Onko niitä olemassa naisille?Nuo kiristämättömät sukat ei valu nilkkoihin vaikkei niitä kaikkein lyhyempi vartisia olekkaan.
En tiiä, tähän mennessä olen onnistunut saamaan melkolailla kakki sukat rullalle kenkien sisälle
Onko niitä olemassa naisille?Nuo kiristämättömät sukat ei valu nilkkoihin vaikkei niitä kaikkein lyhyempi vartisia olekkaan.
Taitavat olla sukupuolettomia sukkia.Onko niitä olemassa naisille?
En tiiä, tähän mennessä olen onnistunut saamaan melkolailla kakki sukat rullalle kenkien sisälle
Noin halvalla sais ja vielä oikeanvärisenäTaitavat olla sukupuolettomia sukkia.
Vaan eipäs olekkaan, tokmannilta löytyy sullekkin..
https://www.tokmanni.fi/naisten-kiristamattomat-sukat-rauha-6419860187099
Kyl sukkien suhteen voi lykästää mis vaan.Noin halvalla sais ja vielä oikeanvärisenä
Noi täytyy ostaa ja testata! Kyllästyttää jatkuvasti kaivella sukkia jalkapohjien alta tai kiskoa ylöspäin
Tää ei ole mun syytä vaan sohvan ja television
Eiku ei nyt kerkee kun virkistyin ja pelaan candy crashia kännykällä ja kattelen sivusilmällä yhtä sarjaaMee nukkuun.
Jaa ostamaan niitä suositeltuja kiristämättömiä sukkia?nyt oon menossa tokmannille
Niitä ei tullu ostettua vaikka sukkia pitäis ostaa.Jaa ostamaan niitä suositeltuja kiristämättömiä sukkia?
Niin voi käydä jos ei päikkäriaikaa käytä nukkumiseen. Pyykkiähän siinä tulee.Äh, hame menee vaihtoon
Päikkärit jäi nukkumatta.
Niin satuu käymään joskusNiin voi käydä jos ei päikkäriaikaa käytä nukkumiseen. Pyykkiähän siinä tulee.
Mitä elokuvaa kattelit/let?Niin satuu käymään joskus
teillä nuorilla on niin kiihkeetä että ei kerkiä riisumaan hamosta, hyvä jos helman kerkiää nostaaNiin satuu käymään joskus
RabiesMitä elokuvaa kattelit/let?
Ei nyt kovin nuoria enää kuitenkaan ollateillä nuorilla on niin kiihkeetä että ei kerkiä riisumaan hamosta, hyvä jos helman kerkiää nostaa
Mä syön nyt kylmäsavulohisalaattiaKauheen hidasta tuo kaalipadan valmistus, nälkäkin alkais jo olemaan.
Kyllä tuo ainaki 4 tuntia saa hautua, seassa on hirvee.Mä syön nyt kylmäsavulohisalaattia
Mitä lihaa sää siihen laitoit ja kuin kauan sen valmistumiseen yleensä menee?