~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

happynow sulla on hyvin valittu nimimerkki!!! onnea ja tarrasukkia!

Haluaisin itsekin päästä testaamaan, mutta nyt vasta 7 dpo. Juhannuspäivänä vasta 14 dpo. Juhliako vai eikö juhlia...? Tai ennemminkin miten selittää juomattomuuden ja kuskina olemisen tutulle porukalle, jos menkat ei oo veilä alkanu??? Antibioottikuuri? Serkun rippijuhla sunnuntaina? Muita hyviä ideoita?
 


19.6. KESÄKUU



anu84..........................kp 65/29-32.........................yk 25
Miipeli..........................kp 60/27-36.........................yk 18



esperanzadora............kp 51/29-31........................yk12



An-nie..........................kp 34/30-35........................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 32/?...............................yk 14/2
Kilu09...........................kp 30/28-30...................... yk 18



katjahei........................kp 29/27-28.......................03/08
beabee.........................kp 27/33-35.........since 04/2009
TMirre...........................kp 27/29............................yk 4
Anna-79.......................kp 27/28-38.......................yk 5
Napakissa....................kp 24/28-32.......................yk 4
nöttönen......................kp 24/?...............................yk 3
niuku............................kp 24/44?...........................yk 10
Inger............................kp 22/32-35 ......................yk 5
EtanaLilli......................kp 21/28-30........................yk 18
tiuvi..............................kp 21/25-45.......................yk 11
Keira82........................kp 21/?...............................yk 2
Louvre..........................kp 20/28-39.......................yk 24
HappyFeet....................kp 20/30..................since 8/2008



Vaniljainen....................kp 19/32............................yk 7
MyDream.......................kp 17/28............................yk 6
Shih..............................kp 14/31-35.......................yk 5
tiinatitityy.....................kp 13/28-30........................yk 3



BloodyEnd....................kp 8/29-31........................yk 31
Jessie82.......................kp 5/24-34........................yk 16

Päkä82........................ kp 12/27-28........................yk 2 (alkaa heinäkuussa)

katjusta1984
Ella83
reino84 pillerit jätetty 03/2010
Sanmar82 yk 1
monta yritystä



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta, muokkaamalla kp:t ja poistamalla tekstin alusta + lopusta [ quotet ].



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4 ~~~~~~~~~~ niiskuliini 3.6. yk 2
Indrina 15.1. yk 1 ~~~~~~~~~ hilppa86 7.6. yk 3
Lara- 16.1. yk 1 ~~~~~~~~~~ pokemoni 18.6. yk 2
terp 17.1. yk 5 ~~~~~~~~~~~ happynow 19.6. yk 2
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.
Manna-81 21.5. yk 5
Opaali78 25.5. yk 14

[/quote]

 
Suunnitelmat hieman muuttui ja palasin kotona piipahtamaan täksi päiväksi, huomenna anoppilassa käymään...

Päivitin nyt tuon listankin kun kerranlupasin, toivottavasti osasin laskea kaikki päivät oikein :)

Luin koko ajan teidän kaikkien tekstit ja niitä onkin tullut niin paljon, etten valitettavasti osaa kommentoida kaikille, onnea kuitenkin happynow:lle!!! Paljon tarrasukkia matkaan! Ja hempulle ovisplussasta!

Oma oloni ei ole ollut ihmeellinen, koko loppuviikon menkkamaiset juilinnat jatkui, mutta tuntuivat tavallista alempana ja keskellä, kun yleensä ne ovat keskittyneet jommalle kummalle puolelle. Silti odottelin menkkojen alkavan ihan koko ajan. Perjantaina matkustin pois vanhempien luota ja mulla oli puolisen tuntia aikaa ennen kuin juna lähti. Bongasin apteekin rautatieaseman läheltä, ja kun vanhemmat olivat lähteneet kiisin sinne ja ostin raskaustestin. Ajattelin, etten välttämättä ehtisi salaa apteekkiin ystävän luona. Junassa kuitenkin tuli pissahätä ja ajattelin, et mulla li tuplatesti, niin voisin käydä tuhlaamassa niistä yhden, jollonka jäisi yksi vielä aamupissaa varten.
No sehän näytti PLUSSAA ihan samantien!!!!!

En millään meinaa uskoa tätä, olo ei ole yhtään raskautunut! Kävin tänään päivällä ennen kotiintuloa ostamassa miehelle pienen vauvapaidan jossa lukee remove baby before washing. Tein sen jäljelle jääneen testin heti kun pääsin kotiin ja annoin paketin kanssa miehelle :)

En siltikään osaa uskoa tätä!

Täällä näkyy haamu: http://1.bp.blogspot.com/_FXbO-deKlSs/TB0XwSkbufI/AAAAAAAAATQ/B8PcD02Su6Y/s1600/P6160023.JPG
Ja täällä junatesti: http://3.bp.blogspot.com/_FXbO-deKlSs/TB0ZqeKfsUI/AAAAAAAAATY/wfPns9W20zA/s1600/P6180074.JPG

Jonkun täytyy nyt uskaltaa jatkaa päivitystä, jos tästä uskallan siirtyä odottajien puolelle...

Paljon plussatuulia teille kaikille ja kiitos tästä ihanasta tuesta jota olen saanut täällä kokea :heart:

+++++++++++++++ :whistle:
 
Poksu: Itkuhan täällä pääsi sun puolesta, rakkaat onnentoivotukset :hug: Kiitti kun oot jaksellu päivittää näitä meidän monien päiviä :hug: Älä unohda meitä kokonaan,tuu joskus moikkaamaan,jooko? Mutta onnea odottajien puolelle :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Happynow: Onnea ja tarrasukkia matkaan,ihanaa! :flower: :heart: :heart:
 
Menin sitten tilaamaan netistä raskaustestejä pari

Kp 31, ajattelin että yhen päivän myöhässä mutta on mulla näköjään joskus ollut 31 päivän kiertojakin.


Tiistaina tulee testit, toivottavasti tarpeeseen.
 
kilu09: Sun "onneks" tulevat vasta tiistaina. Mulla on vasta kp 28 ja pitäis jaksaa oottaa testauksen kanssa ainakin lauantaihin... Varastossa on 6 r-tikkua. Tiedän jo nyt, että tulen ennakoimaan! Hmmm... pitäisköhän mennä testaamaan junaan?!? ;)
 
Heipähei!

Joukkoon liittyisi yksi 21v. ensimmästä lasta yrittävä Keski-Suomesta. Pillereitä olen syönyt vuosia ja toukokuussa ne jättänyt pois. Eli ensimmäistä kiertoa mennään, takana nyt 20pv. Mitään tietoa ei ole kierron pituudesta, eli odotellaan. Mies kovasti peukuttaa ja toivoo, että masuasukki ilmoittaisi olemassa olostaan pian.

Taustalla olen ollut pidemmän aikaa ja lueskellut mielenkiinnolla teidän kirjoituksia ja plussia. Itse hieman arkaillen tänne liityn, koska odotukset raskautumiseen eivät ole kovin korkeat. Pillereiden syönnin välissä on ollut taukoa joskus about 5 v. sitten. Silloin kuukautiset eivät olleet säännölliset, joten nyt pelkään samaa .. Ovista en tikuttele, niin olen päättänyt. Olemme myös sopineet, ettei stressata, mutta vaikeaahan tämä tuntuu olevan ;-) Lapsi tulee kun on tullakseen.

Mutta toivotaan parasta, eli sitä, että olen tämän kierron voittaja omassa elämässäni ja plussaa tulisi ropinalla ;-)
 
Itkuhan täällä pääsee teidän plussanneiden puolesta :'( :flower: :heart: Onnea aivan valtavasti!!

Täällä oireet ovat loppuneet ja viikonloppuna tehty kaksi nega-testiä, eli ilmeisesti vaivat olivat vain alkavaa flunssaa? No, ei saa masentua, koska kierto on vasta puolillaan.. Peittoja vaan ahkerasti heiluttelemaan :heart: :D

Perjantaina tuntui, että en jaksa tätä enää.. Siskoni ilmoitti, että on raskaana :'( Olen toki onnellinen rakkaan isosiskoni puolesta, mutta en silti mahtanut mitään sille, että itketti vaan. Makasin peiton alla itkemässä, kun mies tuli töistä kotiin ja raukka oli ihan hädissään, että mikä mulla on :ashamed: Lupautu siinä sitten mulle, että jos alkaa näyttää siltä, niin hän voi mennä simppansa tutkituttamaan koska vain. No se on sentään positiivista, mutta toivottavasti ei siihen saakka tartte mennä.

Jotenkin vaan surettaa ja mietityttää, että mikä *elvetti mussa on vikana, kun ei onnistu. |O :'(

Anteeksi vuodatukseni. Tiedän, ettei ole helppoa meistä kenelläkään. Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon ja plussa onnea :heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista, seuratkaahan perässä! :heart: LA on tosiaan 22.2. :D Ja hyvä että junatarina ilahdutti teitä(kin) ;) Kyllä mä tuun teitä aina moikkailemaan tänne, en ikinä unohda teitä!

Ja happynow, samassa ryhmässä näytettiin olevan :)

Plussatuulia teille kaikille! ++++ :whistle: :wave:
 
happynow ja pokemoni PALJON ONNEA! :heart: oon niin onnellinen teidän puolesta! tulkaa aina välillä moikkaamaan ja kertomaan kuulumisia jookosta? ;>

tiikkis tervetuloa mukaan! :)

ON: oon nyt aloittanut lääkkeiden syönnin. vähän inhottavaa kun en oo ikinä oikein tykännyt popsia pillereitä ja oon välttänyt niitä viimeiseen asti mutta nyt sitten... : / mutta toivottavasti saisin arvot pian normaaleiksi ja tulisin raskaaksi... ;< en jaksais odottaa enää.
 
Onnea happynow ja pokemoni :flower:

on: Tänään kp1... :ashamed: Toiveet oli jo NIIN korkeella ku tätiä ei näkyny mutta sit tänä aamuna AIVAN nurkan takaa yllättäin täti.. :headwall: Lienekö greippi mehu pitkittänyt kiertoa ku yleensä kierto ollu 28 ja nyt oli tosiaan 30... :/ No eikai se auta kun TAAS uuteen kiertoon lähteä..
 
Heippa!
Ja onnea plussanneille :heart: En voi väittää etteikö vähän kirpasis :ashamed: Tarrasukkia paljon kuitenkin matkaan!

ON: Onko kellään kokemusta.. Mulla oli nyt sitten lopultakin eka ovulaatio puoleen vuoteen ainakin testin perusteella. Ovulaatio oli perjantaina mitä ilmeisimmin, koska la ja su ei enää vahvaa viivaa tullu.. No nyt on vasta maanantai ja miuta juilii mahaan menkkamaisesti ajoittain vaikka ovulaatiosta vasta 3 päivää.. Kuitenkin yli 10 päivää menkkojen alkuun.. Yleensä se alkaa vasta noin viikkoa ennen menkkoja.. En odota mitään tältä kierrolta, ihan vaan miehen simppatestin tuloksien takia, mut olis kiva kuulla teiltä jotka olette bonganneet ovulaation niin onko ollu jotain erilaisia tuntemuksia ovulaation jälkeen verrattuna kiertoon jossa ette ole ovuloineet? Kiitän :)
 
ONNEA poksu ja happy!!! :heart:

On: Ei mitään. Ei niin mitään... Odotan vaan koko sydämestäni että kp 13 päivän pupuilut tuottaisivat tulosta!! Vielä parin viikon piinaava odotus tuleeko täti vai ei.. toivottavasti ei!!

Hyvää alkanutta viikkoa :heart:
 
Shih, kyllä meilläkin vielä tärppää, älä huoli! Ajattelen samalla tavalla kuin sinä, mutta en hirveästi viitsisi stressata asiaa, koska tosiaan itselläni vasta vain vähän aikaa yritystä takana.

Oviksesta: Jotenkin tuntuu että tämän kierron ovulaatio oli todella voimakkaan oloinen, vatsaa nipisteli välillä todella voimakkaasti lauantaina, jolloin sain myös ovisplussan testillä. Aikaisemmissa kierroissa ei tuollaisia tuntemuksia ole ollut. Pupuiltiin tosiaan lauantaina ja sunnuntaina, joten kait tässä pitää vähän rueta jännäilemään kuinka käy.... nyt siis menossa kp 15

Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani!
 

Yhteistyössä