The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ilman kuorta juustomakkara onkin mikrotettava, sehän räjähtää muuten pitkin seiniä mikrossa. (y)
Ai sä oot ulkomailta ne ostanut, no turhaan mä tällasia mietin kun en minnekään oo menossa.:oops:
Mutta sulle laitan joskus taskulämmintä meetwurstia ja taskulämmintä sipuliteemakkaraa höystettynä huoneenlämpösillä vihreillä oliiveilla..:sneaky:
 
Ai sä oot ulkomailta ne ostanut, no turhaan mä tällasia mietin kun en minnekään oo menossa.:oops:
Mutta sulle laitan joskus taskulämmintä meetwurstia ja taskulämmintä sipuliteemakkaraa höystettynä huoneenlämpösillä vihreillä oliiveilla..:sneaky:
Laita pois vaan jos ei ole taskussa olleet, oliivit voi syöttää roskapöntölle.(y)
 
No asia on niin että suomalainen ei osaa tehdä chorizo makkaraa oli firma mikä hyvänsä, mutta kyllä niitä kuvassa olevia just syö sopivan salaatin kanssa. Pörssimakkarat taas menee vaikka kylminä. (y)
Ootko syöny raakamakkaroita? Niitä on tupsahdellu kun sieniä sateella parin viime vuoden aikana? Me ollaan joitain hyviä testattu, jotkut muistuttaa enempi koiran ruokaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja päätön
Ootko syöny raakamakkaroita? Niitä on tupsahdellu kun sieniä sateella parin viime vuoden aikana? Me ollaan joitain hyviä testattu, jotkut muistuttaa enempi koiran ruokaa.
Mä ostin jotain raakamakkaraa lidlistä tässä kerran, koska siinä mainostettiin että joukossa on tulisuutta..tulisuudesta nyt en osaa sanoa, mutta ihan ok makuista oli, eikä koostumuskaan ollut mikään paha.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Ootko syöny raakamakkaroita? Niitä on tupsahdellu kun sieniä sateella parin viime vuoden aikana? Me ollaan joitain hyviä testattu, jotkut muistuttaa enempi koiran ruokaa.
Jotkut harvat on hyviä tosiaan, kerro kun löydät hyvän makusia niin testaan.
Ruuasta puhuminen ei sitten ole lirkuttelua vaikka joku valopää niin kuvittelee. :ROFLMAO:
 
Jotkut harvat on hyviä tosiaan, kerro kun löydät hyvän makusia niin testaan.
Ruuasta puhuminen ei sitten ole lirkuttelua vaikka joku valopää niin kuvittelee. :ROFLMAO:
Juu ei ole:D Eikä kyllä mikään muukaan keskustelu:ROFLMAO: Pitäs varmaan aina viestin loppuun laittaa: tämä ei ollut lirkuttelua:D Saarioisella ne ihan ekat raakamakkarat mitä markkinoille tuli, etenkin chorizo oli tosi hyvä, sitten ne pirulaiset rupes varastoimaan ne pakasteena ja nykyään ne on sellasia vähä vetisiä ja "sitkeitä" ja maku kärsi:unsure:
 
Mä oon kyllä ihan kauhean kranttu makkaroiden suhteen.

Suolaprosentti ei saa olla yli kahden. Perusmakkaroista hiillosmakkara on okei ja sit ää sillon kun sitä löytyy.

Pörssimakkarat, vai mitä lie olikaan on oikeesti hyviä. Uskon että tykkäisit.
Peurasta tehtyä on pakkasessa sen verran että riittää syksyyn asti. :p
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä