Ajattelin lähinnä laittaa riippumaton kukkaniityn reunalle.Jaa senkö takia, että voisit juosta pitkin kukkaniittyjä ilman rihmankiertämää?
Ajattelin lähinnä laittaa riippumaton kukkaniityn reunalle.Jaa senkö takia, että voisit juosta pitkin kukkaniittyjä ilman rihmankiertämää?
Tästä väsymys ei lisäänny.Sängyssä voi käydä niin, että syystä tai toisesta alkaa väsyttämään.
Sänkysi on varmasti semmoista väsyttävää mallia?Tästä väsymys ei lisäänny.
Pehmeetä alkuiltaa Kais'laanMoikka muru
Joo,näkyy olevan pieniä vihreitä hiirenkorvia
Ja ihana ilma
Voi voi aivastelua,se on niin inhottavaa. Mulla myös
Onha sulla allergialääkkeitä ?
Voi sua murua, käyhä näyttäytymässä.Pehmeetä alkuiltaa Kais'laan
En oo vielä ruvennu itteeni ton siitepölyn takia lääkitsemään vaikka varmaan ois viisautta mutta verotan ensalkuun pojan satsista...tässä muutenki menty kävelevänä "vaikutuslaitoksena" ja vissiinki pitäs käydä näytillä ja lisää pyytämässä...tai siis m e n e n käymään kun en taho että ollaan huolissaan yhtään ollenkaan..
Mutta ai että kun on ulkona vieläkin aurinkoista
Joo, nyt ymmärrän. voin ostaa tuvan ja naapurin niin kaik on ok. Kunhan ei liisaa niitä eteenpäin.
Tästä se elämä etenee
Koetahan jaksella siellä sinäkin kevätoireissa*halaaruttaa*Voi sua murua, käyhä näyttäytymässä.
Noi allergiaoireet on inhottavia,mie tiiän ku itelläkin on
Juuh,aivan ihanaa kun on aurinkoista ja lämmintä
Kiitti muru,joo onneksi menee ohi.Koetahan jaksella siellä sinäkin kevätoireissa*halaaruttaa*
Onneks nää kuitenkin on tämmösiä tuleviameneviä
Mulla vaan on tää yks viheliäinen pöpönen jääny näemmä asumaan joten se nyt pitäs ravistaa hitoksiin..
Laitat pyttipannua ja kasan niitä oikein paistettuja häränsilmiä. Eiköhän ala hiljenemään .Pääsen, tainnutan ensiks aksun hyvällä ruoalla
No niin,ei kai nyt kiinnosta muu,ku paneminen on mielessä,ahvenillakinOon kököttänyt laiturin päässä ongella käytännössä koko päivän. Neljä ahventa ja palanut naama oli saldo. Ahvenia ei nyt kiinnosta madot kun panettaa
Kohta pääsee saunaan
Huh. Onneksi lääkkeet auttoiMie tässä pari viikkoa sitten aloitin sellaisen aivastusmaratonin, että kylkiluutkin oli kipeenä. Kolmetoista aivastusta peräkkäin oli ennätys . Onneksi lopulta edes tajusin alkaa popsimaan lääkettä ja iskemään sumutetta nekkuun .
Mahtavaa reissua ja makoisia ”unia”I know
Tanssit aletaan varmaan jo heti laivan lähtöä odotellessa
Sit syömään, juomaan ja loppu menköön painollaan eli 22.00 hyttiin nukkuun
No niin, nyt puhutaan asiaa!Laitat pyttipannua ja kasan niitä oikein paistettuja häränsilmiä. Eiköhän ala hiljenemään .
Kyllä mie tiiän mistä naruista vedellä .No niin, nyt puhutaan asiaa!
Olen pannu merkille, että milloin moinen tauti ihmisnaarasotuksia vaivaa niin ovat kiinnostuneita pienemmistäkin matosista.No niin,ei kai nyt kiinnosta muu,ku paneminen on mielessä,ahvenillakin
Perustat kyöpelinvuorelle koulutuskeskuksen!Kyllä mie tiiän mistä naruista vedellä .
Olen pannu merkille, että milloin moinen tauti ihmisnaarasotuksia vaivaa niin ovat kiinnostuneita pienemmistäkin matosista.