~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Alkuperäinen kirjoittaja happynow:
Beabee hienoa, että asia selvisi minun entinen työkaveri oli samassa tilanteessa ja kilpirauhasen vajaatoiminta huomattiin ja kappas kun se saatiin hoidettua niin hän raskautu melkeimpä heti eli tsemppiä teille :)
Oi kun ihana kuulla, toivottavasti mullekin kävis samanlailla! :) Kamala vaan kun ei tiedä, kauan joutuu odotella. Lääkäri laittoi lähetteen sairaalaan ja luultavasti kesän aikana pääsen sinne hoitoon jos hyvin käy. Mutta on se pitkä aika kuitenkin odottaa :(

Ovista testailin, mutta empä saanut yhtään selkeää plussaa. Tänään oli parhain tulos, melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta eipä se taida olla..? Valkovuotoa (ei kuitenkaan tänään enää) ja jotakin vatsanippailua on kuitenkin ollut.

PLUSSA ++++++++++++++++++++ :whistle:
 
happynow Noniin noniin, kuulostaa hyvältä :D Mulla on kanssa semmonen olo, että lämmöt on koholla. Vähän kun olisi kuumeessa, mutta ei kuitenkaan paha-/flunssainen olo. Noh, eilen pupuiltiin kahdesti, joten ei voi yrityksen puutteesta ainaakaan moittia :D Viimeistään huomenna sitten taas. Tässä kierrossa aijon kyllä kellistää ukon vähintään joka toinen päivä. Ja jos nyt ei tärppää, niin sitten tilaan niitä ovistikkuja..
 
Heippa,
Liittyisin tähän esikoistaan yrittävien joukkoon. Kuumeilu on kovaa ja olisi kiva jakaa se jonkun kanssa :) Meillä menossa yk 2, kierron pituus vielä hakusessa pillerien jälkeen. Viime kierto oli vain 25 pv, kun normikierto ilman pillereitä on minulla n. 30pv. Nyt menossa kp 16, katsotaan kuinka pitkä tästä kierrosta tulee. Tjottaillen on tarkoitus mennä, mutta testailin tänään huvikseni ovista vanhoilla testeillä ja sain haamun. Minä olen vm 82 ja mies 79.
 
BloodyEnd: :( :hug:

Keira82: tervetuloa mukaan!

ON: Nännit/nännipihat ei ole vieläkään kipeät! Tosin tänään tunsin todella mietoa menkkajuilintaa alavatsassa... :/ Tosin, en osannut sanoa kummalle puolelle se keskittyi, vaikka yleensä se on aikalailla toispuoleista ja ylempänä alavatsassa. Ajattelin testata joka tapauksessa keskiviikkona ennen kuin lähden vanhempieni luokse kyläilemään, että osaan sitten varautua menkkoihin jos (ja kun :( ) testi näyttää negaa...

Lähden siis keskiviikkona aamulla, palaan koneen äärelle vasta sunnuntaina (paitsi käyn varmasti ainakin kurkkimassa kännykällä täällä ), mutta en pysty päivittelemään listaa huomisen jälkeen kun vasta sunnuntaina.
 
pokemoni: On kyllä tosi samanlaiset tuntemukset meillä nyt! :eek: Mullakin nimittäin tuntu menkkamaisia kipuja alavatsassa tänään, mut ne meni kyllä ohi jo. Oon jo melkein varma, että menkat alkaa viimeistään keskiviikkona. Tosin rinnat ei täälläkään oo yhtään kipeet. Tekis mieli testailla jo huomenna, mutta jospa sais odotettua vielä pari päivää... :ashamed:

Keira82: Tervetuloa! :)

BloodyEnd: :hug:
 
An-nie: nyt yritetään malttaa ja testataan keskiviikkona vasta ja sit plussataan eiksni!!

Vielä piti mainita että mulle on iskenyt kamala jano, eilisestä asti janottanut koko ajan, tänään töissä jopa tosi pahasti, meinas jo huimata (ei oo koskaan käyny niin) :O Enkä oo syönyt mitään sen kummallisempaa suolaista... Lisäksi mun paino on noussut :(
 
Onko vaniljainen pongannu jo oviksen? Entä louvre?
Itte alotan ovistestailun sittenki vasta huomenna eli kp 11. Voi kuinka paljon toivonkaan että tästä kierrosta kävisi tärppi!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Bloodyend koitahan jaksaa vielä uuteen kiertoon :hug:
Keira tervetuloa :)
Niuku PALJON ONNEA tulevista häistä :) joko olette päivän päättänyt? :heart:

Mulla kanssa on koko ajan kamala jano ja sitä vasten joutuu sielä vessassakin juosta :) aamulla ku yritin mennä nukkumaan niin käänsin kylkeä niin tuli semmonen repäsevä kipu oikeelle puolelle ja taas nous toiveet vaan korkeemmalle se oli meinaan semmonen mitä oon kovasti ootellu ;D mut jotenki iltaa kohden on alkanu tulemaan epäilys että ei varmasti voi onnistua näin nopeasti ja on kyllä sellanen tunne, että menkatki alkais, mutta sit toisaalta niiiiiiiiiiiiiiiiin varma olo et tää on nyt sitä itteään :) la tai su selvitän asian :p eli piiiiiiina viikko käynnissä :) Voipi olla, että pudotaan ja kovaa, mutta ainakin selvis tässä kierrossa, että ovuloin :)

Anniella ja poksullaki piinaviikko edessä joten KAIKILLE ++++++++ :whistle:
 
Vitsit mä jännäilen teidän puolesta, plussatkaaaa! B)

Keira82 tervetuloa mukaan! :flower:

ON: En usko että ovuloin tässä kuussa. Eilen tuli kyllä melkein testiviivan vahvuinen viiva ja ovistuntemuksia on ollut. Mahassa tuntunut ja valkovuotoa lorottanut. Tänäaamuna ei enää huvittanut testata. Jotenkin en usko tohon ovikseen kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoks... Mut onneks lääkäri sanoi että kunhan saadaan mun kilppariarvot kohdilleen niin aika varmasti alan ovuloimaan normaalisti ja tuun raskaaks. Vähän kyllä jänskättää...
 
MyDream: Täällä on peukut ja varpaat pystyssä että tämä kierto sujuisi hyvin!

niuku: Onnea!!!! :flower:

happynow: tsemppiä loppuviikkoon jaksamiseen! Toivottavasti yllättyisit positiivisesti! :heart:

beabee: Koska saat lääkkeet käsiisi? Vähän jänskättää sunkin puolesta :)

ON: Olipas ihana torkkua siihen asti sängyssä kun mies lähti töihin ja herätä ihan rauhassa :) Päivitän tuon listan vielä tänään mutta huomenna en enää valitettavasti ehdi, palaan takaisin kotiin sunnuntaina joten silloin on taas luvassa päivityksiä täältä päin :)
 


15.6. KESÄKUU



anu84..........................kp 61/29-32.........................yk 25

Miipeli..........................kp 56/27-36.........................yk 18



esperanzadora............kp 47/29-31........................yk12





An-nie..........................kp 29/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 28/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 28/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 26/28-30...................... yk 18
happynow....................kp 25/38 ............................yk 2
katjahei........................kp 25/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 23/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 23/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 23/28-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 20/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 20/?...............................yk 3
niuku............................kp 20/44?...........................yk 10



Inger............................kp 18/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 17/28-30........................yk 18
tiuvi..............................kp 17/25-45.......................yk 11
Keira82........................kp 17/?...............................yk 2
Louvre..........................kp 16/28-39.......................yk 24
HappyFeet....................kp 16/30..................since 8/2008
Vaniljainen....................kp 15/32............................yk 7
MyDream.......................kp 11/28............................yk 6



Shih..............................kp 10/31-35.......................yk 5
tiinatitityy.....................kp 9/28-30........................yk 3
BloodyEnd....................kp 4/29-31........................yk 31
Jessie82.......................kp 1/24-34........................yk 16

Päkä82........................ kp 8/27-28........................yk 2 (alkaa heinäkuussa)

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

 
Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista!

Niuku: Onnittelut :flower: Itsekin olen kuukauden vasta ollut rouva :)

An-nie: Pahoittelut negasta :hug:

ON: Jee, ovisplussa saatu tänään =) Tänään siis kp 17 ja jos ovis ois tänään niin kierron pituudeksi tulisi 31 päivää. Tämän kuun lopussa siis jännäillään! Pitää laittaa peitot heilumaan tänään ;) Ajoitus osuu hyvin tälle päivälle, sillä ollaan oltu tänään tasan kuukausi naimisissa :heart:
 
pokemoni vähän noloa myöntää mutta en itseasiassa oo varma. Sen vaan tiedän että lääkäri laittoi mulle lähetteen keskussairaalaan (ei mitään hajua mitä siellä tapahtuu) että saanko lääkkeet vasta sitten vai milloin... Kävin just uudelleen labrassa ja lääkäri soittelee mulle ens perjantaina, ehkä on ihan hyvä kysyä sitten. ;>

Keira82 onnea ovisplussasta! Toivottavasti teillä tärppäis pian! :) on nimittäin kamalaa kuukaudesta toiseen pettyä kun menkat alkaa, eikä mitään tietoa, milloin se vauveli sieltä tulee...
 
An-nie: :( ehkä se vielä ei merkitse mitään? Jos tuli pidempi kierto?

Keira82: onnea ovisplussasta :) toivottavasti tärppää!

beabee: ehkä ne suorittaa lisätestejä sairaalassa ja saat sitten reseptit :) toivottavasti kuitenkin saisit lääkkeet pian niin pääsisit hoitamaan hormonit kuntoon!

Jessie82: :hug: pahoittelut tädin tulosta

Lisää omanapailua: Mahassa on ollut koko päivän vähän menkkamaista painetta, ja ilma kiertää vähän liikaakin :/ Jotenkin tuntuu että kyllä se täti kurvaa paikalle huomenna. Ajattelin silti testata aamulla, etten vain itse pidättele menkkoja poissa raskaushaaveissani :) pääsee sitten taas uuden kierron kimppuun!
 
Annie elä vielä toivoa menetä moni on testannut monta kertaa ja vasta myöhemmin näyttänyt plussaa toivottavasti sinulle käy niin myös :)

Keira82 onnittelut oplussasta :)
Jessie koitahan jaksaa :/

Täällä taidetaan kohta pudota ja kovaa ainakin lämmöt on pudonnu ja eikös silloin ne menkatki kohta puoliin ala :/
 
En olekaan pitkään aikaan kirjoitellut tälle palstalle..

Meillä yritys on hieman jäänyt taustalle, siis ei ihan niin aktiivista yrittämistä.
Mulla on kiireinen elämä koiran kanssa harrastellessa ja sitä aktivoidessa sekä haaveilen toisesta koirasta jo.

Enkä ihan hirveen usein nykyään palstaile.

Taidan kuitenkin ensi viikon laivareissulla jättää alkoholit väliin.

KP
 
Pakko tulla sanomaan sen verran täältä junasta, että sain aamun testistä ehkä haamun! Ensin ei näkynyt mitään, joten jätin testin aamupalan ajaksi pöydälle. 15 min päästä mä näin haamun (mies ei kuulemma nähnyt mitään, mut ei se mistään mitään tajua ! :D ). otin testistä kuvankin mutta se on kamerassa. testi oli predictor ja sillä on kai ihmiset saaneet turhia haamuja, itse en tosin koskaan, vain tyylipuhtaita negoja... Testaan perjantaina tai lauantaina uudestaan. Jänskää, tärisyttää, mutten kuitenkaan uskalla vielä iloita, tai edes tajua tätä!
 
Hei tyttöset! Tulin vaan kertomaan taas, että älkää luovuttako! Iloitkaa pienestä :) Itse sain PCO diagnoosista huolimatta tänä aamuna ovulaatiotestiin kotrolliviivaa vahvemman testiviivan :heart: Olin jo aivan varma, etten olekkaan ikinä ovuloinu ja että mun kroppa on täysin paska vielä sen lisäks, ettei miehellä ollu siittiöitä näytteessään pari viikkoa sitte :D Siitä huolimatta toivotaa, että tänään eksyis edes se yksi ja ainut veijari matkaan :heart:

Älkää menettäkö toivo ja jos ootte yrittäneet jo yli vuoden niin menkää ihmeessä kipin kapin lääkärin vastaaotolle!! Ikinä ei tiedä mistä johtuu ettei ole raskautunu.. Ettei vaan joudu odottamaan vielä ikuisuutta tutkimuksiin pääsyäkin..!
 

Yhteistyössä