Laatiessani lausuntoa korkeimpaan hallinto- oikeuteen niin kukaan koskaan ei sanonut sivumäärää jolla olisin pohtiva, tarkka tai uskottava.Saanko sanoa yhden sanan?
"Vitut".
Pöydältäni lähti yks A4
Laatiessani lausuntoa korkeimpaan hallinto- oikeuteen niin kukaan koskaan ei sanonut sivumäärää jolla olisin pohtiva, tarkka tai uskottava.Saanko sanoa yhden sanan?
"Vitut".
Tää onkin aikuislukiossa tehtävä, joten johtuisko siitä?Laatiessani lausuntoa korkeimpaan hallinto- oikeuteen niin kukaan koskaan ei sanonut sivumäärää jolla olisin pohtiva, tarkka tai uskottava.
Pöydältäni lähti yks A4
Halaus. No on kyllä ikävääÄrsyttää nykyinen terveydenhuolto. Lääkärille ei pääse ja hoitsu voi kirjoittaa max 3 sairaslomapäivää. Mussutti että nyt on flunssa aika. Mulla oli tää sama tauti syyskuussa. Eli joutuu huonossa kunnossa käymään uudestaan terkkarilla. Harmi että en voi käydä yksityisellä.
Tuo on kurja tunne.Ehkä tekis mieli tehä noin katso liitettä 5060 katso liitettä 5061Tai hautautua hiekkaan tai ehkä vaan mussuttaa suklaatakatso liitettä 5062
Fiiliskatso liitettä 5063
*halii*Menkat alkoi,tosin vuotaa vähän. En muistanut ottaa varulta töihin siteitä,onneksi löytyi kuitenkin 1 ylimääräinen.Päähän koskee ja väsyttää ja on vähän huononolo.
Oon pudottanut painoa ja ajattelin tänään syödä yhden ihanan herkkuaterian,ostin 30% alennuksesta falafelia ja tein dipin,osa oli murskana,osaa ehjiä mutta kuivia ja mauttoa. Ei ollu ei herkkua. Paha mieli vaan tuli koko syömishommasta ja turhaan ostin. Ois vaan voinut mussuttaa jotain kevyttä evästä.
Ihana pms,itkettää turhaan ja fiilis allapäin.
Ärsyttää nykyinen terveydenhuolto. Lääkärille ei pääse ja hoitsu voi kirjoittaa max 3 sairaslomapäivää. Mussutti että nyt on flunssa aika. Mulla oli tää sama tauti syyskuussa. Eli joutuu huonossa kunnossa käymään uudestaan terkkarilla. Harmi että en voi käydä yksityisellä.
Kiitti murunenTuo on kurja tunne.
*halii*
Kaipa koulutehtävät on tehtävä kuten maikka käskee.Tää onkin aikuislukiossa tehtävä, joten johtuisko siitä?
Joka tapauksessa sivuja kasassa jo 6!!
PäiveNpää. Long time nou sii
Kyllä mä jo siihen aikaan nukuinJa mä kun luulin olevani aikaisin hereillä kun kello pärisi varttia vaille viideltä.
Päivää!
Missäs sitä ollaan oltu?PäiveNpää. Long time nou sii
Mie join pirtelön,menkat turvottaa. Hyvältä kuulostaa sun lounas.Lounaspaussi.
Babypinaattia tuoreeltaan, paprikaa, kurkkua ja naudanlihahyytelöä. Ja iiiiiso lasillinen sitruunalla maustettua vettä.
Jaa että miten niin terveyssapuskadieetillä?
Auttaisivatkohan ananas ja persilja menkkaturvotukseen?Mie join pirtelön,menkat turvottaa. Hyvältä kuulostaa sun lounas.
Ananas ainakin,mut ei viitti lähtee nyt kauppaan. Tosin mulla onkin pakasteessa olevissa smoothiemixeissä ananasta & muita hedelmiä.Auttaisivatkohan ananas ja persilja menkkaturvotukseen?
Sinnittelemässä. Toipumassa. Masentumassa. Oppimassa kävelemään. Palaamassa töihin pikkuhiljaa.Missäs sitä ollaan oltu?
Nytkyllä saat rangaistukseksi kuunnella yhden humpan!
Niih!
Hetken mietin mikä ihme on babynaatti. Kuulosti ihan joltain paulan täysikuun tuotokseltaLounaspaussi.
Babypinaattia tuoreeltaan, paprikaa, kurkkua ja naudanlihahyytelöä. Ja iiiiiso lasillinen sitruunalla maustettua vettä.
Jaa että miten niin terveyssapuskadieetillä?
Ananas ainakin,mut ei viitti lähtee nyt kauppaan. Tosin mulla onkin pakasteessa olevissa smoothiemixeissä ananasta & muita hedelmiä.
Tuoreena on päärynää ja sharonia .
Mie oon muutenkin nyt ollu kevyellä ruualla
Tämä kerpele vaati kirjautumista enkä muistanut salasanaa sitten niin milläänBitch Suakin näkee joskus ! Moikka moii
Halaus murunen. Toipuminen vissiin ollu kiven takana ? Tsemppiä.