The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kylmäsavulohta (itse savustettu, pitää sanoa kun se on tapana :D ) katkarapuja, tilliä, raastettua piparjuurta mutta kumman kans? Ranskankerman vai tuorejuusto notkistettuna kuohukermalla? Sitruunamehua vielä kylmäsavulohipalojen seassa.
 
Kylmäsavulohta (itse savustettu, pitää sanoa kun se on tapana :D ) katkarapuja, tilliä, raastettua piparjuurta mutta kumman kans? Ranskankerman vai tuorejuusto notkistettuna kuohukermalla? Sitruunamehua vielä kylmäsavulohipalojen seassa.
Mimmosta tuorejuustoa sulla on? No, valitsitpa kumman tahansa niin mä voin kevyesti vannoa, että siellä kohta köllötellään sangen tyytyväisen masun vieressä läkällään :) - sen verran suunmakuiset sapuskat on näemmä tiedossa :)
 
Mimmosta tuorejuustoa sulla on? No, valitsitpa kumman tahansa niin mä voin kevyesti vannoa, että siellä kohta köllötellään sangen tyytyväisen masun vieressä läkällään :) - sen verran suunmakuiset sapuskat on näemmä tiedossa :)
Maustamatonta jotain ihan normi. Nää on huomiseksi, teen valmiiksi.
Voin mallikappaleet väsätä tänään ja pistää kuvan, pitäähän niitä maistaakkin et tietää kehtaako kelleen tarjoilla :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Maustamatonta jotain ihan normi. Nää on huomiseksi, teen valmiiksi.
Voin mallikappaleet väsätä tänään ja pistää kuvan, pitäähän niitä maistaakkin et tietää kehtaako kelleen tarjoilla :)
No, sitten täytynee sun mennä randomina eli miten se suu napsajaa :)

Ja oi voi, mun täytynee ettiä sitten tähän suntin suulle tuota kuolakippoa, jos meinaat herkuista kuviakin laitella :) - ja mikäs kokki se semmoinen on joka ei tekeleitään itsekin maistaisi :)
 
Iltaa!

Mä ostin juhlapäivän kunniaksi kolatun valkohomejuustoa, mansikoita ja mansikkasiideriä. -Ja miehelle toki sille mieluisat herkut.

Ja nyt lojun tässä, ahdan herkkuja kitaani, katselen sivusilmällä töllöä ja nautin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä