Ehkä,mut pitäis ostaa jotain jauhoja tai valmis piirakkataikina
Ehkä,mut pitäis ostaa jotain jauhoja tai valmis piirakkataikina
Pikaisesti kiehautat sen ja mätät päälle kananmunaan sekoitettua juustoraastetta tai mieluisia mausteita ja uuniin pariinsataan asteeseen noin puoleksi tunniksi.Ehkä,mut pitäis ostaa jotain jauhoja tai valmis piirakkataikina
Kaljat. Hoidettu.
Röökit. Riittänee viikoksi. Hoidettu
Ruoka? Siis pitääkö tänään jotain syödäkin? Pitääkö muka vielä lähteä kauppaan?
Kuulostaa liian terveelliseltä.mulla tulee vahingossa luomuruokaa, olin ostanu erreyksessä luomuherneitä ja aion terästää keiton hirvenlihalla
Ei tartte, laskelmien mukaan alkoholista saa 1700 kcal maksimissaan ja sulla se saattaa ylittyäkin. Eli ihan keitollakin selviää hengissä kyllä.Kaljat. Hoidettu.
Röökit. Riittänee viikoksi. Hoidettu
Ruoka? Siis pitääkö tänään jotain syödäkin? Pitääkö muka vielä lähteä kauppaan?
Onko Toope koira?Nukahdin sohvalle. Toope oli sillä välin tehnyt useammat pisut lattialle. Koiruus
Hereillä ollaanHuomeent! Herätkää!
Mä leivon sämpylöitä ja teen lapsosille keittoa valmiiksi ja sit hilppaisen vahtimaan konetta illaksi ja alkuyöksi.
Nyt kahvia ja pitää hieman pohtia että jokso porkkanaversioita vai punajuurella tai kenties ihan tavallisia.
Kyll porkkanasämpylä on hyvää...elä märise sielläsämpylät sämpylöinä ja juurekset juureksina
Parsakaaligraatiini uunissa. Mä laitoin juustoraasteen sijaan tuorejuustoa,kun ei viityinyt pelkästään juustoraasteen takia lähtee kauppaan vaan käytin sitä mitä jääkaappissa on.
JepJuuri näin pitää toimia!
Mulla pullat kohoavat. Niissä on maidon sijaan kookosmaitoa kun maitoa oli turhan vähän. Nii ja kun sokerikin oli päässyt loppumaan niin punnitsin tomusokerista tarvittavan määrän.
Pakkohan se on soveltaa.saa ruuanlaitossa pikkusen soveltaa, ei se niin justiinsa ole
jos menee vikaan niin eiku uutta matoa koukkuun