The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kai se pitää alkaa paistaan bambua ja papuja henkensä pitimiksi. toki runsaalla sipulila ja chilillä. lihaakin on kyl joukkoon varattu. nää rehut lihottaa kyl mua. koko elämän pärjää lihalla, makkaralla ja oluella niin rehujen ottaminen käyttöön turvottaa pojan
 
Onpas ollu kiva päivä. Oli vieras kylässä :love:Käytiin shoppailemassa ja mää löysin puolikkaalle sekä syksy- että talvikengät. Ruokalistalla oli tänään teeleipää, perunoita, porkkanoita, paistettua lohta ja salaattia. Aika jees.
Heti ko kersa on syöny iltapalan ja saan heitettyä sen sänkyyn, niin l-koodimaratoni odottaa. Life's good.


Päivän pakollinen valitus: muistutin ämpäreitä puoli viikkoa sitten elareista. Ei oo kuulunu rahaa eikä vastausta, niin soittelin sit tänään perään kuullakseni, että nyt on rahat tiukilla ja ehkä viikon päästä voi maksaa. Ehkä. Ei myöskään kuulemma onnistu lapsen hakeminen ens viikolla täältä, eikä herunu ymmärrystä sille, et mulla on ens viikolla koeviikko enkä pääse arkena liikkumaan kaupungista mitenkään. Perjantaina olis vielä pikkeuksellisesti koulun järjestämää ohjelmaa klo 13.00 eteenpäin, ja illalla koe. Kommentti tähän oli et "kaikki menee sit taas päin vittua", ja se on nyt mun syy. Ok.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Onpas ollu kiva päivä. Oli vieras kylässä :love:Käytiin shoppailemassa ja mää löysin puolikkaalle sekä syksy- että talvikengät. Ruokalistalla oli tänään teeleipää, perunoita, porkkanoita, paistettua lohta ja salaattia. Aika jees.
Heti ko kersa on syöny iltapalan ja saan heitettyä sen sänkyyn, niin l-koodimaratoni odottaa. Life's good.


Päivän pakollinen valitus: muistutin ämpäreitä puoli viikkoa sitten elareista. Ei oo kuulunu rahaa eikä vastausta, niin soittelin sit tänään perään kuullakseni, että nyt on rahat tiukilla ja ehkä viikon päästä voi maksaa. Ehkä. Ei myöskään kuulemma onnistu lapsen hakeminen ens viikolla täältä, eikä herunu ymmärrystä sille, et mulla on ens viikolla koeviikko enkä pääse arkena liikkumaan kaupungista mitenkään. Perjantaina olis vielä pikkeuksellisesti koulun järjestämää ohjelmaa klo 13.00 eteenpäin, ja illalla koe. Kommentti tähän oli et "kaikki menee sit taas päin vittua", ja se on nyt mun syy. Ok.
tänne voi puolikkaan lykätä. minähän en lapsista tajua mut tuo haukku tulee toimeen niitten kaa. ikävä tuo tilanne. tai siis aikas perseestä
 
tänne voi puolikkaan lykätä. minähän en lapsista tajua mut tuo haukku tulee toimeen niitten kaa. ikävä tuo tilanne. tai siis aikas perseestä
No puolikas on sen ikänen et kuka tahansa tumpelo sen kanssa pärjäis hetken. Se osaa syödä ite ja kertoo koska tarttee päästä vessaan, muuten sit kattoa vaan ettei se telo itteensä. Seku vaan nakkaa koiran kanssa pihalle ja näyttää mitä keppiä saa heitellä, niin siinähän sais kulumaan mukavasti koko päivän.
 
No puolikas on sen ikänen et kuka tahansa tumpelo sen kanssa pärjäis hetken. Se osaa syödä ite ja kertoo koska tarttee päästä vessaan, muuten sit kattoa vaan ettei se telo itteensä. Seku vaan nakkaa koiran kanssa pihalle ja näyttää mitä keppiä saa heitellä, niin siinähän sais kulumaan mukavasti koko päivän.
syökö puolikas luita :LOL: tietää vaan varautua.
 
mul on vahva tunne siitä et meist tulis ämpärin kaa bestiksiä :ROFLMAO:
Mää en ois sun kaveri enää, jos bestiksiksi alkaisitte :eek:



Mää en kyl tiiä mitä mää perjantaina teen, ko en tosiaan pääse liikkuun mihinkään, ja saas nähdä pääsenkö ees sinne koulun juttuun päivällä ko ei oo tarhapäivääkään varattu. Oletin että poika nyt menis sinne ihan normaalisti ja ehdotin et ämpäri olis ottanu hänet jo torstaina. Mut ei tietenkää voi sitä lasta ottaa hetkekskää ylimäärästä jos mää pyydän, mut sit on ihan ok jättää häne palauttamatta et "sais viettää enemmän aikaa sen kanssa". Seems legit.
 
Onpas ollu kiva päivä. Oli vieras kylässä :love:Käytiin shoppailemassa ja mää löysin puolikkaalle sekä syksy- että talvikengät. Ruokalistalla oli tänään teeleipää, perunoita, porkkanoita, paistettua lohta ja salaattia. Aika jees.
:love:

Tui tui, kotona ollaan (y)
Kiitos mukavasta päivästä :) ja puolikas on söpö :love:

Olipas outoa ajaa pitkästä aikaa pimeässä ja räpsytellä pitkiä ja pätkiä valoja.
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
vierailija
Nyt mulla on ahdistava ongelma.
Kahdeksalta alkaa Uuno Turhapuro- opetuselokuva kuinka päästä rikkaisiin ja kauniisiin naimiaisiin.
Ja yhdeksältä alkaa x- files ja Dana Scully.
Mitä hittoa mä nyt teen?
Simo Salminen vetää illan elokuvassa harvinaiset kännit - Televisio - Radio ja TV - Helsingin Sanomat
Kauheeta juopottelua, lapset saa huonoa esimerkkiä. Pitäs olla vähintään kielletty alle 18 vuotiailta. Tai parempi olla näyttämättä:mad:
 
Tuolloin saattais ämpärin puolelta onnistua jopa se torstaikin :sneaky:
Sama se mulle on hakeeko vai ei, kyllä mää mielelläni lapseni kanssa oon, jos ämpärille on ongelma saada kyytiä järjestymään. Ja voihan se hakea poikasen vaikka lauantiaamunakin, jos haluaa. Mää lupasin noutaa sen sitten sunnuntaina ko sillon ei oo koulua tai muuta häiritsemässä. Mut ei sekään käy, ko sit se ei voi pitää poikaa viikonlopun yli. Öhhöhöö. Kuolis pois.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä