The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

onnea mirennn ja ralliruutu! Mulla on listalla yks kiertopäivä ekstraa eli tänään kp 32 odottelen menkkoja alkavaks. Eikä tosiaan mitään oireita ole ollut. Jotenki aluks aattelin, että tästä kierrosta olis voinu tärpätä, mutta enää en siihen usko. Onneks saatiin näitä iloisia uutisia teiltä muilta!

• Tykkää
Reactions: miranenn
Minun haalea haamulaiseni ei ole tummunut kyllä päivässä mihinkään :/ Eilen tein päiväpissasta ja nyt sitten aamupissasta, aamun ensimmäinen testi ei toiminut kunnolla vaan se toinen viiva tummui vain puoliksi... toinen testi ok, mutta haalea haamulainen siellä näkyy vain aavistuksen.

Plääh. Se oli viimeinen testikin, en huvittais käydä kaupasta uusia :|

Mähän olen myös nukkunut ihan tolkuttomasti nyt noin viikon. 10-11 tunnin yöunia kepeästi. Ja tissit kipeytyi kp 23, ne on yöllä ja aamulla melko normaalit, mutta rintsikoita kun pitää päivän, ne tulee tosi kipeiksi ja kosketusaroiksi iltaa kohti! Ja kohdunnapukka on tosi ylhäällä, en meinannut ylettyä siihen enää eilen.

Viimeksi muokattu:
ralliruutu Toivotaan sinnekin, että vahvistuu! :) Itse en käytä david-merkkisiä r-testejä enkä ovis koska ne on mun mielestä ihan p*skoja..
Miksi ne on paskoja? Näyttääkö hailuja viivoja vaikka pitäs olla vahvemmat vai näyttääkö turhaan "plussaa"?

Tilasin nuo kun oli joku tarjous netissä. Oviksen ne näytti ihan hyvin. Toissapäivänä ei r-testiin tullut mitään, eilen ja tänään haalea viiva, samanlainen kuin miranenn:lla.

Muoks. Tai no nyt kun katson tuota tän aamun testiä, niin kuivuneessa testissä haamulainen on vielä vaaleampi kuin eilen tehdyssä kuivassa. Huoh.

Viimeksi muokattu:
ralliruutu Omasta kokemuksesta ne on ihan paskoja, en saa ovulaatio-testiä ollenkaan tummumaan niinkuin preckcheck-testi ja sama oli r-testissä, se näytti vaan hailuraa viivaa vaikka preckcheck-testi näytti jo vahvempaa.. Mutta en sitten tiiä. Toisilla ne vissiin on ihan hyvin toiminu. Olisko sulla kuvia niistä testeistä? Ja ei se r-testi muutenkaan vahvistu päivässä, voi mennä parikin päivää ennenkuin on vähänkään vahvistunu.

Viimeksi muokattu:
Miss_Piggy tais kysellä miten siellä lääkärissä meni? Siellä tosissaan käytiin kaikki labrat mitä multa oli otettu ja kaikki on ihan hyvin. Kp24 kun sain ovisplussan niin se oli oikea ovis, koska kp28 kävin keltarauhashormonitesteissa, jonka määrä oli noussut. Mies määrättiin simppatesteihin missä käy sitten ensi viikolla ja toukokuun alussa palataan takaisin lääkärille ja saadaan kuulla tulokset. Jos simpat on hyviä, mulla aloitetaan clomit, koska pientä häikkää saattaa olla hormoneissa, kun tuhruttelee paljon ja limis ja follit on ollu mitättömiä kp14 ja kierrot on venynyt tän vuoden puolella hirveästi. Nytkin taitaa olla kp40? Mutta jos simpoissa on vikaa niin sitten saadaan lähete eteenpäin tutkimuksiin. Ja sitten taas odotetaan.

Nyt on dpo13, mutta en ole testaillut enkä testaile, koska on jo tuhrutellut taas muutamia päiviä ja viimeksi kun testasin ovista niin menkat alko dpo14. Jos nyt ihme sattuisi käymään ja menkat ei ole alkanu maanantaina niin sitten teen testin.

• Tykkää
Reactions: miss_piggy
Piti kokeilla nyt kuitenkin, josko tuolla puhelimella olis saanut edes jonkinlaisen kuvan... huoh, eipä tuosta paljoa selviä kuitenkaan (laitoin palluran siihen kohtaan missä on haalea viiva, ylemmässä se on hiukan selvempi).

Muoks. Pläräsin netistä tietoa tuosta David-testien luotettavuudesta ja tuli vastaan jonkun toisen kaksplussalaisen tekemä samanlainen testi hyvällä kuvalla, mun viiva on tuollainen ihan samanlainen mutta en saa sitä tosiaan vangittua kännykkäkameran kuvaan...

KufPD5 - Image - Aijaa.com

Taidan lähtee ostamaan jonkun toisen testin...

Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Marpa: Mullakin on tuhrutellut tässä nyt useamman päivän, ja nyt on dpo 12-13 riippuen miten sen laskee. Negaa oon testaillu...Vois ne menkat kyllä jo alkaakki, ei oo tullu menkkoja 7 viikkoon, eli sen jälkeen ku keskeytynyt keskenmeno hoidettiin lääkkeellisesti ulos, niin sen tyhjennysvuodon jälkeen ei oo tullu ku tuhrua, edes terolutit jotka söin viime kuussa, ei saanu mulla vuotoa alkamaan :stick: Ei oo kyllä edes mitään oireita mihinkään suuntaan, muka jotain närästystä oli vähän mutta sitäkään ei enää, menkkajuilintoja kyllä ollu kanssa pidemmän aikaa mutta mitään ei tuu kunnolla ulos..

ralliruutu: Itekin sain ennen keskenmenoa tikuteltua davidin testeillä sen kunnon ovulaation, mitkään muut ovistestit ei oo näyttäny mulla yhtä hyvin ovista. Mistä oot tilaillu noita Davidin testejä ku ite en oo enää löytäny niitä oikein mistään?
Toivotaan että sun plussa vahvistuu, sehän periaatteessa se hormonimäärä lisääntyy joka toinen päivä.

ralliruutu: Itekin sain ennen keskenmenoa tikuteltua davidin testeillä sen kunnon ovulaation, mitkään muut ovistestit ei oo näyttäny mulla yhtä hyvin ovista. Mistä oot tilaillu noita Davidin testejä ku ite en oo enää löytäny niitä oikein mistään?
Toivotaan että sun plussa vahvistuu, sehän periaatteessa se hormonimäärä lisääntyy joka toinen päivä.

Tilasin noita mammaksi.fi:stä. Taisi olla 12 ovistestin & 6 r-testin hinta jotain alle 17 euroa. Mulla ne ovistestit toimi ihan hyvin, luin netistä että niissä on monella ollut vikaa, joten tein välillä vertailun vuoksi myös PC:n testejä ja yhtä vahvat viivat tuli molempiin. Tosin noissa Davidin testeissä oli pari sutta, niihin ei tullut sitä kontrolliviivaakaan kunnollista (tyyliin yläreunasta oli tummunut ja alareunassa ei mitään, vaikka ohjeen mukaan tein) ja ne ei sitten näyttäneet kunnolla sitä testiviivaakaan, mutta tein heti perään toisen ja siinä oli samanvahvuiset viivat.

Jotenkin oon kuvitellut, että se viiva vahvistuu vähän joka päivä. Mutta aattelin nyt käydä PC:n testejä ja testata, tuleeko niillä edes samanlaista viivaa kuin Davidilla :)

Muoks. Pregcheckiin tuli haamu myös :) Vaikea uskoa todeksi, mutta kyllä siellä nyt on jotain tapahtunut :heart: Reilun puoli vuotta kestäneen yrityksen aikana en koskaan ole saanut haamunhaamuakaan testiin, nyt niitä on jo kolmessa pienessä liuskassa ja kai sitä on uskottava sitten silmiään... Minä niin toivon että tää päättyisi hyvin.

t. ralliruutu kp 29/29 dpo 14 yk 7

Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mä varmaan kuolen ens kerralla kauhusta jos plussaan ja ku on se eka ultra...jäi niin kamalat muistot siitä ku positiivisena tallustelet johonki nt-ultraan, ja sitte hoitaja täräyttääki että tää on kuollu :'(

miranenn, haaleahan se (vielä) on mutta pesunkestävä viiva siitä huolimatta. Ei tarvitse mielikuvitusta tai suurennuslasia nähdäkseen sen :)

Liityin jo tuonne Esikoista yrittävät-ketjuun, mutta liitytäänpä nyt tännekin :D Vauvakuume on kova ja meneillään olevasta kierrosta aloitettiin oikein kunnolla yritys. Ikää siis on jo se 30 vuotta eikä kroppa tästä ainakaan nuorene ja lisäksi taustalla vaikuttaa PCO. Ovuloin kyllä silloin tällöin itsekin mutta kierto on luokkaa 30-100 päivää riippuen taivaankappaleiden asennosta ja arvotuista lottonumeroista. Hain vuotoaikaan paikallisesta arvauskeskuksesta Terolut-reseptin ja lähetteen lapsettomuustutkimuksiin. Ostin myös ovulaatiotestejä vaikka epäilin kyllä vahvasti etten tule ovulaatiota bongaamaan, kiitos noiden kauniin kiertyneiden helminauhojen tuolla kohdun molemmin puolin. Lisäksi tikuttelu on antanut jokaisena testipäivänä haamun. Muilla muuten kokemuksia moisesta? Mutta ihmeitä sattuu ja eilen testitikkuun pärähti kaksi tummaa viivaa! :heart: Testin jälkeen illalla alavatsan oikea puoli juili ja jostain syystä jatkaa sitä vielä nytkin, vaikkei tuntemus olekaan enää sama ja tuntuu hieman alempana (?). Toivotaan parasta ja varaudutaan parin viikon päästä alkavaan vuotoon :)

Lapsettomuustutkimuksiin mennään heti kun vaan saadaan aika, mieskin pääsee purnukkansa kanssa testeihin heti kun vaan tilanne on kierrollisesti sellainen että pidättäytyminen petipuuhista on ok ;) Sillä välin yritetään Teroluteilla ja ovulaatiota tikuttamalla josko lähtisi alulle ilman varsinaisia hoitoja.

Eli... Mayinka, ikää 30, kp tänään 14/??(30-100), yk1 (ehkäisy pois 09/2011)

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 19.4.2013

ralliruutu...............23.................kp 58/29........................yk 6
lullaby89..............23.................kp 56/31-36...................yk 17
miss_piggy............31.................kp 55/?..........................yk 10
Henrietta-............26.................kp 37/34.........................yk 6
Fuksia..................27................kp 36/30-37....................yk 4
marjaana87...........25................kp 33/30-32....................yk 6
Kali85..................28.................kp 33/30-34....................yk 9

Paloma84.............28.................kp 27/28-35............TJOT/yk 2
sar1ta.................22.................kp 26/27-29....................yk 2
jonnamo..............20.................kp 24/30-33....................yk 2
Miwwi.................22.................kp 23/34-37...........,........yk 13
Alexandra89.........23.................kp 22/28-30....................yk 4

Lilja87.................26.................kp 15/30-44?............TJOT/yk 8