettei sitä voi juoda.
mä en ainakaan ole vaikka aina on kuuma.No nyt mä vasta hokasin mitä tarkoittaa sana Hottis
Aina vaan ei ole se kesä ja kesälläkin voi olla huonot ilmat tehdä jotainpitäs keksiä mitä se muu on. tulis edes kesä niin olis vaikka mitä tekemistä.
Mä aloin kirjoittelee joulukortteja. Alkakaa tekinJotain muutakin vois tehdä kuin täällä notkua
Oikeesti, konjakki on niin pahaa, ettei sitä voi juoda.
Tjaa, mulla ei kyllä tuo ollut mielessäNo nyt mä vasta hokasin mitä tarkoittaa sana Hottis