Vie niille klementiinejä tuliaisiksiTolla mulle jo tutulla osastolla on vain söpöpeppusia ja mukavia hoitsuja
Vie niille klementiinejä tuliaisiksiTolla mulle jo tutulla osastolla on vain söpöpeppusia ja mukavia hoitsuja
Vie niille klementiinejä tuliaisiksi
JooJos mie en kelpoo niille ilman klementiinejä niin vaihan osastoa, nih
onko hedelmilläkin joku salattu ketjumerkitys.Vie niille klementiinejä tuliaisiksi
mites tuoTarttis alkaa funtsimaan illan elokuvaa.
”Uneton Seattlessa” on hyvä, mut hittoako tommoista poikamiesäijä yksin kattoo
”Reservoir dogs” on enemmän mua, mutta osaan sen ulkoa
Oi Arska, missä olet kun sinua kaivataan.
onko hedelmilläkin joku salattu ketjumerkitys.
Ei kaionko hedelmilläkin joku salattu ketjumerkitys.
no hyvä, aloin jo epäilemaan että tämäkin on illuminatin vallassa koko ketju.Ei kai
Tikkoja ei saa sitten heitelläSiinäkin oli tikkataulu siis maalaus jossa oli kaksi tikka-merkkistä lintua
Klementiinillä lähinnä, se on majurin tunnushedelmäonko hedelmilläkin joku salattu ketjumerkitys.
Täällä on hyttynen, jota en saa kiinni
Ota klementiiniNyt tuli nälkä. Taas kelpaisi se kiinalainen . Päiväminäni oli ankara maanantaina, eikä laskenut minnuu lounaalle sinne buffettiin .
Namhedelmistä tuli mieleen omenat ja varsinki uuniomenat. täytyy varmaan tehdä jokupäivä
Kiusaa nyt sitten nälkäistäpuolukat ei ole hedelmiä, mutta aika hyvää vispipuuroa tuli vaikka ite teinkin.
ei ollu tarkotus.Kiusaa nyt sitten nälkäistä
Ompas hedelmä:puolukat ei ole hedelmiä, mutta aika hyvää vispipuuroa tuli vaikka ite teinkin.
Kerro vaan kokkailuista . Omapa on häpeäni jos on nälkä. Taidan hakea ruisleivän .ei ollu tarkotus.
AAMEN BRO!Kesän Lapsella on vi**u kylmä!
KESÄ TAKAS tai tulee lakko!
Lakko voi kestää tarvittaessa jopa 9kk..
Noh. Kylmää ( ) tästä tokenen ja pakkasukkohan mie oikiasti olen ja rakastan pakkasta jne mut LUULTAVASTI on taas räntää sohjoa luvassa kele!
KENEN vastuulla tää asia on?
Tsemppiä huomiselle. TUITUI!!!Joo, mää meen ny nukkuu, herätys jo puol viideltä