Onnea uuteen kesäpaikkaanpeävää täältä uudelta kesäpaikalta
eihän täällä etelässä oo ees lunta
Upea ilma.
Onnea uuteen kesäpaikkaanpeävää täältä uudelta kesäpaikalta
Pulp fictionin alkuun on vain muutama tunti.Ei ole mitään tekemistä, eikä rahaa edes sen verran että vois käydä ostamassa jotain kivaa...jostain
Mutt nukahan kuitenki sohvalle, jos menen kattomaan sitä.Pulp fictionin alkuun on vain muutama tunti.
Pitääkö sitä ennen tehdä muka jotain?
Paitti syödä.
Jospa mä en anna sinun nukkua?Mutt nukahan kuitenki sohvalle, jos menen kattomaan sitä.
Jospa mä en anna sinun nukkua?
Nyt vähän jo jänskättää
Mulla ja miehellä on nyt ekaa kertaa 7 vuoteen yhteistä aikaa, ja lähdetään kohta laivalle niin et lapset on hoidossa Saas nähä millanen reissu tulee
Et sinä pääse nukahtamaan.
Ei nukkuvaa koiraakaan saa mennä herättelemään!
Onnea uudesta kesäpaikastapeävää täältä uudelta kesäpaikalta
Onnea kesäpaikkaan.peävää täältä uudelta kesäpaikalta
Pääsen, tainnutan ensiks aksun hyvällä ruoallaEt sinä pääse nukahtamaan.
Mä yritin tänään selittää kaverille jotain vakavamman puoleista asiaa, mutta eehän siitä meenanna tulla mittää kun koko ajan pärskinkatso liitettä 6530
..aurinkoa ja lämpöä ja lempeä sinulle...
Hiirenkorvat viheriöittävät jo maisemaa kivasti..hiukan kaipaisin pehmeää vesisadetta kun toi hiekkatie pölisee ikävästi ja siitepölyssä on koko seutukunta..aamulla repesin hekottelemaan kun auto olikin saanut uuden "maalivärin"...hekottelu kyllä loppui nopeesti kun herkesin sitten aivastelemaan semmosella sarjatulella että naapuritkin kyllä kuuli että allerkine oon
Mutta onhan tää kuitenkin aika hienoo
Sää olit allerkine joko sille vakavammalle asialle tai sitte kaverilleMä yritin tänään selittää kaverille jotain vakavamman puoleista asiaa, mutta eehän siitä meenanna tulla mittää kun koko ajan pärskin
Täh?!Onnea kesäpaikkaan.
Lumi on muutenki saatanan keksintö
No välillä vetää mielen matalaksSää olit allerkine joko sille vakavammalle asialle tai sitte kaverille
Kuka sitä vakavia aatteleekaan tämmösellä kelillä, hämitäkä?!*huitaseekin samantein tyynyllä ellun pepandeerusta* Siitäs sait, senkin vakavamielinen
No hankeenhan täällä upposi ja nyt vasta vapauduin kun lumet suli!Täh?!
Missäs helekutin lumikasassa s u a sitten on pidelty??!
Haaska tappa vanh...eh....iätön tuttu
Mites pörisee? Valtakunnassa kaikki hyvin? Onko tullunna uusia ruttunaamoja?
Puusauna tällaisena päivänäHola
Maha täynnä grilliruokaa ja kohta saunaan. Kyseessä puusauna, huom!
PikkujäykäriPottuja, kanaa ja salaattia. Sauna lämpiämään. Eilen jo piti saunoa mut joku idiootti oli vääntänyt kiukaasta tehot nollille.
Siin ei paljoa pidempi lämmitysaika auttanut.
Juuh, ei ole vielä tarpeeksi kuumaPuusauna tällaisena päivänä