Mulle on ainaki vasta huomen ko kello oli 4 kieppeillä ku menin nukkuu. NIH!Päivääpäs
aha, jaa mä menin nukkumaan jo klo 23Mulle on ainaki vasta huomen ko kello oli 4 kieppeillä ku menin nukkuu. NIH!
päivääHuomenta! Miksi vanhukselle soitetaan uhkauspuheluita Sattuu vain olemaan sama nimi kuin jollain toisella henkilöllä, jota tavoitellaan pakolaisasioista. Perkele sanon.
Tää on niin syvältä. En tajua, millainen klimppi eräiden suomalaisen aivotoiminnan estää. Ja joukossa tyhmyys vielä tiivistyy...Huomenta! Miksi vanhukselle soitetaan uhkauspuheluita Sattuu vain olemaan sama nimi kuin jollain toisella henkilöllä, jota tavoitellaan pakolaisasioista. Perkele sanon.
no päivääHuomenta
Aurinko paistaa ja tuulikin on tyyntynyt.
Mä olin vasta siihen aikaa kerenny just käymää töiden jälkee suihkussa..aha, jaa mä menin nukkumaan jo klo 23
Vastustaa saa, mutta asiallisesti. Väkivalta ja tappouhkaukset pois.Tää on niin syvältä. En tajua, millainen klimppi eräiden suomalaisen aivotoiminnan estää. Ja joukossa tyhmyys vielä tiivistyy...
Pakolaisvastainen vouhkaus alkaa saada noitavainon piirteitä.
Käy vetää virrat poikki laitteesta?Huo ja menta.
Kuka stana pesee pyykkiä aamukuudelta? Asia tuskin muuta taloyhtiötä häirittee eikä minuakaan just koskaan työn äänet häiritte. Mut jos pyykkitupa sattuu olemaan lattian alapuolella niin ei o kiva herätä laitosluokan pesukoneen linkousääniin aamukuudelta.
Vittu. Ja päivä alkoi hyvin.
Aha.thyr fhbrtynm rtynj rtymn t ty m t y mmuted rsere rntyn ymnyuyjm
Tosta tulee mieleen Adolf Hilter joka kuoli lukihäiriöisen ampumaan luotiin vuonna -45.Vastustaa saa, mutta asiallisesti. Väkivalta ja tappouhkaukset pois.