Mäne kaulimaan sitä taikinoo siitäKiitos, oi mikä musta pilvi.
Mäne kaulimaan sitä taikinoo siitäKiitos, oi mikä musta pilvi.
Kiitti murunen*halii pikkusta*
NamskisMä meen pizzan tekoon.
P.S. Rättis otan kuvan sulle.
Lähetä tänne päin,kiitosUuu.. Oliko tuo ukkonen?
*istuu korvat höröllä*
Tänne vois joku lähettää pitsan.Namskis
Lähetä tänne päin,kiitos
Annan hetken jyristä täällä. Sitten uhkun puhkun ja puhallan sen sinne.Namskis
Lähetä tänne päin,kiitos
Mäne kaulimaan sitä taikinoo siitä
Tule syömään ja tuo mulle bissee. Tekee mieli juoda perseet olalle.Tänne vois joku lähettää pitsan.
Ukkosesta ei olis niin väliksi.
Niin munkin tekis...Tule syömään ja tuo mulle bissee. Tekee mieli juoda perseet olalle.
KiitosAnnan hetken jyristä täällä. Sitten uhkun puhkun ja puhallan sen sinne.
Syödään ja juodaan kolmistaan.Niin munkin tekis...
Aksulle annan rullakebabista ison palan jos vaan huolii
nakkaa se kartanolle haisemaanTiskasin ja haistelin samalla koiravieraan leijojen sulotuoksuja....tuossa se nytkin seläntakana nukkuu ja tuhisee suloisena kuin mikä, mutta ah niin järkyttävän hajuisena välillä
nakkaa se kartanolle haisemaan
Kiitti tarjouksesta mutta sain just riisit kiehumaan.Tule syömään ja tuo mulle bissee. Tekee mieli juoda perseet olalle.
Miltähän se muuten käytännössä näyttäis, jos olis perseet (kirjaimellisesti) olalla
Nyt alkaa kaduttaa se, että rupesin itte ruoanlaittoon.On niin kuuma että kohta otan vaatteet pois.
nakkaa vaan, säästyy tuo hirvenliha huomiselle
Mää nakkaan kohta sua kebabrullallani pääppään jos vielä ehottelet moisia hävyttömyyksiä
nakkaa vaan, säästyy tuo hirvenliha huomiselle
Eiks sellanenkin ohjelma ole kuin alaston kokki?Nyt alkaa kaduttaa se, että rupesin itte ruoanlaittoon.
Mä voin tarjoilla oluen.Eiks sellanenkin ohjelma ole kuin alaston kokki?
Mee sellaseks Boobsille
Mulla tulee mieleen eukonkantokisat.Miltähän se muuten käytännössä näyttäis, jos olis perseet (kirjaimellisesti) olalla