Kannatan juopottelua
Kannatan juopottelua
ei ihan heti tule mieleen. olen vähän mielikuvitukseton.Tiedättekö sen fiiliksen, kun periaatteessa on ihan kunnon ihminen, säntillinen ja yleensä selvinpäin jne. Niin pelkästään kuuntelemalla jotain tiettyä musiikkia tulee sellainen olo, että pitäisi lähteä jonnekin Espanjaan pössyttelemään pilveä. (En ole ikinä edes kokeillut siis.)
Ps. Majurilla on karsea kuva
Ei jäätynytJäätyiköhän mun kurpitsa toissayönä?
Tiedän. Noin periaatteessa mieki oon vaikka mitä, käytännössä taas..Tiedättekö sen fiiliksen, kun periaatteessa on ihan kunnon ihminen, säntillinen ja yleensä selvinpäin jne. Niin pelkästään kuuntelemalla jotain tiettyä musiikkia tulee sellainen olo, että pitäisi lähteä jonnekin Espanjaan pössyttelemään pilveä. (En ole ikinä edes kokeillut siis.)
Mulle ei näy tuo kuva
meetkö poliisiasemalle osottaa mieltäs jos ruoka ei ole hyvää tai sitä ei ole riittävästi?Huomena oon tähän aikaan meilahden hotellissa
En, kun nipistelemään hospitaalin naishoitsuja PEFFASTAmeetkö poliisiasemalle osottaa mieltäs jos ruoka ei ole hyvää tai sitä ei ole riittävästi?
Siinäkin oli tikkataulu siis maalaus jossa oli kaksi tikka-merkkistä lintuaMulle ei näy tuo kuva
Luin miestenlehtiä, mutta eipä ne juuri auttanut työperäiseen angstiin.
Täällä on hyttynen, jota en saa kiinni
Vois heittää tällä tabletilla.Ammu haulikolla
Ekaan vaivaan Burana. Tokaan, miksi et ehdi, voiko jotain muuttaa? Kolmanteen, laita kaappiin piiloonHitto kun pakottaa paria hammasta, kävin eilen hammaskiven poistossa (on semmoinen suu että sitä kertyy vaikka mitä tekis) ja nyt on pari hammasta jotka on tosi arat.
Huomenna on jo lokakuu. Hitokseen nopeesti on aika menny.
Ahistaa tuo koulu päivä päivältä enemmän. Hemmetti mie en kerkee suorittaa.
Ja tänään kattelin taas noita neuleita. Varmaan 5 hommaa ainakin kesken, ja muutama mistä en ees muista enää mitä niistä oli tulossa. Valmistuiskohan niistä joku ees tänä vuonna...
kokeile.Täällä on hyttynen, jota en saa kiinni
Meen kohta nukkumaan ja jätän sen inisemään tänne olohuoneeseen.kokeile.
Iltaa haissuliinit
luin ekalla kerralla taas kerran vähän väärin.Iltaa haisuliinit
No heiNo moi
No hei
Toivotaan, että hospitaalissa on söpöpeppuisia hoitsuja paljon työvuorossa