Soo soo*röyyh*
(sori)
jotain piti sanoa ettei ihan hiljene. Ja syytän siideriä!
Soo soo*röyyh*
(sori)
Juu! Jos jotain pitää laittaa niin stayupit ois hyvä vaihtoehto!Mie nukun yleensä nakuna tai jos on pakko,niin pikkarit jalassa. Yöpaitoja, yöpukuja ja lyhyviä pitsihörhöjä on muutamia,mutta ei yleensä yöllä käytössä, en osaa enää nukkua jos vaatetta päällä.
Sama täällä. Aito silkki (lakana ja pussilakana) on parasta iholle, mutta hajoaa uskomattoman herkästi, jos esimerkiksi kantapäät sattuu olemaan karheat.Mie nukun yleensä nakuna tai jos on pakko,niin pikkarit jalassa. Yöpaitoja, yöpukuja ja lyhyviä pitsihörhöjä on muutamia,mutta ei yleensä yöllä käytössä, en osaa enää nukkua jos vaatetta päällä.
Juu niin on.Sama täällä. Aito silkki (lakana ja pussilakana) on parasta iholle, mutta hajoaa uskomattoman herkästi, jos esimerkiksi kantapäät sattuu olemaan karheat.
Juu! Jos jotain pitää laittaa niin stayupit ois hyvä vaihtoehto!
edit. siis ei mulle :O
Lonkero ei kauheasti röyhtäsytä.*röyyh*
(sori)
Mä vaihdan olueen, siideri on liian makeaa.Lonkero ei kauheasti röyhtäsytä.
Tsih
Mä en tykkää oluestaMä vaihdan olueen, siideri on liian makeaa.
Vai olueeseenMä vaihdan olueen, siideri on liian makeaa.
Kännissä ei passaa näköjään heittää tikkaa (ottaa tikat pois matkakassista)
Enpä minäkään. Belgiassa saa hyviä "abbieoluita", eli pintahiivamenetelmällä tehtyjä. Ne menettelee. Siidereistä Crowmor menee ja mm. BlackRat.Mä en tykkää oluesta
Enkä pahemmin enää siideristäkään
Tai nostaa noita housuja ylemmäsTuon kannattaisi kiristää vähän vyötäkin
???Mie nukun yleensä nakuna tai jos on pakko,niin pikkarit jalassa. Yöpaitoja, yöpukuja ja lyhyviä pitsihörhöjä on muutamia,mutta ei yleensä yöllä käytössä, en osaa enää nukkua jos vaatetta päällä.
Ei uskalla edes arvata kenen palleistaPiti tehä sitten maapähkinävoi-taatelipalleja
Ettei tää laihdutus menisi ihan liian niukaksi eväiksi.
Minä ostin Shanghaista. Kävin katsomassa miten niitä silkkikotiloita kasvatetaan ja miten niistä se kangas syntyy. Arkilakanoina on jenkeistä tuodut antibakteeriset lakanat. Suosittelen.Silkki ja satiinilakanat on ihania,mutta harvemmin käytössä. Puuvilla ja puuvillasatiini sitten arkisin hyviä.