The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.
Päivän homma on hoidettu. Pollet kun taannoin tekivät aidastaan päreitä niin olivat samalla sotkeneet sähköpaimenen langan tuhanteen solmuun syherölle. Onneks mulla on hyvä sähköpaimenkoira apulaisena niin sotkun selvittämiseen ja piuhan kiinnittämiseen ei menny kuin pari tuntia.
Sithän se testataan perinteiseen tapaan pissimällä.
Hiuskiharrus tulee kaupan päälle.
 
Päivää kettinkiin.
Päivän homma on hoidettu. Pollet kun taannoin tekivät aidastaan päreitä niin olivat samalla sotkeneet sähköpaimenen langan tuhanteen solmuun syherölle. Onneks mulla on hyvä sähköpaimenkoira apulaisena niin sotkun selvittämiseen ja piuhan kiinnittämiseen ei menny kuin pari tuntia.
Sithän se testataan perinteiseen tapaan pissimällä.
Hiuskiharrus tulee kaupan päälle.
Oi kiesus sentään:D
Tiiäkönää mitä :)? Vaikka puuhaa onkin ja tuon ihunan Gulliverin kanssa meinaa pikkiriikkisesti mennä syvähengityshuokailunkin puolelle, kuntopiikistä puhumattakaan, niin toi kaikki touhuilu ja käsillä tekeminen ja oleminen tekee sulle niin hyvää ja sä itekin tykkäät siitä :) (mä kuulen rivien välistä sun hymähdykset vaikka niin kovin yritätkin siellä olla mukamas totisentosissasi :) )
 
Mä lähden ettimään eteisen kenkämaailmasta itteni kumppareita ja humpsuttelen pihamaalle:)

Lapio ja talikko ja mullan tuoksu odottavat, joten muksaa päivää sulle:)

...saaplari sentään, mä en muuten ymmärrä ollenkaan että miten te muut voitte laitella viestejä ja höpistellä toisinaan ilman hymppäsen hymppästä:notworthy:...ja mä huomaan laittavani niitä ihan alati ja jatkuvasti koko maailman puolesta:notworthy:...multa pitäs vissiin poistaa ne kokonaan..ja siinä samalka näppiksestäkin kaikki ylimääräset kirjaimet kun en osaa mitään lyhyesti ja ytimekkäästi laittaa:oops:..niinku esim.krut joka osaa todella hyvin tiivistää oleellisen:). Kadehdittava taito tämmöselle höpisijälle:notworthy:

Moikat:)
 
" Metsässä piilossa ruohikossa lemmensauva sykkii,kiihkeään syleilyyn,sauva uppoaa mättääseen kosteaan,ruisk.. " :rolleyes::D
 
"Metsänlaidassa anakondani sujahti sademetsäsi siimekseen..." :ROFLMAO:
''Rakkaudenpatsaani seisoi uljaana datsunin vierellä, kun aloitimme yhteisen lemmenleikkimme kaukana muusta maailmasta...uppouduin silmiesi huumaavaan värimaailmaan ja polokasin parrun pohjaan sellasella rytkäyksellä, että aatosta lens takarenkaat ikiaikasen vanahan metän pöhheikköön..kuulimme metsänkuninkaan murinan ja hetkessä tunsin pakaroissani otson vahvan purennan. Siihen loppui lempemmeleikki ja sairaalaan joutui tämä oululais sheikki.''o_O
 
Ruokalepo,pyykit saa oottaa koneessa :D
Oli hyvää puuroa, osa vettä,osa maitoa ja hunajalla & omenalla maustettua kaurahiutaleita,vehnäleseitä, loput hedelmä-kookossoseesta,1/ 2 veriappelsiinin mehu,piparkakkumaustetta. Haudutin kattilassa. Päälle vielä piparkakkumaustetta,luomuvoita nokare ja rusinapähkinäsekoitusta :p
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Perhanan perhana sormus katosi ! :(:(
Oli vähän löysä sormeen ja tietysti on päässyt putoamaan,onni onnettomuudessa että se on pudonnut kotona,niin voi vielä löytyä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä