Eikai täällä liikaa voi ollajos totta puhutaan niin tällä hetkellä tuntuu että ihan liikaa.
Mössöä?Teen ekaa kertaa elämässäni silakkapihvejä. Mitähän tästäki tulee...
Kokeiles tehdä 100 jalkakyykkyä. Auttoiko?Voi, että voi ihminen olla jäässä. Töissä koko päivän ihan kalikkana, hyvä ettei nenänpää sinisenä naputellut konetta. Nyt viltin alla sohvannurkassa. Tuokaa mulle naukku konjakkia lämmikkeeksi.
Tee reilusti ja kutsu mut maistelemaan. Saat nälkäisen miehen mielipiteen siitä, mimmoisia niistä tuli.Teen ekaa kertaa elämässäni silakkapihvejä. Mitähän tästäki tulee...
En nyt jouda täältä viltin alta. Viltin reuna on kiilautunut sohvatyynyn alle. Auringon ja kuun asento ovat vääriä.Kokeiles tehdä 100 jalkakyykkyä. Auttoiko?
Tästä tulee 16. Riittääköhän se.. Pottumuusia on myös, mutta vain mulle Oon kyl ihan avuton keittiössä..Tee reilusti ja kutsu mut maistelemaan. Saat nälkäisen miehen mielipiteen siitä, mimmoisia niistä tuli.
Pidä aivan mahottoman hauskaa!Puoli tuntia...sitten se on taas byebye.
Naisten palelu on vakava sinkkuudesta johtuva sairaus. Eli mies kehiin
hyviä. niitä ei saa epäonnistumaan.Teen ekaa kertaa elämässäni silakkapihvejä. Mitähän tästäki tulee...
voi kyllä.Eikai täällä liikaa voi olla
Näin juuri. Siksi on se kainalopaikka.Naisten palelu on hormonaalinen juttu. Eli mieshormooneita kehiin
Ei sitä nyt kuitenkaan kesällä pidetä eikä keväällä/syksyllä lämpimillä keleillä ja silloin kalju tuntuis oudolta kun ei olis hiuksiaPidä vaan pipoa tai käy huonosti
Pitää alkaa vaatia kiintiölämmitystä näin kylmään vuodenaikaan. Mutta ei ratkaise töissäpaleluaNäin juuri. Siksi on se kainalopaikka.
Ja mää aattelin että tykkäätte kun häivyn taas hetkeks....Pidä aivan mahottoman hauskaa!
Uroshuopa?Naisten palelu on hormonaalinen juttu. Eli mieshormooneita kehiin
Höpsistä taas.Ja mää aattelin että tykkäätte kun häivyn taas hetkeks....
Ole hyvä.Naisten palelu on hormonaalinen juttu. Eli mieshormooneita kehiin
Taas on yhtiökumppanilla oiva tuoteidea. Toinen miljoona tilauksessaUroshuopa?
Eikös avoin suhde ole sellainen kun ollaan jonkun kanssa yhdessä mutta voi sekstailla muidenkin kanssa.Piru vie. En nyt löydä tieteellistä korrelaatiota ... pitää varmaan tehdä kysely aiheesta. Menen ensin syömään pizzan. Tiedä vaikka pizza auttaisi ajattelua.