The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Tuli törsättyä. Ostin symbaalin. Semmoisen jota himoitsin silloin kun vielä runpuja soittelin mutta en koskaan saanut aikaiseksi hankkia. (Yhdellä kaverilla oli setissään semmoinen ja mä ihastuin siihen ensi kapulanheilautuksella, siis symbaaliin, en kaveriin)
Mut nyt mä semmoisen ostin. Ihan siltä varalta, että jos joskus vielä alan soittamaan niin onpahan mieluinen pelti valmiina. Perkules.

No jos ketä kiinnostaa niin tommoinen se on.
https://www.thomann.de/fi/sabian_21_aa_raw_bell_dry_ride.htm
Omani ostin puoleen hintaan käytettynä, ni eipä arvo enää putoa jos ehjänä vaan pysyy.
 
Huomenta tännekin!

Aamulla keitetiin pannukahvit mökin kaasuliedellä ja nautittiin rapulla istuen ja lammelle katsellen.

Nyt ehdin työmaalle, tarkoituksena vain pyykätä jokunen koneellinen pyykkiä ja sinä aikana käydä kaupoilla ja sit takaisin korpeen.
Huomenta sinne :)
Mä meinasin tänään siivota keittiön kaappeja :D
 
Ei kannata jättää :D Haluan saaha tehtyä sen mahollisimman nopeesti. Sadepäiville mulla paljon lukemista & leffoja :)
Huomenta vain! Aurinkoisina päivinä on kyllä monesti enempi energiaa touhuamiseen jos malttaa olla sisällä.
Mä kyselin sulta taannoin siitä avokadon latvomisesta, sit rohkaistuin ja aattelin et syteen tai saveen minähän kokeilen. Mä leikkasin ylimpien lehtien keskeltä kasvavan alun ja jännityksellä odotin et kuoleekohan se nyt, pariin kolmeen viikkoon ei tapahtunut mitään, pituuskasvukin pysähtyi mut nyt niitten lehtien tyvistä on noussut kaksi alkua jota näyttäis alkavan kasvattaa myös lehtiäkin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta tännekin!

Aamulla keitetiin pannukahvit mökin kaasuliedellä ja nautittiin rapulla istuen ja lammelle katsellen.

Nyt ehdin työmaalle, tarkoituksena vain pyykätä jokunen koneellinen pyykkiä ja sinä aikana käydä kaupoilla ja sit takaisin korpeen.
Sä osaat kirjottaa aina noista teijjän mökkipaikoista, meren/lammen/joen/järven/whateva paikkoineen niin elävästi, että munkin alkaa tekemään mieli hommata jostain mökki!:coffee::coffee:

Mutta eipä sitä yksin oikein viiti sinne mennä...varsinkaan kun olen kattellut sellasia elokuvia mitkä sitten herättää mielikuvituksen kuiteskin laukkaamaan ja ja ja:alien:...ei, kyllä sellaseen paikkaan jonkinsortin miehen kuvatus pitäis mukana olla:love:...ja yksikään pojista ei suostuis millekään mökille lähtemään itikoitten ruoaks(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta vain! Aurinkoisina päivinä on kyllä monesti enempi energiaa touhuamiseen jos malttaa olla sisällä.
Mä kyselin sulta taannoin siitä avokadon latvomisesta, sit rohkaistuin ja aattelin et syteen tai saveen minähän kokeilen. Mä leikkasin ylimpien lehtien keskeltä kasvavan alun ja jännityksellä odotin et kuoleekohan se nyt, pariin kolmeen viikkoon ei tapahtunut mitään, pituuskasvukin pysähtyi mut nyt niitten lehtien tyvistä on noussut kaksi alkua jota näyttäis alkavan kasvattaa myös lehtiäkin:)
Huomenta,totta,niin on.
Hyvä kun onnistui leikkaaminen. :)
Mulla tuli pakkolatvominen,kun neiti Minttu pääsi hyppäämään ylös yöllä ja katkomaan melkein yhden oksan,nyt näkyy kasvavan uutta oksaa ja lehteä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Avokadoa saa kyl melko surutta leikellä. Kunhan varren päähän jää pari lehteä niin siitä se taas versoo pari uutta haaraa.
Toi oli mulle epävarmaa et vetääkö keskeltä vartta vai lehtien yläosasta, päädyin lehtien ylä osaan kun niis näky ne nipukat, jotenkin aattelin et jos se niistä nipukoista lähtis sit. Ja niinhän se lähtikin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Itteeni kiinnostais alkaa kasvattamaan sitruunapuuta.
Kaverin vanhemmilla oli sellanen ja olivat kasvattaneet sen ihan siemenestä...en vaan mitenkään muista kuin kauan sitä kasvua pitäs ootella ja entäs kun toi kissa ei anna minkään elävän kasvaa täällä...paitsi ittensä:cautious::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Rahulassa oli tarjouksia niin lähdin eka käymään siellä. Mies olikin ehtinyt sillä aikaa siivota ja pestä yhden keittiön kaapin (y):love:
Mä siivoon ny toisen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Itteeni kiinnostais alkaa kasvattamaan sitruunapuuta.
Kaverin vanhemmilla oli sellanen ja olivat kasvattaneet sen ihan siemenestä...en vaan mitenkään muista kuin kauan sitä kasvua pitäs ootella ja entäs kun toi kissa ei anna minkään elävän kasvaa täällä...paitsi ittensä:cautious::love:

Se alkaa itää suht nopsaan muttei ole maailman nopein kasvamaan suureksi. Mun vuosi sitten alkuun laittama on nyt noin viisitoistasenttinen.

Mut osta sille joku tällainen.

 
Se alkaa itää suht nopsaan muttei ole maailman nopein kasvamaan suureksi. Mun vuosi sitten alkuun laittama on nyt noin viisitoistasenttinen.

Mut osta sille joku tällainen.

Ihana ratkaisu ja niin monelle muullekin kasville!!
Tiedän heti muutaman liikkeen mistä saa tollasia häkkejä...tai ainakin uskoisin, että niiden sisälle voi laittaa jotain kukkiakin eivätkä ole pelkkiä koristeita(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä