The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Menkat alkoi,tosin vuotaa vähän. En muistanut ottaa varulta töihin siteitä,onneksi löytyi kuitenkin 1 ylimääräinen.Päähän koskee ja väsyttää ja on vähän huononolo.
Oon pudottanut painoa ja ajattelin tänään syödä yhden ihanan herkkuaterian,ostin 30% alennuksesta falafelia ja tein dipin,osa oli murskana,osaa ehjiä mutta kuivia ja mauttoa. Ei ollu ei herkkua. Paha mieli vaan tuli koko syömishommasta ja turhaan ostin. Ois vaan voinut mussuttaa jotain kevyttä evästä.
Ihana pms,itkettää turhaan ja fiilis allapäin.

Ärsyttää nykyinen terveydenhuolto. Lääkärille ei pääse ja hoitsu voi kirjoittaa max 3 sairaslomapäivää. Mussutti että nyt on flunssa aika. Mulla oli tää sama tauti syyskuussa. Eli joutuu huonossa kunnossa käymään uudestaan terkkarilla. :cautious: Harmi että en voi käydä yksityisellä.
Halaus. No on kyllä ikävää :unsure:

Ehkä tekis mieli tehä noin katso liitettä 5060 katso liitettä 5061Tai hautautua hiekkaan tai ehkä vaan mussuttaa suklaatakatso liitettä 5062
Fiiliskatso liitettä 5063
:unsure:Tuo on kurja tunne.
Menkat alkoi,tosin vuotaa vähän. En muistanut ottaa varulta töihin siteitä,onneksi löytyi kuitenkin 1 ylimääräinen.Päähän koskee ja väsyttää ja on vähän huononolo.
Oon pudottanut painoa ja ajattelin tänään syödä yhden ihanan herkkuaterian,ostin 30% alennuksesta falafelia ja tein dipin,osa oli murskana,osaa ehjiä mutta kuivia ja mauttoa. Ei ollu ei herkkua. Paha mieli vaan tuli koko syömishommasta ja turhaan ostin. Ois vaan voinut mussuttaa jotain kevyttä evästä.
Ihana pms,itkettää turhaan ja fiilis allapäin.
*halii*

Tää onkin aikuislukiossa tehtävä, joten johtuisko siitä?:eek:

Joka tapauksessa sivuja kasassa jo 6!!:geek:
Kaipa koulutehtävät on tehtävä kuten maikka käskee.

Mutta milloin viimeksi olet päättänyt, että kirja on hyvä jos siinä on 352 sivua?
Väitän, että et koskaan.

Hyvässä kirjassa on juuri niin monta sivua kuin siinä on. Todella hyvässä kirjassa sivuja on aina liian vähän koska enemmänkin tekisi mieli lukea.
Se on niinku nainen.

Pakolla tai rahasta väännetyillä teksteillä taas...
ihan oikeesti lakitoimisto laittoi korkeimpaan hallinto-oikeuteen mappikaupalla diibadaabaa. Kehtasi vielä laskuttaa asiakkaalta jokaisesta aanelosesta.
Tunnustan, että jaksoin lukea vain kymmenen sivua enkä siinä ajassa päässyt kärryille mistä ylipäänsä valitetaan.
Vastineeni oli vain muutama lause.
Niinku että olen tehnyt päätöksen tämän ja tämän lakipykälän nojalla eikä asia selittämällä muuksi muutu.

Turun palosta pystyn kirjoittamaan parisataa sivua yhdessä illassa tietämättä edes missä turku on!
Jos maikka tahtoo sivuja niin saamansa pitää.

Mä olin muiden toimieni ohella parikytä vuotta aikuiskouluttaja.
Mä olin sitä mieltä, että firmalla ei ole varaa kouluttaa ketään vastaamaan koekysymyksiin.
Te olette tällä kurssilla sen vuoksi, että jos asiakas kysyy jotain niin teillä on antaa perusteltu vastaus tarvitsematta soittaa minulle.
Joten älkää etsikö minua miellyttävää vastausta vaan parhaat perustelut joilla ratkaisuun päädyitte.

Jos ja kun olet aikuislukiossa niin olet siellä itsesi vuoksi.
Jos maikka sanoo, että pitää kirjoittaa kahdeksan sivua niin se nyt vaan on ihan vitun hölmöä. Mitä sinä siitä opit?

• Tykkää
Reactions: r0s
r0s
Ananas ainakin,mut ei viitti lähtee nyt kauppaan. Tosin mulla onkin pakasteessa olevissa smoothiemixeissä ananasta & muita hedelmiä. :p
Tuoreena on päärynää ja sharonia .
Mie oon muutenkin nyt ollu kevyellä ruualla :)

Täälläkin. Sokeria en oo syönyt missään muodossa kymmeneen päivään. Enkä valkoisia jauhoja, pastaa tai riisiä. Oluttahan ei tietenkään lasketa. :ROFLMAO:

Rehuja oon syönyt niin että ripset kasvavat puolitoistakertaisen pituisina eikä pärstässä oo yhtäainutta finniä. :eek:

Yhteistyössä