Onks tänäänkin yhtä reipas ja aamupirtsakka olo kuin eilen, vai ookko tänään aamuänkeröisellä tuulella?
Ei todellakaan ole.Onks tänäänkin yhtä reipas ja aamupirtsakka olo kuin eilen
Eihän siellä kukaan sua syyttänyt vai jäikö multa jotain näkemättä?Onpahan pyöritys taas toisessa ketjussa. Tauolle tulin ja zekkasin ketjun, tiedoks vaan kaikille et mä en oo kirjotellu sinne harmaana vaan näköjään joku tykkäs siellä feikata. Jos tulee vastaavaa tai joku on epävarma niin kysäskää yksärillä kun tuo näköjään noin törkeeks menee.
Ja mode ei mun antanu edes vastata sille
Joku kirjotti siellä jotain ja perässä luki T:Ellimaar poikkeuksellisti harmaanaEihän siellä kukaan sua syyttänyt vai jäikö multa jotain näkemättä?
Aqelaa siellä kyllä kiusas joku mulkvisti harmaana
Joku kirjotti siellä jotain ja perässä luki T:Ellimaar, tällä kertaa harmaana
Mulla on kotimaisia kiristämättömiä sukkia, ei ollu yllättäen kalliita ja laatu on hyvä.Saitte mut mittaamaan nilkkani. 21 senttiä.
Mut siitä voikin sit laittaa jatkokysymyksen että eikö muilla kiristä sukanvarret? Ku mulla kiristää suurimmassa osassa sukkia!
(nii ja kengännumero on jotain 37-39, tossusta riippuen.
Ei, mulla on ohkaset pohkeetkin joten useimmiten pitkissä sukissa on Peppi Pitkätossu ilmiö seurauksena, eli toinen tai molemmat sukat on nilkoissa rullallaMut siitä voikin sit laittaa jatkokysymyksen että eikö muilla kiristä sukanvarret? Ku mulla kiristää suurimmassa osassa sukkia!
Mulla melkolailla vakio se 36, mutta muutama vuosi sitten kokeilin kokoa 35 olevia nokian kumppareita ja nekin mahtuinii ja kengännumero on jotain 37
Ei, mulla on ohkaset pohkeetkin joten useimmiten pitkissä sukissa on Peppi Pitkätossu ilmiö seurauksena, eli toinen tai molemmat sukat on nilkoissa rullalla
Mää vastasin sulle aiemmin tossa välissä, mutta se oottelee edelleen moden lupaa.Kaikki jää ny moderaattoriin, mä en meinaa pystyä vastaan Elenalle
Mulla melkolailla vakio se 36, mutta muutama vuosi sitten kokeilin kokoa 35 olevia nokian kumppareita ja nekin mahtui
Sitten taas joissakin kengissä on toi sama 37 koko.
Urheilusukissa on mulla sama juttu ja nilkkasukissa...nykyään käytänkin sen takia kokonaan varrettomia sukkia kun tuntuu niin ärsyttävältä se rullailuPitkissä sukissa mulla ei tuota ongelmaa ole kun ostan sen isomman koon koska muuten ne jäävät liian lyhyiksi.
Eiks ne heikkene kun ikää tulee?Voikohan ihminen muuttua vanhemmiten aistiyliherkäksi?
Mulla on kahet sellaset kengät mitkä ostin kun olivat nätit, mutta en halua käyttää etteivät kulu!Musta on tullut kengissäkin kranttu. Jos ne vähääkään painavat tai puristavat tai heirtävät niin ostamatta ja käyttämättä jää.
Ei kiristä vähänkään löysemmät menee rullalle kenkiinSaitte mut mittaamaan nilkkani. 21 senttiä.
Mut siitä voikin sit laittaa jatkokysymyksen että eikö muilla kiristä sukanvarret? Ku mulla kiristää suurimmassa osassa sukkia!
(nii ja kengännumero on jotain 37-39, tossusta riippuen.
Mä oon ainaki nykyään herkkis, kaikki saumat hiestää, sukat ja pikkarit pitää olla ohuet ja saumattomat, liivit on painajainen ja kengissä ei tod. katota enää hintaa vaan ne ostetaan mitkä hyvältä tuntuu jalassa, tarvittaessa karsitaan ulkonäöstä jos pakkoMusta on tullut kengissäkin kranttu. Jos ne vähääkään painavat tai puristavat tai heirtävät niin ostamatta ja käyttämättä jää.
Voikohan ihminen muuttua vanhemmiten aistiyliherkäksi?