~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

14.12.2oo9 Maanantai

Haaveileva85...............kp 97/26-33....................yk 8
ShiruLi..........................kp 90/26.........................yk1
Louvre.........................kp 81/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 77/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 74/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 70/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 63/25.........................yk 53?

yöperhonen-................kp 56/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 54/39..........................yk 9

Siffis............................kp 49/30...........................yk 7

Jempula.......................kp 39/?.............................yk 4
Satiini-.........................kp 38/29-32......................yk 4
Windy...........................kp 36/28...........................yk 2
kilu09...........................kp 34/28-...........................yk 11
esperanzadora............kp 34/28-30?.....................yk 7
Siili H............................kp 33/?..............................yk 8 (haamu)
HappyFeet...................kp 32/34............................yk 13
milean..........................kp 30/28-34?.....................yk 2

vauvahaaveita.............kp 28/28............................yk 2 (haamu)
Hempu86la...................kp 25/25-34.....................yk 17
Miipeli...........................kp 23/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 23/28-31.....................yk 10
terp.............................kp 22/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 22/?............................yk 1
Opaali78......................kp 21/26-30......................yk 9
Saana07......................kp 21/26-28......................yk 5

LauraAnnika................kp 19/(26-)30-37.............yk 12
oola.............................kp 16/28..............................yk 2
Raitakissa....................kp 11/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 11/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 11/29-32...................yk 22
HH1979........................kp 10/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 10/31...........................yk 12

Manuliina.....................kp8/28-31.........................yk 4
tiuvi.............................kp 5/25-39......................yk 6
neulainen.....................kp 3/?...........................yk 2
tähtynen......................kp 3/26-35......................yk 6
Taffo82.........................kp 1/29............................yk 5
Sinirusko......................kp 1/28............................yk 15
Ambrosine85................kp 1/30..........................yk 5
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
lillukainen....................kp....................................yk 1

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09

Kaikille teille ihanille paljon kiitoksia varovaisista onnitteluista. :hug: :heart:

Sartsa... :heart: et sitten turhaan tainnut sitä pinoa sinne odotuspuolelle tehdä! :)

Ja Marta :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kiva kuulla susta! Oli kuule mullakin kyyneleet silmissä kun luin ton sun viestin. :heart: Mä oon kans käynyt välillä odotuspuolella vakoilemassa sun kuulumisia. =) Toivottavasti nähdään pian odotuspuolella, ihan vielä en sinne uskaltaudu! :)

Saana ja Hempu, kovasti pidän peukkuja että teidän tädit ois lähtenyt myös lomalle!

Taffo, voih! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: tädistä. Kurja juttu! :( Tsemppiä ja voimia uuteen kiertoon.

Siniruskolle ja Ambrolle myös :hug: :hug: :hug: tädistä ja voimia! Miten näitä kp 1:siä nyt näin monelle tulikin tän päivän aikana... :/

Teddybear hyvää joulun odotusta sullekin :xmas: ja ihanaa vauvaelämää!! :heart:

vauvahaaveita onnea! :flower: teidän ei onneksi kauaa tarttenut plussauutista odotella. :)

ON: masuun sattuu, hajut oksettaa, tissit on isot ja itkettää. en vieläkään uskalla uskoa, että nää ois oikeita oireita. :D äsken tein taas tuon liuskatestin laimeasta pisusta, samanlainen haamu tuli kuin eilenkin. huomenna aamulla teen cb:n testin. nään varmaan ensi yön painajaista että siinä lukee: ei raskaana. se ois niiiiin kamalaa.

siili kiitoksia. :)

voisin hiukan luetella niitä miun raskausoireita tässä aikani kuluks.. :D
-menkkamainen jomotus sellai tunne et menkat alkaa, jatkui myös plussan jälkee parisen viikkoa..
-24/7 väsymys..
-makeaa ei tehny mieli yhtään vaikka yleensä olinkin suklaan suurkuluttaja.. :D

:hug: kaikille.. :) ja tsempitykset.. kyllä te kaikki vielä plussaatte.. :)

Onnea kaikille tämän pinon plussanneille.. :heart:

TB ja tyttönen

vauvahaaveita Voi miten hienoa! :hug: :hug: :flower: :flower: :heart: :heart: Paljon tarrasukkia pikkuiselle!

Mä yritän tulla perässä, tätiä ei vieläkään näy, mutta kohdun kohdalla on edelleen tosi outo tunne, ja ravaan pissalla tosi usein. Ajelin tuossa kolme tuntia ja koko matkan tuntui kuin kohtu olisi tärissyt auton mukana. Saas nähdä..

vauvahaaveita kyllähän se plussa on :heart: Onnea! :heart:

ON: Tänään on jotenkin ollu tosi masispäivä.. Etenkin nyt illalla.. Alkaa todenteolla usko ja toivo hiipumaan raskautumisen suhteen.. Kai se on pakko alkaa uskoa, että mussa tai avokissa on vika ja että tutkimuksiin ja hoitoihin on oikeesti alettava varaamaan aikaa.. Mut kun siihenkin tarvitaan rahaa, avokkikin jo 9kk ollu lomautettuna eikä vieläkään varmuutta töihin pääsystä.. :'( :'( Kai se on vaan tyydyttävä siihen, mitä tällä hetkellä on.. Mut kun miä haluun :'( Niin, että tekee oikee kipeää.. :'( Anteeks ruikutus.. :(

Voi kamala kun olette kovasti täällä porisseet :D

milean kiitos kovasti tuosta Fertility Friend -vinkistä. Tuntuu varsin näppärältä sivustolta, vaikka en tosin ihan kaikkea vielä täysin hahmottanutkaan.

siili tavallaan 9 vuotta oon nuita pillereitä vetäny, mutta siinä oli välissä kyllä vuoden tauko. Eli oikeastaan kai sitten 2 vuotta nytten. Tauollan kp:t paukku satasia, niin nyt vähän jännittää että miten nuo kierrot alkaa rullaamaan.
Tänään on kp 30 ja koska tätiä ei kuulu eikä näy, niin mielikuvitus käy vilkkaana ja keksii kaikkia oireita :LOL:
Maha on mm. nippaillu varmaan jo kaksi viikkua niinkuin kuukautiset ois tulossa. Tänään sitten oksensin töissä aamulla ja spinningissäkin meinasi laatta lentää kun mielestäni vieressä polkeva mies haisi niin kovasti pallihielle :LOL: Ja kotona tuli itku kun kaverilta oli tullut joulukortti missä oli hänen lapsensa pikkuruisena tonttuna. Vilkas mielikuvitus ei tässä tapauksessa siis ole mikään miellyttävä juttu.
Ja siinäpä olikin sitten kovasti sitä omaa napaa.

Kamalasti onnea kaikille plussanneille! :heart: Ja :hug: kaikille jotka tässä kuussa ovat joutuneet pettymään. Ensi kerralle sitten tuplasti enemmän niitä plussatuulia!

milean ++++++++++++++++ -tuulia!! pidän peukut ja varpaat pystyssä! :)

myös lillukkaiselle on peukut ylhäällä! :) ja jos ei tule plussa tästä kierrosta niin toivottavasti ei kp:t ainakaan veny kovin pitkälle.. mä jouduin alussa turvautua terolut-kuuriin. :/ Mutta plussatuulia siis! :)
Ja toi lihavointi.. se ei oo niin helppoa kuin miltä näyttää. :D :D mäkin olen joutunut monesti turvautumaan tuohon muokkaus-nappulaan..

voi hempu-hempukkainen :heart: lohdutushalauksia miljoonittain :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
noi masispäivät on kauheita, ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu. :hug: :hug: :hug: :hug:
Ja voin kuvitella ettei kauheesti auta, että täällä minä ja vauvahaaveita hehkutetaan plussiamme/haamuja... :ashamed: Voi kuinka haluaisin lähettää sen haikaran sun luo. :heart: En nyt osaa sanoa muuta kuin hirveän paljon tsemppiä ja jaksamishaleja, hempu-rakas. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ON: en uskalla tehdä huomenna digitestiä, mitä jos se onkin nega!??!

Onnittelut vielä Siili ja vauvahaaveita! :flower:

Tsemppiä Hempu86la, :hug: .
Paistaa se päivä risukasaankin. Välillä on noita kamalia masispäiviä, mutta ihan varmasti pian tuntuu jo paremmalta. Ja ihan varmasti teillekin se pieni nyytti ennemmin tai myöhemmin suodaan, siihen on vaan uskottava. :hug:

ON: pikkuhiljaa alkaa helpottaa. Tänään laitoin kaiken tarmoni töihin ja tein vielä jouluostoksia ja kokkailin hyvää ruokaa. Täytyy koittaa pitää itsensä mahdollisimman kiireisenä, niin ei ehdi ahistelemaan tätä lapsiasiaa..

Sartsa83
Kirjotin sitten ihan helkatin pitkän viestin ja kaikki katos. VITTU!!! Taas menee tää päivä hyvin putkeen. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Siili ja vauvahaaveita nyt sitten sinne plussalaisiin ja mun pinoon. ;) :hug:

hempu VOI RAKAS!! Rakas rakas rakas rakas kun tahtoisin niin taikoa sulle sen pienen nyytin sinne sun masuusi. En toivo enää mitään muuta kuin että te jotka niin kovin tahtoisitte äidiksi, saisitte sen pienen käärön masuunne. *huokaa* HELVETIN HAIKARAT!!!!!!!! Nyt tulee sitte taas tupenrapinat!!!!! Sartsa-mamma suuttuu ja pistää tuulemaan.. NIH PERKELE!!! Hih.. meitsistä tuleeki Pamela Andersson IV näitten tissien kanssa. :LOL: ...sitä mä en tajua miten tuommonen ihminen voi valittaa jostain helvetin perkeleen raskauskiloista ihmiselle joka kovin tahtoisi raskaaksi ja viis veisais kiloista. :kieh: *kiroaa* Voi sinuu rakas.... :hug: :heart:

lillukkainen Voi sentäs! Hirrrrrmuisesti onnea ja plussatuulta sinne. :heart: SINULLE ehdottomasti... :hug:

Siili perkele!!!!!!!!! Nyt et ala mitää miettimään vaan osta se digitesti! Hei, jos mullaki oli periaatteessa pp10 kun testasin sen "raskaana" nii jo nyt on jumatsuikka jos sulle muka tulis "ei raskaana". MENE ja osta se! TÄMÄ ON KÄSKY! Tuut sitte mulle itkee ja riehuun jos muka oon väärässä.. mitä vähän epäilen. :D :hug: :heart:

siili ymmärrän kyllä ihan täysin, että sitä plussaa haluaa hehkuttaa ja sitä pitääkin hehkuttaa, ainutlaatunen hetki se on kun plussaa esikoisesta :heart: Nyt vaan ahistaa sekin kun pitää mennä aattona ja joulupäivänä avokin äitille ja avokin sisko on siellä sen ison mahansa kanssa, niin ahdistaa jo pelkkä ajatus, kun koko aika pyörii sen mahan ympärillä, jos ei muiden toimesti niin sitten sen ittensä toimesta.. En tiiä pystynkö siihen, jos tätikin on tupsahtanu kylään.. Kiitos tsempistä, sain hirveän itkukohtauksen :'( Kun liikutuin niin kamalasti, kiitos siili-rakasmurunen :heart:

tiuvi samoin kun siilille totesin, niin niagaran putous aukesi kyynelkanavista kun luin noita tein lohdutteluja, oot ihana :heart: Kiitos muru :heart: Tsemppiä siullekkin kovin, toivottavasti saat pidettyä ajauksen kurissa ja itses kiireisenä :heart: Niin pääset sitten tuosta vaan plussailemaan sitten :)

ON: Tää tilas jo uudet ovulaatiotestit.. :ashamed:

Voi sartsamururakashani, miten siä luulet, et miä pääsen kotii täältä ihmisen näkösenä kun itken ja nauran yhtäaikaa, kohta kattoo työkaverit tuol alhaalla sit et mitä hittoa tolle on tapahtunu?!?!? :D Kiitos rakas :heart: Khih, Pötzi-Möhkiäinen Pamela Andersson ;) Kohta miä en enää ees luota noihin haikaroihin, miä kohta alan siirtyy jollee toiselle vauvanvälitysfirmalle.. :kieh: Khih, voi murunen, että oot ihana :heart:

siili jos et uskalla huomenna tehdä, siirrä päivällä ;) Sit ainakin pelaat varman päälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Siili H:
Toi on Ambrosine mahtava asenne!!
Pitää olla optimistinen :D Ei sitä kai kukaan stressaamalla ole raskaaksi tullut :) Oon muutenkin tälläinen ylioptimistinen.. tai noh, lähinnä pessimistinen :D

vauvahaaveita onnea plussasta, selkeä tuo on, ei enää epäilystäkään :heart:

vautsi, ihanaa että tänne saatiin taas plussauutisia!!!!!! :D :heart: :heart:

siispä onnea siili ja vauvahaaveita!!! :hug: toivotaan että pikkuiset pysyvät matkassa mukana!!! :heart:

hempu :hug: :hug: :hug: kyllä tuostakin masennussuosta jälleen noustaan... onpahan ainoa suunta vaan ylöspäin! :) se on kauheeta haluta jotain asiaa niiiiiiiiiin paljon voimatta itse asiaan "mitenkään" vaikuttaa. mutta jaksa uskoa vaan, nyt on muutama kauan yrittänyt plussannut, niin kyllä sunkin vuoro vielä tulee! kyllä sartsa ja siili ainakin osoittivat, että koskaan ei pidä luopua toivosta! vaikka onkin ihan selvä juttu, että noita masis-päiviä tulee ihan varmasti kaikille... :/ että sit kun mieli vähän kohenee, niin ei muuta kun uutta matoa koukkuun!

jaksuja kaikille!!!

rv 9+1 / 9+4

Sartsa83
Hempu Ei sun tarvi ihmiseltä näyttääkään. ;) :D :hug: Kävelet vaan pokkana niitten ohi naama punasena itkusta ja jos jotai kysyy niin sanot et "kaveri kirjotti nettiin niin liikuttavan jutun että itketti" tai et sano mitään. Hymyilet vaan. :) ... Juu, mä teen sen vaihdoksen sun puolesta jos ei ala tapahtuun. Haikarat vaihtoon!!!!!!! Se ois sitten vauvojenpostimyyntivälitystoimisto seuraava osote. :LOL: :heart: EI muuta ko hakemusta sinne. Ja osotehan on: Vauvojenpostimyyntivälitystoimisto, postikuja 7, 111111 POSTI :p ja puh on: 0700-7770077. ;)

Ihan vaan mielenkiinnosta on nyt pakko kysästä että ootteko alkaneet heti yk1:stä tikuttamaan ovista vai vasta myöhemmin? Meillä meinaan on ainakin vielä ihan se asenne että tulee kun tulee(tai siis miehellä on :ashamed: ) En oo sille ees viittinyt puhua kaikesta mitä mä tunnen/olen tuntevinani tai et miten tarkkaan sitä on oikeesti alkanu omaa kroppaansa seuraamaan! Se ku tuntuu itestäki vähäsen hassulta ajoittain :LOL: . Mutta tosiaan ihan tuntemusten ja sit sillai "näppituntumalla" päivien mukaan koitetaan sit tehostaa tuota peittojen pöllytystä.

Hih :D Hitsi te ootte niiiiin ihania :heart: :heart:

bambina Hassuintahan tässä on, että täti ei ole edes vielä viikkoon tulossa ja ovulaatiosta on nyt tasan viikko ja jo miä täällä masentelen, vaikka mikään ei edes ole varmaa vielä.. :ashamed: Asiathan saattaa kääntyä vielä mihin suuntaan tahansa.. Mut kun känkkäränkkä tulee niin se tulee ("Kyllä kylässä voi käydä känkkäränkkä, kun on känkkäränkkä päivä, onhan se hyvä, että Hempulla on oma vänkkäräsäärinen noita.. ;) Noh, kyllä se pitää paikkansa, hyvä ruoka ja parempi mieli ja rakkaat immeiset tällä palstalla :heart: Kiitos bambina, olet niin ihana :heart: :heart:

sartsa just sain pyyhittyä levinneet ripsarit ja niistettyä nenän, kun yöhoitaja tuli osastolle :D Ilmeisesti meni läpi :D Joo mun täytyy laittaa hakemus nyt sit ens kierrossa tuonne ja kokeilla onneani ;) Tosin, onhan tätäkin kiertoa jäljellä kuten sanoin.. Mut ens vuonna en kyllä verojani haikaroille maksele, kun mitään eivät tee kunnolla tänne perähikiälle :D Voi sartsamuru :heart: :heart: :hug:

Paljon onnea plussanneille =) :heart: :heart: :heart: Olette kyllä onnekkaita ihmisiä. Varmasti maailman paras joululahja!!!

Paljon halauksia ja voimia uuteen kiertoon niille joille täti lähetti punaisen lähetyksen joulun kunniaksi. Tunnen todellista sympatiaa ja sydämeni pakahtuu kun mietinkään pettymystä mitä punainen paholainen aiheuttaa.

Huomenna aloitan tikuttaan ovista ja soitan sinne sairaalalle niistä lapsettomuustutkimuksista vihoviimein. Asia kaihertaa ja masentaa minua kovasti edelleenkin. Tuntuu ettei sanat riitä kertomaan miltä tuntuu ja kuinka paljon pelottaa. Olo on itkuinen vaikka en normaalisti kyllä pienestä itke enkä ole masentunut. Tää vauvaprojektin epäonnistuminen vaan ottaa niin koville etten oikein käsitä välillä itekkään.

Jospa nyt tärppäis luomulla tässä kierrossa niin ei tartteis mennä tutkimuksiin ja hoitoihin. Ne pelottavat minua.. :ashamed: :ashamed: Epäilen kuitenkin että ei tärppää koska ei oo tärpännyt tähänkään mennessä.

Tää on tätä mun omaa napaa vaan kun mun ajatukset ei pysy koossa ollenkaan. Lueskelen teidän ihania kirjoituksia päivittäin, mutta jostain syystä olen ollut niin maassa taas että en oo kyennyt vastaamaan mitään järkevää kenellekään.

Raskaana oleva paras ystäväni soitti tänään (soittelemme joka päivä) ja hän kyseli taas vaihteeksi vauvaprojektistamme johon tyydyin sanomaan että eihän tuo näytä etenevän mihinkään. Hän paasasi hoidoista ja tutkimuksista tunnin verran. Enkä osannut sanoa siihenkään juuri mitään. Tiedän että hän on huolissaan minusta ja masennuksestani tässä vauva-asiassa ja tarkoittaa pelkästään hyvää kertomalla ja huolehtimalla. Hänellä tilanne kuitenkin toinen kun on jo lapsia ja jälleen yksi tulollaan mahassa. Minulla ei ole mitään! Hän yrittää piristää mieltäni ja sanoi että ainakin tutkimusten jälkeen tiedät mikä tilanne on. Pelkään vaan että masennun ja stressaannun vielä lisää jos uutiset tutkimuksista ovat huonoja.. :ashamed:

Terp: Kiitos päivityksestä. :heart:

Anteeksi tää mun ainainen valitus, kitinä, vitinä ja omanapaisuus. Koitan olla taas reippaana ja olla reippaana myös pupuilemassa koko loppuviikon. Saisi edes uudeksi vuodeksi sen tiedon että tärppääkö tässä kierrossa vai ei. Laskin että mulla olis just uuden vuoden aattona tädin tulo päivä. Mun menkat on säännölliset, eli eiköhän se tätikin sieltä sit uuden vuoden kunniaksi pärähdä paikalle ihan ajallaan.. :(

Yhteistyössä