The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kaljat. Hoidettu.
Röökit. Riittänee viikoksi. Hoidettu
Ruoka? Siis pitääkö tänään jotain syödäkin? Pitääkö muka vielä lähteä kauppaan?
Ei tartte, laskelmien mukaan alkoholista saa 1700 kcal maksimissaan ja sulla se saattaa ylittyäkin. Eli ihan keitollakin selviää hengissä kyllä.
Enempää energiaa ei alkoholista kuulemma imeydy kehoon kun on vaan yksi maksa joka käsittelee sitä, osa energiasta on pakko päästää ulos pakoputken kautta.

r0s
Huomeent! Herätkää!

Mä leivon sämpylöitä ja teen lapsosille keittoa valmiiksi ja sit hilppaisen vahtimaan konetta illaksi ja alkuyöksi.

Nyt kahvia ja pitää hieman pohtia että jokso porkkanaversioita vai punajuurella tai kenties ihan tavallisia.

Huomeent! Herätkää!

Mä leivon sämpylöitä ja teen lapsosille keittoa valmiiksi ja sit hilppaisen vahtimaan konetta illaksi ja alkuyöksi.

Nyt kahvia ja pitää hieman pohtia että jokso porkkanaversioita vai punajuurella tai kenties ihan tavallisia.
Hereillä ollaan :)
Aamukahvi juotu,puuro hautumassa.
Nams tuoreet sämpylät,oi porkkana ja punajuurisämpylät on hyviä.

• Tykkää
Reactions: r0s

Huomenta päivää...vapaata, vielä toistaseksi. Muutos on vissiin tulossa, koska perjantainakin täytyy kuulema opiskella...aika monet meistä vaan oli aina ''kipeenä'' perjantaisin kun ei haluttanut tulla opistolle vaan yhdeksi tuplatunniksi aikasin aamulla + kyydit oli hankala järjestää bussiaikataulujen kanssa yhteensopiviks jne jne...

• Tykkää
Reactions: Kais
Parsakaaligraatiini uunissa. Mä laitoin juustoraasteen sijaan tuorejuustoa,kun ei viityinyt pelkästään juustoraasteen takia lähtee kauppaan vaan käytin sitä mitä jääkaappissa on.

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja r0s
r0s
Parsakaaligraatiini uunissa. Mä laitoin juustoraasteen sijaan tuorejuustoa,kun ei viityinyt pelkästään juustoraasteen takia lähtee kauppaan vaan käytin sitä mitä jääkaappissa on.

Juuri näin pitää toimia!

Mulla pullat kohoavat. Niissä on maidon sijaan kookosmaitoa kun maitoa oli turhan vähän. Nii ja kun sokerikin oli päässyt loppumaan niin punnitsin tomusokerista tarvittavan määrän.

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
saa ruuanlaitossa pikkusen soveltaa, ei se niin justiinsa ole

jos menee vikaan niin eiku uutta matoa koukkuun
Pakkohan se on soveltaa.
Ainaskin mä kuolisin nälkään jos aina tarttis kaikkia aineita mitä reseptissä lukee.

Poikamiesäijän ruoanlaitto on sitä, että kun sotkee hyviksi mieltämiään aineksia yhteen niin ei siitä huonoa voi tulla.
Jyrki Sukula tosin vois pudistella päätään jos näkis.

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Perjantaita sullekin :)!
Hyvää semmosta, ja pehmeetä viipotusta viikonloppuun(y)

Meinasin aamulla aikaseen, auringon vasta herätessä taivaan rannassa, saada auton renkaitten alle sekä jupupussisen että kurreoravan:unsure:...mutta onneks vaan meinasin, molemmat teki viime hetkellä säpäkät kurvailut ja äkkikäännökset:)
Eipähän noita parane väistellä eikä äkkijarrutuksia tehdä jos alle ovat juoksemassa ettei tuurillaan itelleen ja muille pahemmin käy mutta - niin, onneksi kirmailevat toisaalla kumpikin:). Toivottavasti...

Maitoa kahvilla - tovi sitten kupissa kellui pari urpiaistakin mitkä tipahti kikkurakasastani :D - ja hetki paikallaan oloa. Nautiskellaan elosta, joohan:)...

Yhteistyössä