tarvii vissiin syöttää sinulle väkisin lihapullia.No tiiän, muttaku nytteki ku mä söin nii mua vaan eto koko ruoka.
tarvii vissiin syöttää sinulle väkisin lihapullia.No tiiän, muttaku nytteki ku mä söin nii mua vaan eto koko ruoka.
Joo hyvä idea.tarvii vissiin syöttää sinulle väkisin lihapullia.
*alastulolle halaus*No tiiän, muttaku nytteki ku mä söin nii mua vaan eto koko ruoka.
Mulla yleensä nukkumaluukku on siedettävässä kunnossa. Siis sillai kuin poikamiesäijältä voi vaatia. Ei tartte stressata kun täällä ei koskaan käy kukaan.Sit pesin pyykkiä ja koitin saada kämppään jotain järjestystä, mut ku ei vois vähempää kiinnostaa niin tulos on mitä on..
No ne ja tää syksy ja kaikki yhes koos. Kiitti haleista*alastulolle halaus*
Jos huonot yöunet on vaikuttanut jotenkin ruokahaluunkin.
No siis mun kämppä on yleensä kanssa ihan siedettävässä kunnossa, mutta ku mä oon tottunu jonkinlaisees siisteyteen ja siihen että tavarat on järjestyksessä, niin mun maailmaani järkyttää jo pari tiskiä pöydällä ja levällään olevat vaatteet.Mulla yleensä nukkumaluukku on siedettävässä kunnossa. Siis sillai kuin poikamiesäijältä voi vaatia. Ei tartte stressata kun täällä ei koskaan käy kukaan.
Tilanne muuttuu välittömästi milloin alan juomaan. Kämppä muuttuu parissa vuorokaudessa sikolätiksi, jonka siivoamiseen menee tosiaankin aikaa.
Asia on mulle täysi mysteeri. Jos juon, niin siinä sivussa korkeintaan luen tai kattelen telkkaria. Luulis, että putken päätteeksi siivouksesta selviäis vain keräämällä hylsyt. Paskammarjat.
Onhan vähillä yöunillakin vaikutusta moneen ja sitten kun on moni asia vaikuttamassa. Ei aina ole niitä pelkkiä hyviä päiviä ja aikoja muutenkaan.No ne ja tää syksy ja kaikki yhes koos. Kiitti haleista
Olet äiti, joten saat luvan kehittää sietokykyäsi. Lapsesi ovat vielä jokseenkin pieniä?No siis mun kämppä on yleensä kanssa ihan siedettävässä kunnossa, mutta ku mä oon tottunu jonkinlaisees siisteyteen ja siihen että tavarat on järjestyksessä, niin mun maailmaani järkyttää jo pari tiskiä pöydällä ja levällään olevat vaatteet.
No ei mua muksuje huoneet kiinnosta vaik olis 100kg pikkulegoja lattiallaOlet äiti, joten saat luvan kehittää sietokykyäsi. Lapsesi ovat vielä jokseenkin pieniä?
Teinipojan huone siivotaan sillai, et ensin teinipoika komennetaan keräämään tyhjät kokispullot. (kandee varautua isolla jätesäkillä). Sen jälkeen hänet komennetaan keräämään pyykit, tai vaatteet joita meinaa vielä käyttää. Ton jälkeen lattia jo melkein näkyy.
Sit otetaan avuksi lumikola, sen jälkeen lapio ja hyvällä tuurilla noiden jälkeen huoneeseen saa imurin.
Teinityttöjen huoneista en tiedä mitään. En ole koskaan semmoinen ollut, enkä ole huoneisiinsa uskaltanut edes kurkistaa.
Rautakanki.Kaivinkone
Mulla yleensä nukkumaluukku on siedettävässä kunnossa. Siis sillai kuin poikamiesäijältä voi vaatia. Ei tartte stressata kun täällä ei koskaan käy kukaan.
Tilanne muuttuu välittömästi milloin alan juomaan. Kämppä muuttuu parissa vuorokaudessa sikolätiksi, jonka siivoamiseen menee tosiaankin aikaa.
Asia on mulle täysi mysteeri. Jos juon, niin siinä sivussa korkeintaan luen tai kattelen telkkaria. Luulis, että putken päätteeksi siivouksesta selviäis vain keräämällä hylsyt. Paskammarjat.
oot selvästikkin kirahvin mutsi
Mä oon siivousnatsi. Pöydillä ei saa olla mitään ylimäärästä ja imuroin ainaki keittiön ja eteisen joka päivä
Sehän on itsestään selvää kun kerran mun tyttäreni on jo aikoja sitten paljastunut kirahvin veljeksioot selvästikkin kirahvin mutsi
ja sun velipoika on ämpärin faijaSehän on itsestään selvää kun kerran mun tyttäreni on jo aikoja sitten paljastunut kirahvin veljeksi
Kiitos. Uskoisin olevani vittumainen vain jos siihen on todella aihetta.Ai nii. Pitsille hirveesti onnea ja menestystä uudessa hommassaan uuden tiimin kanssa.
Tää on Pitsille.
Koska istun sohvalla ja mulla on rajattomasti aikaa, niin sallinet minun kertoa tarinan.
Olipa kerran yks AaKoo, joka istui tulevan pomonsa vetämällä kurssilla. Pomo oli osaava mutta äärimmäisen vittumainen tyyppi, joten kurssilla oli aina poissaolijoita. Tuo huusi meille poissaoloista kuin pääperkele itte. Kunnes sanoin, että vittuako meille huudat, ne joille tahdot huutaa eivät ole paikalla nytkään. Sen jälkeen hän huusi minulle koska kehtasin kyseenalaistaa auktoriteettinsa.
Jokunen kuukausi kurssin jälkeen hän soitti minulle ja kertoi, että tiimissään on paikka auki ja käski hakea. Niinku yks hakemus sadan joukkoon ja muut hakijat ovat osastopäälliköitä tms. Elämäni nopein ylennys. Inttitermein korpraalista kapteeniksi.
Homma sopi minulle ja tahkosin hemmetisti tulosta. Jos mulle sattui krapulapäivä (hyvin harvoin) niin se ei häirinny ketään. Eikä duunit poistuneet pöydältäni vaan pikemminkin niitä kertyi lisää. Pyysin työkalukseni talikkoa, koska kaikella paskalla oli taipumus löytää tiensä mun pöydälleni.
Mut asiaan. Työyhteisö tai työilmapiiri ei ollut terve. Tietämättäni ja tahtomattani mä laukaisin tilanteen, et jos AaKoo pystyy tommoiseen suoritukseen, niin miksi sinä et. Sillä seurauksella, että yks insinööri sanoi ittensä irti ja yksi ekonomi tappoi ittensä.
Hyvän pomon tunnistaa siitä, että hän on vaativa, oikeudenmukainen, ymmärtäväinen ja omaa saatanan hyvät hoksottimet.
Mun tuolloinen pomoni ei ollu mitään noista. Ainoastaan vittumainen, vaikka mä tulinkin kanssaan toimeen. Olin ainoa joka uskalsi kanssaan tapella ja vain tulokseni sanoi, että mulla oli siihen varaa.
Pitsille Onnea hyvän tiimin rakennukseen.
varmaan joku pervå joka saa kiksejä tiukasta kuristaKiitos. Uskoisin olevani vittumainen vain jos siihen on todella aihetta.
Ainakin yksi tiimiläinen eilen halasi mua ja sanoi että mä olen niin iloinen kun sä tulit tiiminvetäjäksi kun sä olet niin kiva