Mulla ois mustikkapiirakkaa. *ojentaa haluakkaille*
Vaihtarina voisi kupillinen kahvia kelvata ko en itse jaksa nousta keittämään.
Kiitos *ojentaa kahvia*Mulla ois mustikkapiirakkaa. *ojentaa haluakkaille*
Mulla on tuoretta pannukahvia, jos vaan kelpaa?Mulla ois mustikkapiirakkaa. *ojentaa haluakkaille*
Scifistä Asimovin säätiö- trilogia kuuluu yleissivistykseen.En kuitenkaan lue scifiä ja sotaa tai kenenkään poliitikon elämänkerta kirjoja!
Eli niinku lähettäisit juur niitä kirjoja joiden alkutekstien aikana nukahtaisin?Scifistä Asimovin säätiö- trilogia kuuluu yleissivistykseen.
Poliitikkojen elämäkerroista taas Olin Kiinan keisari, siis Kiinan viimeisen keisarin muistelmat on mielenkiintoista luettavaa vaikka politiikka ei kiinnostaisi pätkääkään. Laitanko postiin?
Täällä ei nyt sada. Näyttää siltä että tulis sadetta.Hupsis, jopas alkoi roiskimaan ihan kunnolla vettä taivaalta
Luulis sienten kasvavan nyt!
Hmmmm... Asimovin Säätiö ja Tolkienin Sormusten herra ovat opuksia joita lukiessa ei mennä nukkumaan. Ei niinku vaan voi!Eli niinku lähettäisit juur niitä kirjoja joiden alkutekstien aikana nukahtaisin?
Mutta kiitos ajatuksesta!
Kaikkia muita suosituksia otan kyllä erittäin mielelläni vastaan!!
Juu näitä lukiessa ei nukuta!Tolkienin Sormusten herra
Aldissin Helliconia vois olla jotain josta voisit tykätä.Juu näitä lukiessa ei nukuta!
Mutta Tolkien onkin fantasiaa, eli just sitä mitä mielelläni luen
Ei sano nimi mitään, mutta täytyy kattoo mikä toi onAldissin Helliconia vois olla jotain josta voisit tykätä.
Jaa että "Tupakka, viina ja villit naiset" Lindholmilta.Ai nii.
Orastava suhteenpoikanen tuli taputeltua loppuun.
Yks puhelinsoitto riitti.
"Moi, missä olet ja oletko ehkä tulossa käymään?"
"No en mä tänään kun meillä on muita suunnitelmia."
Meillä? Freudilainen lipsahdus?
Seurani siis kelpaa niin kauan kun jääkaapissani on ruokaa ja olutta ja ikkunalaudalla tupakkiaski?
Olen toiveikas mies ja sellaisena äärimmäisen tyhmä koska minuakin voi näköjään huijata pari viikkoa.
Olen myöskin dinosaurus joka ei siedä kilpailua reviirillään.
Ja olen melko paska dinosaurus joka ei yhden naaraan vuoksi viitti tapella. Tapelkoot ne jotka jaksavat kunhan mun untani ei häiritä.
Mä olen aina ollu yhden naisen mies. En koskaan täydellinen enkä edes ihana. Semmoinen yhden naisen ikioma kusipää.Jaa että "Tupakka, viina ja villit naiset" Lindholmilta.
Persiistä moiset eukot.
Huomenta ja ihan varmasti hyvästit yöunille
Rakkaudesta se hevoinenkin potkii