The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kukakohan on keksinyt vetää täällä sähköt silleen ettei vessan pistokkeisiin tule virtaa jos valot ei ole päällä. noh, nyt kun valotkin on päällä niin kai sitä sitä saunakin pannaan lämpiään. sehän taas johtaa kylmään tsihiin. pienet asiat muuttavat päivän.
 
Pakko olis potkia itteään persiille että impparois kun sit pitäs tavata kaveri ja sit illalla olis leffaan menoa mutta kun on niin vetelä olo että ei kyllä jaksais kiinnostaa nyt yhtään nostaa persustaan ylös.
 
..jees, mulla kone lagaa hela tiden eli tahmakäpälähommaksi menee. Se on silloin parempi lähteä sinkoilemaan aivan toisaalle eli ipanat tyytyväisiksi masuosaston puolelta ja sitten let's menoksi; yhden torppaan kyydistä synttärikemuille ja näemmä taijan kaksi ottaa mukaan tonne kaupungin humuun, että - morjens sulle, vietä kivaa päivää :)!

...toi aurinko on kyllä niin <3, siitä saa kunnon wirtapiikkiä - käys vaikka jossain vaiheessa kokeilemassa :)*vilkuttaa*
 
Ai sillon otat kaiken takasin :D

Millonhan ite oon viimeks...se mun puhe et jos olis ilman niin hyvin on menny,ei oikeestaan tee ees mieli ja jos tekee niin miettii sitä siitä tulevaa pahaa oloa ja väsyä niin ei kiitos.
Varmaa joo ku meil on sellanen yks miitti sillo :D

Joo ei mulla ainakaa kyl tee oikeestaan tiukkaakaan olla ilman. Ku jotai päättää nii kyl se sit siit menee :)
 
onhan tuossa melkein naapurissa yksi. pitääkin viedä haukku illemmalla kylään.
TAHDON KOIRAN!!!

Ensinnäkin siksi, että mä tykkään koirista.

Toisekseen siksi, että hyvin koulittu hauveli osaa vetää talutushihnan kivasti ristiin aina milloin narun jatkeena on mukavanoloinen naarasotus.

Vuokrasopimus kieltää multa koiranpidon. Saatanan paska diili.
 
TAHDON KOIRAN!!!

Ensinnäkin siksi, että mä tykkään koirista.

Toisekseen siksi, että hyvin koulittu hauveli osaa vetää talutushihnan kivasti ristiin aina milloin narun jatkeena on mukavanoloinen naarasotus.

Vuokrasopimus kieltää multa koiranpidon. Saatanan paska diili.
koira on kyl pentuna melkoinen mimmimagneetti, aikuisena ei niinkään. kyllähän tuo miunkin hauveli osaa vieläkin tutustua oikeisiin haukkuihin. luotetteva ystävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Päivää vaan ketjuun. Nätti ilma myrskyn jälkeen.
Majuri ikävä diagnoosi, halauksia.

Käväsin kirjastossa ja prismalla. Nyt kylmäverisesti sinun ja pikku ps karkkia :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä