The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Saunamajuri oli "vähän" ylittänyt itsensä.
Kyllähän saunassa lämmintä pitää olla mut ei ny kylpijöitä tartte yrittää grillata.

Olenko muuten kertonut, että tossa saunassa on paras koskaan jatkuvalämmitteinrn puukiuas. Sauna on melko suuri, sanoisin, että tusinalle kylpijälle. Kiuas on ihan "standardikokoinen" ja mä olen huomannut semmoisia alamittaisiksi ja hyytyviksi puolta pienemmissäkin saunoissa. Mut toi riittäis isompaankin saunaan.
Yritin selvittää merkkiä ja mallia, mut siinä ei ole mitn tietoa valmistajasta. Sain kuulla, että se on teetetty oppilastyönä jollain lähipajalla. Sanoisin, että päästäisin oppilaat tentistä läpi heti!
Pitää vaan selvittää kyseinen paja ja onko piirustukset vielä tallella.
Saattaa olla, että vielä jonain päivänä tartten kelpo puukiuasta niin pitää tietää mihin soittaa.
 
Nyt vähän jo jänskättää:oops:
Mulla ja miehellä on nyt ekaa kertaa 7 vuoteen yhteistä aikaa, ja lähdetään kohta laivalle niin et lapset on hoidossa:rolleyes: Saas nähä millanen reissu tulee:love:
(y)
Kyllä siitä/tuosta reissustanne tulee ihanan menestyksekäs:love:
Semmonen että huomaatte kuinka tärkeä yhteisen ajan viettäminen onkaan. Ja kuinka ihanaa sen reissun jälkeen on olla koko poppoon kanssa yhdessä.

Vaalikaa toisianne:love:. Ja sitä kaikkea mitä teillä on:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
59992215-sunny-afternoon-in-the-deep-forest-natural-backgrounds.jpg
..aurinkoa ja lämpöä ja lempeä sinulle:)...

Hiirenkorvat viheriöittävät jo maisemaa kivasti..hiukan kaipaisin pehmeää vesisadetta kun toi hiekkatie pölisee ikävästi ja siitepölyssä on koko seutukunta..aamulla repesin hekottelemaan kun auto olikin saanut uuden "maalivärin"...hekottelu kyllä loppui nopeesti kun herkesin sitten aivastelemaan semmosella sarjatulella että naapuritkin kyllä kuuli että allerkine oon:D:notworthy:

Mutta onhan tää kuitenkin aika hienoo:)
 
katso liitettä 6530
..aurinkoa ja lämpöä ja lempeä sinulle:)...

Hiirenkorvat viheriöittävät jo maisemaa kivasti..hiukan kaipaisin pehmeää vesisadetta kun toi hiekkatie pölisee ikävästi ja siitepölyssä on koko seutukunta..aamulla repesin hekottelemaan kun auto olikin saanut uuden "maalivärin"...hekottelu kyllä loppui nopeesti kun herkesin sitten aivastelemaan semmosella sarjatulella että naapuritkin kyllä kuuli että allerkine oon:D:notworthy:

Mutta onhan tää kuitenkin aika hienoo:)
Mä yritin tänään selittää kaverille jotain vakavamman puoleista asiaa, mutta eehän siitä meenanna tulla mittää kun koko ajan pärskin:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Mä yritin tänään selittää kaverille jotain vakavamman puoleista asiaa, mutta eehän siitä meenanna tulla mittää kun koko ajan pärskin:cautious:
Sää olit allerkine joko sille vakavammalle asialle tai sitte kaverille:cautious:
Kuka sitä vakavia aatteleekaan tämmösellä kelillä, hämitäkä?!*huitaseekin samantein tyynyllä ellun pepandeerusta* Siitäs sait, senkin vakavamielinen:D
 
Täh?!
Missäs helekutin lumikasassa s u a sitten on pidelty??!
Haaska tappa vanh...eh:notworthy:....iätön tuttu(y):)

Mites pörisee? Valtakunnassa kaikki hyvin? Onko tullunna uusia ruttunaamoja:)?
No hankeenhan täällä upposi ja nyt vasta vapauduin kun lumet suli!

Valtakunnassa kaikki hyvin eikä uusia ruttunaamoja ole näköpiirissä. Oikeastaan hemmetin hyvä koska klonkku-mummi ei pysy edellistenkään perässä

Entäs siellä?
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä