~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Kiiiiiiitos Hempulainen! Toivotaan, että saatais kolme plussaa, mut vähimmäistavoitteeksi vois asettaa ainakin yhden plussan tähän ryhmätestaukseen! +++++++++++ :whistle: ja joulupukilta :xmas: pyydän meidän puolesta plussia! ...ja tietty kaikki muutkin plussaamaan niin päästään yhdessä siirtymään sinne Sartsan perustamaan odotus -ketjuun!!! :heart:
 
Taffo toivottavasti spermauutiset on hyviä! :hug: Mukavaa oviksen bongaamista sitten vaan.. ;)

hempu hih, sä oot niin hassu ja ihana! :heart: nuokuin pari tuntia sohvalla tv:tä katsellen ja kun sitten menin sänkyyn ei uni tullutkaan millään! :headwall: Vielä puolen yön maissa pyörin sängyssä, vaikka yleensä nukahdan heti kun saan pään tyynyyn. Tätä on nyt kolmisen yötä jatkunut, johtuisko sitten siitä että on paljon asioita mielessä (positiivisia tällä kertaa :D ).. No, ehkä meen tänään nukkumaan seitsemän maissa ja nukahdan toivottavasti jo kymmeneltä.. :LOL:
Joko Hempu plussasit?! *toivoo toivoo toivoo*

helitys, ootko vasta lopettanut hormonaalisen ehkäisyn? silloin voi olla, että kroppa on vielä sekaisin eikä ole ovista saatika menkkoja. Jos menkat on kovasti myöhässä ja r-testit näyttää negaa, niin tilaa aika lääkärille. Oon itse ollut samassa tilanteessa ja se on piinaavaa, etenkin kun lukee noita ketjuja, joissa ihmiset on saanut vasta tosi myöhään positiivisen tuloksen raskaustestiin. Sitä jotenkin alkaa elätellä toiveita, vaikka syitä voi olla monia muitakin.. Toivottavasti pian tulee plussa tai tädin vierailu!

Manuliinalle ja neulaselle tsemppiä oviksen kanssa ja plussatuulia.

Voi bubunen, sä voit hyvinkin olla yksi niistä onnekkaista jotka plussaavat heti ensimmäisessä kierrossa! :hug: Vitsi teidän ovistestiviivojenne kanssa, bubunen ja hempu, mua jänskättää ihan sikana!!!! Plussauutisia nyt vaan kehiin, rakkaat!! :heart:

Oon ammatiltani fysioterapeutti.. Tykkään kyllä ammatistani kovasti, kunhan pääsis vielä sinne unelmien työpaikkaan töihin.. *haaveilee* Paljastelkaapa muutkin ammattejanne, jookos kookos!? :D

Voi milean!! :hug: :hug: :hug: Mä en nyt tiedä mitä sanoisin.. :/ Inhottavaa!! Toivottavasti sä olet yksi niistä, jotka saa plussan vasta kun menkat on tosi myöhässä eli toivottavasti se siitä vielä muuttuu plussaksi. :heart:
 
milean voi ei :'( mutta suuri hali :hug: , toivotaan että tätiä ei kuitenkaan tulisi, ja plussa tulisi myöhemmin! Älä kulta vielä menetä toivoasi! :hug:

Nyt teidän ryhmätestauksesta paineita on sitten näköjään hempulla ja bubusella, jännittää teidän puolesta!! Ja me muut tullaan kyllä sitten joskus perässä, ehkä sitten siinä vaiheessa viimeistään kun te alatte plussata toista lasta :LOL:

helitys: Niin odotteletko siis ensimmäisiä luomumenkkojasi nyt? Mulla ei niitä tullut ilman lääketieteellistä apua, ja siihenkin meni tuo 90 päivää. Eli älä missään nimessä stressaa, niillä ekoilla luomumenkoilla saattaa mennä aikaa. Tosin itse taidan kuulua pieneen prosenttiin naisista joilla venyy pitkäksi, mutta lääkärin mukaan se ei ole mitenkään erityistä, tai edes vaarallista.
 
Kiitoksia ihmiset.. :hug: En tiedä, tuntuu niin oudolta kun nyt on kuitenkin ollut jo niin selviä oireita. :/ Saa nähdä..


Mä opiskelen vielä, mutta tarkoituksena olisi ruveta käytettävyysasiantuntijaksi tai käyttöliittymäsuunnittelijaksi. =) Eli mua voi kirota sitten jos joku ohjelma on vaikea käyttää.

hempu ja bubunen Nooooh, plussauutisia tänne päin! =)
 
ammateista Mä olen siis kaupan myyjä, työpaikka tällä hetkellä tavaratalossa. Toiselta ammatiltani olen puvustaja, mutta sen alan töitä ei juuri ole tarjolla. Nyt siis menossa identiteettikriisi, eikä mitään hajua mitä haluaisin tehdä tulevaisuudessa. Ja masennus on tällä hetkellä vienyt mut sairauslomalle, eikä mitään hajua tulevaisuudesta.
 
Yhden plussan voitte varmasti unohtaa, selkeä nega :( Miten sitä onkin aina niin tyhmä, ettei huomaa niitä kropan lähettämiä tätimerkkejä vaan aina sekoilee ja kuvittelee ihan muuta.. Voi helvetin kuustoista.. Tätiä odotellessa kylään sitten vaan..

Kiitos kuitenkin bubunen, taffo, siili ja neulainen sekä milean tsempityksestä :heart:

Pahoittelut negasta saana ja milean :hug: Odotellaan nyt milean taas muutama päivä ja katellaan uusiks :hug:

siili täällä on yks sairannhoitoon ja huolenpitotyöhön erikoistunu lähihoitaja, tällä hetkellä töissä vanhusten palvelutalossa :)

neulainen tärkeintä on nyt, että pääset masennuksesta voitolle, kyllä sitä ehtii tulevaisuutta suunnitella sitten, kun voi henkisesti paremmin :heart: Jaksamista :heart: :hug:

Noh bubunen siä nyt oot tässä se jonka plussaa odottellaan tästä kolmikosta :D

Jaksamsita kaikille ja plussatuuli ovulaatioon niinkun raskauteenkin :)
 
Meikä vois kyl liittyy heti treffi-porukoihin ku sais vaan plussan aikaseksi... :LOL:

Epätoivoiselta tää nyt ehkä taas näyttää kun olin eilen niin kipeä että nukuin vaan illan. Mies oli kans kuumeessa eikä jaksettu pupuilla. TOISAALTA mitä olette mieltä. Mulla taitaa olla nyt menossa kp.14 ja tänä aamuna ovistesti näytti vahvaa plussaa! :whistle: Voisko sittenkin olla vielä mahkuja jos tänään jaksais pupuilla illalla? Koska eikö se ole niin että ovistesti plussasta ovis tulee vasta 24 h kuluttua?? Eilen en muistanut testata illalla. Eikä mulla olis kyl ollutkaan kuin yksi testi vaan. Pitänee tilata lisää jos ei nyt tärppää..

Voi Hempu :hug: Pahoittelut negasta.. Jaksamista ja tukea roppakaupalla täältä päin.. mulla on kans samanlainen kroppa joka mua aina huijaa uskomaan että olen raskaana. Sit on taas ankeet ajat tädin saavuttua. Toivottavasti sulle ei tule tätiä kylään ja nega muuttuis plussaksi. Toivoa kuitenkin vielä on. Puuhkun sinne päin rutkasti plussaa testiin ja manaan tätiä etelänavalle!!!

ammateista: Meikä on kans myyjä.. eli kaupan kassalla ollut töissä. Nyt olen kuitenki kotosalla työttömänä. Ei nappaa yhtään etes ettiä duunia. Haluisin vaan olla raskaana ja kotona! Olen myös tehnyt assistentin ja sihteerin hommia, mutta ei täällä paikkakunnalla ole niitä töitä.

Saana ja milean pahoitteluni negasta! Ei vielä luovuteta ennen kuin jos täti kurvaa paikalle. Jospa ne testit siitä kirkastuis selkeiksi plussiksi vielä :hug: :hug: :heart:

Taidan laittaa pötkölleen tohon sohvalle. On olo sen verran huono. Keräis voimia iltaan että jaksais pupuilla. Huomenna se on jo myöhäistä. Pelottaa että menee tää kierto persiilleen kun on vaan yks pupuilu kerta lähellä ovista.. Iiiik! :ashamed:

Plussatuulia kaikille ++++++++++++++++ :whistle: :heart:
 
HH Nuissa minu ovulaatiotesteissä lukee, että vahvan viivan saatua ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin kuluttua, eli ovuaaltiopäivänäkin periaatteessa on mahdollisuus vielä tärpätä :) Onnea plussasta!!! :hug: Paljon myötätuulta matkaan yritykseen :heart: Ja kiitos :heart: Oot ihana, tottahan siä puhut, voihan se olla, että testasin liian ajoissa, niinkun sartsa mulle tuossa jo lohduttelikin, kun oikeesti täti on ootettavissa tiistaille ovulaation perusteella.. Mutte enpä lähde tätä enää jossitelemaa, pessimisti ei pety ja negatiivisella ajattelulla yllättyy aina ilosesti :) Yritähän parantua pian :heart:
 
Voimia ja tsemppiä ihan hirveästi teille negan testanneille! Voihan se vielä iloksi muuttua, vaikka nyt ei testi mitään näyttäisikään =) :hug:

Kauhia kun te ootte kirjotellu taas paljon :D Ei vanha pysy enää perässä.
Joku tuossa kyseli että olenko tikutellut ovista, niin en ole. Mulla on kropassa niin vahvat tuntemukset (tai ainakin niin oletan), että en ole sitä vielä kokeillut. Me ollaan yritetty mennä joka toinen päivä-tyylillä tuolla sänkykamarissa, niin pakkohan sen on kohdalle osua vaikka oviksen bongaisinkin väärin :LOL: :LOL: Ja onhan mulla testi näyttänyt jo kahdesti plussaa.

Mulla ei ole ollut mitään oireita muuta kuin jatkuva palelu. Palelen siis oikeasti ihan koko ajan, mutta se johtuu varmasti vain tuosta pakkasesta. Eihän tässä vaiheessa mitään oireita vielä voi ollakaan :LOL: :LOL: Ja tosiaan, oletetun oviksen bongasin tiistaina.
 
Hempu Kiitti infosta. Niin mää muistelinkin että se oli noitten ovistikkujen kanssa.. mulla on se ohje hävinnyt jonnekin. Pitää tilata lisää tikkuja sun muita ens kiertoon jos ei tärppää. Sulla vielä monta päivää mahdolliseen tädin tuloon, vielä kerkii tapahtua yhtä sun toista.. Oottelet rauhassa sinne ens viikon alkuun.. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :heart: :heart: Plussat kehiin!! Toivoisin niin että päästäis sun kanssa kotiäideiksi pian!! =)
 
Jei! Limat vaikuttaa nyt olevan saapunu paikalle :) Että jos sitä sitten tänään ja taas tossa viikonlopulla/alkuviikosta koittais sitä käyttää hyödyksi! Tuntuu itestäki ihan hullulta ku on niin ilonen jostain limoista :LOL:
hempu pahoittelut negasta, vaikka saattaahan se siitä vielä plussaksi muuttua. Toivoa on niin kauan ku täti pysyy poissa =)
bubunen Onnea huomiseen, toivotaan että plussa tulis! :heart:
 
18.12.2oo9 Perjantai



ShiruLi..........................kp 94/26.........................yk1
Louvre.........................kp 85/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 81/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 78/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 74/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 67/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 60/28..........................yk 23



Cladoceran..................kp 58/39..........................yk 9
Siffis............................kp 53/30...........................yk 7



Jempula.......................kp 43/?.............................yk 4
Windy...........................kp 40/28...........................yk 2



kilu09...........................kp 38/28-...........................yk 11
HappyFeet...................kp 36/34............................yk 13
milean..........................kp 34/28-34?.....................yk 2



Hempu86la...................kp 29/25-34.....................yk 17
Miipeli...........................kp 27/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 27/28-31.....................yk 10
terp.............................kp 26/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 26/?............................yk 1
Opaali78......................kp 25/26-30......................yk 9
Saana07......................kp 25/26-28......................yk 5
LauraAnnika................kp 23/(26-)30-37.............yk 12
oola.............................kp 20/28..............................yk 2



Pettera........................kp 18/34..............................yk 3
Raitakissa....................kp 15/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 15/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 15/29-32...................yk 22
HH1979........................kp 14/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 14/31...........................yk 12
Manuliina.....................kp 12/28-31.........................yk 4
Ingu............................kp 11/28..............................yk 1
Satiini-.........................kp 11/29-32......................yk 5



tiuvi.............................kp 9/25-39......................yk 6
neulainen.....................kp 7/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 7/26-35......................yk 6
esperanzadora............kp 7/29-31........................yk 8
Taffo82.........................kp 5/29............................yk 5
Sinirusko......................kp 5/28............................yk 15
Ambrosine85................kp 5/30..........................yk 5
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
lillukainen....................kp....................................yk 1
Jessica-87...................kp....................................yk




Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
 
hempu Pahoittelut sullekkin.. Ja näin tehdään! Ei luovuteta näin vähällä. :hug: Ja jos se mokomakin täti eksyy kaikesta huolimatta kylään niin kerrotaan sille että ens kierrossa ei sit varmasti oo tulemista!
 
Hempuuuuuuuuu!!! :hug: Harmittaa kuulla nega-uutinen, mutta pysyn positiivisena: kyllä se siitä vielä plussaksi muuttuu!! :) Samoin mileanin kohdalla pysyn edelleen positiivisena. :)

Saana :hug: negasta! :( Toivoa on kunnes täti tulee.. :) Mä haaveilin muuten joskus ensihoitajan hommasta, eli voitais olla melkein kollegoita! :D

neulaselle halit taas masennuksesta, kyllä sä sen vielä nujerrat.. :hug: ja HH:lle tsemppiä ovikseen! kyl se voi hyvinkin tärppää vielä, mekin pupuiltiin muistaakseni vasta ovisplussan jälkeen..

raitakissalle :hug: muuten vaan. :D toivottavasti tärppää -taas- ja tällä kertaa vaavi pysyy matkassa mukana.. :heart:

Jessica :) Odottavan aika on pitkä.. Mäkin odottelin melkein vuoden sitä että sais lopettaa e-pillerit, mies kun halusi odottaa kunnes olen valmistunut + ollaan menty naimisiin.. Tsemppiä alkavaan yritykseen! :)

Kiva kuulla teidän kaikkien ammatteja / mitä opiskelette! eli bubuselle kiitos kun utelit mun ammattia! =)
 

Yhteistyössä