Tiettyjä sanoja ei saa näköjään käyttää tai harmaasta mainita mitään
Ihan varmasti tekis mieliArvaa tekiskö mieli kokeilla muutamaa solvausta ihan vaan nähdäkseni.
Hyvin paistaa aurinkokin.Moikkelis murut
Ei oo aurinkoa näkynyt
Ei täällä päinHyvin paistaa aurinkokin.
Mihin grillimakkaroihin noita voi verrata siis laadultaan tai siltä...siis höh koostumukseltaan?Tuli käytyä vähän kauempana ostoksilla, mutta ei tuo hintakaan kovin paha ole ja makkarat on hyviä.
Ei täälläkään tällä hetkellä, äsken paistoi jonkun aikaa.Ei täällä päin
Paha on lähteä sanomaan sun makkarakokemusella olevaa verrokkia.Mihin grillimakkaroihin noita voi verrata siis laadultaan tai siltä...siis höh koostumukseltaan?
Mä en voi sietää kabanossia..kun tuntuu, että siin on jotain ihme rustojuttuja mitkä narskuu hampaissa.
täällä on useempi päivällä ollu harmaata ja sateista ja huomenna myösEi täälläkään tällä hetkellä, äsken paistoi jonkun aikaa.
No siis mä syön kerran kesässä, ehkä, jotain popgrilliä (muistaakseni toi on se nimi?)..ja se on sitä perus Öötä.Paha on lähteä sanomaan sun makkarakokemusella olevaa verrokkia.
No asia on niin että suomalainen ei osaa tehdä chorizo makkaraa oli firma mikä hyvänsä, mutta kyllä niitä kuvassa olevia just syö sopivan salaatin kanssa. Pörssimakkarat taas menee vaikka kylminä.No siis mä syön kerran kesässä, ehkä, jotain popgrilliä (muistaakseni toi on se nimi?)..ja se on sitä perus Öötä.
menee vaikka kylminä mikroon kuumenemaan ilman kuorta
Snelmannin all naturall chorizo on hyvääNo asia on niin että suomalainen ei osaa tehdä chorizo makkaraa oli firma mikä hyvänsä, mutta kyllä niitä kuvassa olevia just syö sopivan salaatin kanssa. Pörssimakkarat taas menee vaikka kylminä.
Mä en osaa tykätä kauheesti, mutta tuolla eteläeuroopassa homma osataan.Snelmannin all naturall chorizo on hyvää
Ilman kuorta juustomakkara onkin mikrotettava, sehän räjähtää muuten pitkin seiniä mikrossa.
OkMä en osaa tykätä kauheesti, mutta tuolla eteläeuroopassa homma osataan.