The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

En kuitenkaan lue scifiä ja sotaa tai kenenkään poliitikon elämänkerta kirjoja!
Scifistä Asimovin säätiö- trilogia kuuluu yleissivistykseen.
Poliitikkojen elämäkerroista taas Olin Kiinan keisari, siis Kiinan viimeisen keisarin muistelmat on mielenkiintoista luettavaa vaikka politiikka ei kiinnostaisi pätkääkään. Laitanko postiin?
 
Scifistä Asimovin säätiö- trilogia kuuluu yleissivistykseen.
Poliitikkojen elämäkerroista taas Olin Kiinan keisari, siis Kiinan viimeisen keisarin muistelmat on mielenkiintoista luettavaa vaikka politiikka ei kiinnostaisi pätkääkään. Laitanko postiin?
Eli niinku lähettäisit juur niitä kirjoja joiden alkutekstien aikana nukahtaisin?:LOL::oops:

Mutta kiitos ajatuksesta!
Kaikkia muita suosituksia otan kyllä erittäin mielelläni vastaan!!:love:
 
Ai nii.
Orastava suhteenpoikanen tuli taputeltua loppuun.
Yks puhelinsoitto riitti.
"Moi, missä olet ja oletko ehkä tulossa käymään?"
"No en mä tänään kun meillä on muita suunnitelmia."
Meillä? Freudilainen lipsahdus?
Seurani siis kelpaa niin kauan kun jääkaapissani on ruokaa ja olutta ja ikkunalaudalla tupakkiaski?

Olen toiveikas mies ja sellaisena äärimmäisen tyhmä koska minuakin voi näköjään huijata pari viikkoa.

Olen myöskin dinosaurus joka ei siedä kilpailua reviirillään.
Ja olen melko paska dinosaurus joka ei yhden naaraan vuoksi viitti tapella. Tapelkoot ne jotka jaksavat kunhan mun untani ei häiritä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Ai nii.
Orastava suhteenpoikanen tuli taputeltua loppuun.
Yks puhelinsoitto riitti.
"Moi, missä olet ja oletko ehkä tulossa käymään?"
"No en mä tänään kun meillä on muita suunnitelmia."
Meillä? Freudilainen lipsahdus?
Seurani siis kelpaa niin kauan kun jääkaapissani on ruokaa ja olutta ja ikkunalaudalla tupakkiaski?

Olen toiveikas mies ja sellaisena äärimmäisen tyhmä koska minuakin voi näköjään huijata pari viikkoa.

Olen myöskin dinosaurus joka ei siedä kilpailua reviirillään.
Ja olen melko paska dinosaurus joka ei yhden naaraan vuoksi viitti tapella. Tapelkoot ne jotka jaksavat kunhan mun untani ei häiritä.
Jaa että "Tupakka, viina ja villit naiset" Lindholmilta.

Persiistä moiset eukot.
 

Yhteistyössä