ArvasinPaheksun jo ennakkoon
Lähdenpä silti hakeen
ArvasinPaheksun jo ennakkoon
Olen nyt onnellinen
Mimmosta tuorejuustoa sulla on? No, valitsitpa kumman tahansa niin mä voin kevyesti vannoa, että siellä kohta köllötellään sangen tyytyväisen masun vieressä läkällään - sen verran suunmakuiset sapuskat on näemmä tiedossaKylmäsavulohta (itse savustettu, pitää sanoa kun se on tapana ) katkarapuja, tilliä, raastettua piparjuurta mutta kumman kans? Ranskankerman vai tuorejuusto notkistettuna kuohukermalla? Sitruunamehua vielä kylmäsavulohipalojen seassa.
Jo herätty, Ruusunen?Huomenta
Maustamatonta jotain ihan normi. Nää on huomiseksi, teen valmiiksi.Mimmosta tuorejuustoa sulla on? No, valitsitpa kumman tahansa niin mä voin kevyesti vannoa, että siellä kohta köllötellään sangen tyytyväisen masun vieressä läkällään - sen verran suunmakuiset sapuskat on näemmä tiedossa
JepJo herätty, Ruusunen?
No, sitten täytynee sun mennä randomina eli miten se suu napsajaaMaustamatonta jotain ihan normi. Nää on huomiseksi, teen valmiiksi.
Voin mallikappaleet väsätä tänään ja pistää kuvan, pitäähän niitä maistaakkin et tietää kehtaako kelleen tarjoilla
ei ollu yhtä söpö kun hihiiHöhöö
Millaiset on yöppihousutVoi krääh,mistä löytäis kivat yöppihousut?? kaikkialla on vaan jotain ruutukuvioisia että kohta pitää varmaan sellaset ostaa.
Tuossa ei olisi ruutukuvioitaVoi krääh,mistä löytäis kivat yöppihousut?? kaikkialla on vaan jotain ruutukuvioisia että kohta pitää varmaan sellaset ostaa.
housut...yöksi...mukavat...Millaiset on yöppihousut
Osta mieluummin pitkä yöpaita.housut...yöksi...mukavat...
Miks?Osta mieluummin pitkä yöpaita.
Pöh, ei yöllä housuja tarttehousut...yöksi...mukavat...
Mä käytän, silloin harvoin kun täytyy, henkkamaukan alusvaatepuolelta löytyviä collegepöksyjä. Värivalikoimaakin piisaa.housut...yöksi...mukavat...
Mutta oli Hessumaisempiei ollu yhtä söpö kun hihii
Öö, ei tarvi niitä housuja?Miks?