The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Miwwi Kiitos tarrasukista :) Toivotaan kovasti, että jouluna olis oma käärö sylissä eikä tulis mitään ylläreitä matkaan...

Tää ei jaksais millään odotella tuon viivan tummumista! Mies oli aamuvuorossa eilen ja minä iltavuorossa, joten jätin tietokoneen hiirimatolle hälle lapun, että nyt kävi näin :D Kun tulin kotiin, ensimmäinen kysymys oli "minkälainen viiva tuli" ja kyllähän tuo itsekin näki (joskin kuivuneesta testistä), että ihan selvät kaksi viivaa siinä on, mutta sanoi "eihän noi oo vielä samanvahvuiset, eihän tuo vielä raskaus ole" :mad: Ja minä olin niin pettynyt miehen reaktioon, että alkoi ihan itkettää, vaikka kuinka tiedän että hän varmasti yrittää suhtautua asiaan varovaisesti ja että kaikkea voi vielä sattua varsinkin, kun haamusta on vielä kyse ja menkatkaan ei varsinaisesti vielä ole edes myöhässä... Mutta olishan tuo saanut vähän iloisempi olla asiasta jo nyt, ainakin tiedetään että meidän solut toimii :ashamed:
 
ralliruutu En nyt muista teidän tilannetta, mutta ootko saanut sitten joskus haamuja? Kuinka miehesi tietää edes että viivat pitää olla samanvahvuiset, että on raskaus? Meillä kun mies ei tiedä mitään ;)

Mä en osaa edes iloita jos saan edes haamulaisen.. Tokassa raskaudessa viiva ei vahvistunut ollenkaan ja tässä viimeisimmässä raskaudessa viivat vahvstui hyvinkin, mutta silti kävi niinkuin kävi.. Mutta sun tilanteessa, kun menkat ei ole edes myöhässä ja saat haamun niin se on hyvä asia, vaikka koskaan tiedä mitä myöhemmin tapahtuu, mutta olet raskaana kun toisin todestetaan ja nyt vaan testailet välillä, mutta ei kannata joka päivä. Ja toivotaan tosiaan, että sielä pikkuinen on kyydissä! :)
 
Miwwi, en ole koskaan saanut haamuja aiemmin r-testiin. Nyt tässä kierrossa aloin ensimmäistä kertaa tikuttamaan ovista varmuuden vuoksi, ja mies halusi tietää miten niistä voi muka nähdä ovulaation. Kerroin, että viivojen tulee olla samanvahvuisia ja nyt se ilmeisesti kuvittelee, että sama juttu pätee r-testien kanssa, vaikka kuinka yritin sille selittää, että kyllä tällainen silmin nähtävä haamu on jo raskaus, mutta raskaushormonia on vasta vähän ja viiva ei siksi tummu.

Toisaalta mun on itsekin vaikea uskoa vielä, uskon sitten jos/kun mä näen ja kuulen pikkuisen ultrassa. Niin paljon sattuu näitä alkuraskauden keskenmenoja kuitenkin, joten toisaalta mä ymmärrän miehen vaisun reaktion. Ja kai se on enemmän stressissä nyt, kun just ollaan neuvoteltu pankista asuntolaina ja sopivan talon löytyessä meidän pitäs sit myös tarttua tilaisuuteen - ja nyt mulle posahti vielä kaksi viivaa :D Me kun oltiin melkein vakuuttuneita, että mun kroonisilla sairauksilla ja ylipainolla ei vielä tulla raskaaksi pitkiiiiiiiin aikoihin. Mutta mä olen enemmän kuin iloinen, stressatkoon tuo toinen :)
 
Miranenn oijoijoi...ihanaa :flower::heart: SUURET onnentoivotukset plussasta, ihan MAHTAVAA!!! Todellakin oli teidän vuoronne! Nyt älä murehdi liikoja (joo, tiedän, helpommin sanottu ku tehty) vaan nauti tästä hetkestä. Toivon kovasti, että kaikki menee hyvin!

Samoin Ralliruudulle, haamuonnittelut, kyllä minä selvän viivan nään! Onnea <3

Mikäs se Hydran tilanne on? Kuulosti niin lupaavalta, täällä sormet ja varpaat pystyssä!!

Marpalle voimahalauksia! Toivottavasti asioita selkenee ja pääsette pian eteenpäin asioissa <3

Me ostettiin tällä viikolla uusi asunto, oon siitä niin onnellinen, saadaan oma piha ja sauna <3 nyt vaan pää sauhuaa kaikista miljoonista lainaneuvotteluista, kumpa ne sais jo valmiiksi!

Vilijonkka ja nöpö 17+1
 
Tänne saapi päivittää tälle päivälle kp 1 ja kierron pituudeks 34-37. Sitten alkaakikn kolmen viikon tylsä jakso ennen tikuttelun aloitusta, no onneks sit ku alkaa kriittiset hetket lähestyy mulla alkaa kolmen viikon loma ja ulkomaanreissu niin on aikaa olla vällyjen välissä :p
 
miss_piggy
Nyt tarvisin apuja, ja limavaroitus! :D

Tänään on laskujen mukaan dpo 14. Kävin vessassa, ja hirveet valkkarit tuli, oikein sellasta venyvää kananmunalimaa. Ja ovistesti näytti tältä:



Voiko mulla olla NYT vasta kunnon ovis ja se 5.4 ei ollukkaan, vai onko mulla 2 ovista? Onneks mies tulee tänään reissusta, mutta ihmettelen vaan :D Ja mites sitten sellainen juttu, että kun mulla olis sille lapsettomuuslääkärille se aika 30.4 niin uskallanko mennä, jos se tekee jotain tutkimuksia, niin voiko se vaikuttaa haitallisesti esim. kiinnittymiseen? Nyt oon ihan ulalla. Eilen tein ovistestin ku nippaili niin oli vielä nega. R-testi negaa myös.
 
Vilijonkka, onnittelut asuntokaupoista! :) Ja kiitos kysymästä. Täällä dpo 9 ja 11 päivää irroituspiikistä. Vielä en ole testannut. Katsotaan, uskaltaisko jo huomenna. :) Erityisiä oireita ei ole, ei siis mitään minkä voisi pelkästään laittaa raskauden piikkiin. Mulla on loppukiertoa tukemassa luget, joten nekin voi osaltaan aiheuttaa oloja. Maha on turvoksissa, suussa pitkästä aikaa afta ja oon ollut pari päivää itkuherkkä. Eipä muuta.

miss_piggy, näyttäisi kyllä vahvasti ovikselta! Ehkä se edellinen olikin väärä plussa. Toi kun on niin räikeä. :)
 
miss_piggy
Hydrangea: Täytyy olla :D Nytki nippailee mahassa. Ehkä se edellinen oli vaan vielä jotain keskenmenon jälkimaininkeja, tai ei vaan tullu sillon kunnolla, ja nyt vasta iski päälle :p Mietin että pitäiskö kuitenki alottaa sitte terot ensi viikolla vähän niinku tukemaan sitä kiinnittymistä? Jos nyt jotain kiinnittyy. Voi miesparka, toivottavasti sille ei tuu paineita sänkyhommista, jos pakotan sen tänään petiin :LOL: Onneks hain alkosta pullon kuohuvaa vähän niinku tän kunniaks, vaikka sille voin väittääkki että se on sen takia ku se tulee kotia ku oli tiistaista asti reissussa :LOL:
 
Huoh tänään kp1... No aika laiska kierto olluna. No uuteen nousuun taas. Viime viikolla saatii tieto et mies saattaa joutuu ulkomaille töihin aina parin viikon jaksoiksi :(

Huomiselle sunnuntaille voi päivittää:
2/ 27-29 ja yk/tjot 3
Paljon onnea plussanneille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 20.4.2013




ralliruutu...............23.................kp 59/29........................yk 6
lullaby89..............23.................kp 57/31-36...................yk 17
miss_piggy............31.................kp 56/?..........................yk 10
Fuksia..................27................kp 37/30-37....................yk 4
marjaana87...........25................kp 34/30-32....................yk 6
Kali85..................28.................kp 34/30-34....................yk 9



Paloma84.............28.................kp 28/28-35............TJOT/yk 2
jonnamo..............20.................kp 25/30-33....................yk 2
Miwwi.................22.................kp 24/34-37...........,........yk 13
Alexandra89.........23.................kp 23/28-30....................yk 4



Lilja87.................26.................kp 16/30-44?............TJOT/yk 8
Mayinka..............30.................kp 15/30-100??.................yk1
Fireweed.............23..................kp 14/27-31....................yk 6
Avianna...............25.................kp 13/27-??................yk 10/2v



sar1ta.................22.................kp 1/27-29..............TJOT/yk 3
Henrietta-............26.................kp 1/34-37......................yk 7



ODOTUKSEN ODOTTAJAT

Miwwi.....................DPO7
Alexandra89.............DPO7



HAAMUJENGI/RKTT

ralliruutu

TAUSTALLA KUUMEILEE

*Stiina
slallu
Ansku-89
StellaI
tuttikeiju
kultsipallo
jjennaa-
Leonella
Hydrangea
pantera
Enna_
maimai83
pilkesilmäkulmassa
Kaiku<3
Marpa
pienestäkii
tada
Hey
Laola





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
Esikoishaaveista plussanneet


2012
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 (km)
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 (km)
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 (km)
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 (km)
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk 3
taru81 22.11.2012 yk 3 (tm)
ensimmäinen 24.11 yk 2
niiu 23.11 yk 4
Lemondrop 21.12. yk 1?
Dana 22.12 yk 17

2013
Kali85 2.1.13 yk 6 (km)
miss_piggy 11.1.2013 yk 8 (kkm)
buffy 15.1.13 yk 9
Vilijonkka 25.1.2013 yk 10
Luna85 1.2.2013 yk 10
Miuyy 1.2.2013 yk 4
pecanpie 6.2.2013 yk 2
Sanja 16.2.2013
mommytobe? 8.3.2013 yk 2
Leonella 21.3.2013
Taru81 25.3.2013 yk 3+2
miranenn 17.4.2013 yk 16/yv 3


 
Aurinkoista sunnuntaita :)

...vaikka jotenkin mystisesti eilinen hyvä fiilis onkin yön aikana muuttunut menkkamasennukseksi ja varmuudeksi siitä ettei tästä kierrosta tärpännyt : / Pitää silti kuulostella oloaan ja elätellä edes pientä toivonkipinää että parin päivän päästä tuntuisi jonkinlaisia kiinnittymiskipuja. Kai pääkoppa yrittää suojella itseään suuremmilta pettymyksiltä kun ei anna liikaa toivoa. Kroppa kyllä kuvittelee vaikka mitä :D Luulin jo herättyäni alavatsakipuilujen lakanneen mutta jotain pientä onttoa juolintaa siellä kuitenkin tuntuu. Neljättä päivää ovulaatiokipuja :rolleyes:

Pitäisi keksiä jotain kivaa tekemistä mikä ei liittyisi raskautumiseen millään lailla, muuten menkkojen odotusajasta tulee pitkä kuin nälkävuosi. Onneksi kevät taitaa tarjota tekemistä ainakin tälle kierrolle, pitäisi haravoida, kalkittaa, lannoittaa, tilata perennat, siistiä penkit ja tehdä istutukset. Saa nähdä kuinka lujaa sitten tekee mieli tupakkaa... ja edellistä lausetta kirjoittaessani tajusin että lopettamisesta on nyt tasan kuukausi (hyvä minä! :flower:)!

Näillä mennään. Nyt pitäisi malttaa odottaa dpo14 saakka, se olisi näemmä 3.5. Sitä ennen ei saisi tehdä raskaustestiä vaikka kuinka tekisi mieli. Parasta olisi että jos tärppiä ei nyt käynyt, luonto näyttäisi sen vuotona jo ennen kuin ehtisi testiä edes tehdä. Nyt vaan jo tuntuu ettei jaksaisi odottaa :D

Kaikille ihanaa kevättä ja pikaisia plussia! :)
 
Edelleen täällä kummastellaan ylipitkää kiertoa. Joka vessakäynnin yhteydessä ootan, että nyt on varmaan menkat alkanu, mutta ei vieläkään. Hmmmm, ens viikolla on pakko testata joku aamu uudelleen, jos ei vuoto tästä ala.
 

Yhteistyössä