Tykkään tarjoiluehdotuksesta mutta kyllähän tuossa olut aika äkkiä lämpenee.Mä voin tarjoilla oluen.
Tykkään tarjoiluehdotuksesta mutta kyllähän tuossa olut aika äkkiä lämpenee.Mä voin tarjoilla oluen.
Otat sen siitä niin ei lämpene.Tykkään tarjoiluehdotuksesta mutta kyllähän tuossa olut aika äkkiä lämpenee.
Niin tosiaan, itte kyllä meinasin että miltähän se näyttäis jos ois ihmisen oma peräpää omalla olallaMulla tulee mieleen eukonkantokisat.
Tuo on vitsillä tehty ilmoitus, kuvassa on kojootti eikä suinkaan koira, jonka joku olis löytäny Tuli vaan sun koiran kuvasta mieleen et joskus törmäsin tuommoseen ni piti ihan ettiäOnpa saman näköinen koira!
oli muuten aikas hyvää tuo palavihirvimää palvasin köntin hirvenlihaa illalliseksi
Me pöllitään se Boobsin ja kaisin ja 0oo0:n ja kisun ja Mythagon kanssa ja syödään se samalla kun sä imeskelet rullakebun kuivaa rullaa keskenäsoli muuten aikas hyvää tuo palavihirvi
saatte pitää rullakebunne
ai kauheetaMe pöllitään se Boobsin ja kaisin ja 0oo0:n ja kisun ja Mythagon kanssa ja syödään se samalla kun sä imeskelet mun märkää pimpsaa innossas
Mä meen pizzan tekoon.
P.S. Rättis otan kuvan sulle.
on jos nousee poikaporukallakiOnko minun mulkussa jotain vikaa ku aina ku meen saunaan niin se nousee pystyyn?
Toimiiko se lämpö- vai kosteusmittarina?Onko minun mulkussa jotain vikaa ku aina ku meen saunaan niin se nousee pystyyn?
Toikin sojottaa kuvassa pystyssä!